Mistä löytää edullisia lastenvaatteita Lontoosta? ov
Siis kohta tiedossa parin päivän matka Lontooseen. Kaikki hintavammat paikat kyllä löytyy netistä nopeastikin, mutta nyt siis etsisin edullisia vaatteita ihan tava kaupoista. Merkkikamojen perässä en juokse, olisi vaan kiva löytää jotain sellaista, mitä täältä Helsingistä ei saa...
Kommentit (6)
Varsinkin jos haet pojille vaatetta niin itse olen löytänyt tosi kivoja Adams Kids ja NEXT kaupoista. Molemmat löytyy Westfieldin isosta ostoskeskuksesta. Todella edullista perusvaatetta. On noissa tytöillekin, mutta en osaa arvioida kun ei ole tullut osteltua kenellekään tytölle.
http://uk.westfield.com/london/centre-information
mutta tuliaisina saatu ihmisiltä jotka ei yleensä osta mitään kovin kallista, ts. keskihintaista tai halpaa. Next (näitä varmaan saa tavarataloista tai omista liikkeistä?) ja marks & spencer. GAP taitaa myös olla nykyisin briteissä?
esim Mothercare. Jotkut pitävät sitä kalliina, mutta kyllä siellä on ihan kivoja vaatteita. Alakerrassa on niitä vaatteita enempi, katutasossa vain vähän.
Minusta GAP-vaatteet ovat aivan mahtavia - niin lapsille kuin aikuisillekin. Itse aion suunnistaa ihan lähipäivinä Oxford Streetin GAP-myymälään, hyvällä tuurilla olisivat jo alennusmyynnitkin alkaneet.
Iso halpisvaatekauppa Oxford Streetillä, Hyde Parkin puoleisessa päässä katua. Sieltä saa halvalla perusvaatteita, lastenosasto on yläkerrassa. Laatu ei välttämättä päätä huimaa, mutta eivät ole hinnalla pilattu.