Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiaan palvelevat vanhemmat! Lopettakaa!

Vierailija
14.06.2010 |

Mulla on ihan mitta täysi. Meillä on pihassa eskari-ikäinen tyttö, jonka vanhemmat toteuttavat kaikki tyttären toiveet ja konflikteja vältetään kaikin keinoin eli lapsi saa aina tahtonsa periksi. Jos ei muuten niin lyömällä vanhempiaan tai huutamalla.

Tyttö ei osaa leikkiä, hän vain kehuu sitä mitä on saanut, hän puhuu lapsille sietämättömän rumasti ja aikuisille sanoo mitä haluaa. Olen sanonut tytölle sata kertaa, että minulle ei todellakaan puhuta tuolla tavalla. Muut lapset eivät halua leikkiä tytön kanssa, mutta sietävät häntä satunnaisesti.

Nyt tyttö oli käynyt käsiksi tyttäreeni ja tönäissyt hänet sillä tavalla, että pää meni vaaksan päästä kivestä. Siinä olisi voinut käydä todella huonosti.

Soitan tytön vanhemmille tänään ja otan mielelläni hyviä neuvoja vastaan. Tekisi mieli sanoa, että teette todellisen karhunpalveluksen kun tytöllä ei ole mitään rangaistuksia ja että meidän tyttöjen seuraan tytöllä ei ole mitään asiaa. Tuollaiset lellipennut ovat kykeneväisiä tekemään ihan mitä vaan, koska on totuttu, ettei rangaistusta tule. Leikkimäänkään meille ei enää pääse, koska joka kerta leikki päättyy johonkin suureen skandaaliin ja ipana huutelee meidän perheelle, että te olette ihan tyhmiä, enkä tule enää teille ikänä.

Naapurisovun takia yrittäisin mieli olla diplomaatti, mutta että sapettaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero on aina lapselle valtava kriisi. Kysy keltä vaan lastenpsykologilta tai katso tutkimuksia. Tai lue Laura Honkasalon kirja Eropaperit.

Tietty voit rauhoitella omaatuntoasi maailman tappiin, mutta tämä nyt vain tosiasia.

17

Vierailija
22/22 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten av onnistuukin aina sotkemaan puurot ja vellit. Jos vanhemmat eroavat, se on surullista ja vältettävää, mutta kyllä aikuisenkin pitää ajatella myös itseään. Jos ei pidä huolta itsestään - ei voi olla hyvä vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla