IS: "Mies tumppasi savukkeen maahan Kalajoella - aiheutti tuhoisimman metsäpalon vuosikymmeniin"
"28-vuotias mies tuomittiin yleisvaaran tuottamuksesta 30 päiväsakkoon."
Kommentit (22)
Nyt kaikki naiset...jätetään se sika.
Vierailija kirjoitti:
Miehet 🙄
Ei kannatta yleistää
Mä kun erehdyin jossain suljetussa ryhmässä metsäpalovaroituksen aikaan polttopuiden tilanteesta yleisillä laavuilla kyselijöille vastaamaan, ettei nyt saa tehdä niotiotulia, sain kuulla olevani turhasta nipo ja kateellinen. Ei hajuakaan mistä olisi kateellinen. Vissiin siitä, että en osaa olla välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Oli kalliit korvaukset, kun artikkelia selaa enemmän. Miten miehet oikein selviävät niistä? Huh.
Jättää vaan kylmästi maksamatta, kyllä ne siitä vanhenee...
Mies tai nainen, niin on kyllä urpo jos ei katso tarkkaan mihin tupakkansa tumppaa kun on ollut näin kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet 🙄
Ja naiset kun yks teistä aiheutti Coloradon historia suurimman metsäpalon koska piti kiukuspäissään polttaa rakkauskirje.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hayman_Fire
Ja turha tulla että tapahtui jenkkilässä blaa blaa. Kun kovasti ne jenkkilän sisäiset asiat noin muutoin näyttää vaikuttavan suomalaisiin naisiin. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Mä kun erehdyin jossain suljetussa ryhmässä metsäpalovaroituksen aikaan polttopuiden tilanteesta yleisillä laavuilla kyselijöille vastaamaan, ettei nyt saa tehdä niotiotulia, sain kuulla olevani turhasta nipo ja kateellinen. Ei hajuakaan mistä olisi kateellinen. Vissiin siitä, että en osaa olla välinpitämätön.
Ihmiset ovat törkeitä ja itsekeskeisiä paskoja.
Tupakoitsijat pitäisi pakottaa joka kuukausi päiväksi keräämään natsoja luonnosta.
Tumppasiko edes vai nakkasiko vaan menemään kuten niin monet tekee. Osahan oikein kneppaa sen palavan röökinjämän kaaressa eikä tosiaan tallo sitä jalan alle.
Joskus ysärillä paloi metsää valtatie 2:n molemmin puolin kun joku älypää oli ilmeisesti nakannut palavan röökin auton ikkunasta.
Nyt tuli iso lasku tupakoinnille. Toivottavasti hän ja muut tupakoitsijat ottavat opikseen.
Tupakantumpit ei kuulu maahan! Luontoa ei saa roskata. Filtterit on muovia eikä maadu koskaan. Niissä on myrkkyjä jotka ovat haitallisia luonnolle ja eläimille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kalliit korvaukset, kun artikkelia selaa enemmän. Miten miehet oikein selviävät niistä? Huh.
Jättää vaan kylmästi maksamatta, kyllä ne siitä vanhenee...
Aika kauan saavat kärvistellä velat niskassa. Vanheneeko sittenkään. 20v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet 🙄
Ei kannatta yleistää
Tällä palstalla kuuluu tapoihin yleistää miehiä negatiivisesti ja naisia positiivisesti.
Toivottavasti rööki oli tämän arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat pitäisi pakottaa joka kuukausi päiväksi keräämään natsoja luonnosta.
Mene itse niitä sieltä keräämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet 🙄
Ei kannatta yleistää
Tällä palstalla kuuluu tapoihin yleistää miehiä negatiivisesti ja naisia positiivisesti.
Olen huomannut, että on OK arvostella miehiä, mutta naisten kritisointi on heti naisvihaa. Ja sitten pitää heti ilmiantaa koko aihe, jos kommentoidaan naisista vähänkään negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse niitä sieltä keräämään.
Miksi toisten pitäisi mennä tupakoitsijoiden tupakat? Onko roskikset vieras käsite tupakoitsijoille?