G: ällöttävin nimi? Minusta Unna
Kommentit (46)
ovat sellaisia joista en itse tykkää, mutta kyllähän ne toisaalta aika pirteitä nimiä ovat.
Mutta Melena on varmasti kamalin koskaan kuulemani nimi! Tuon nimen antaneilla vanhemmilla ei ole kyllä mitään ajatuksen kulkua :/ Kuka vanhempi on niin ilkeä että haluaa lastaan haukuttavan veripaskaksi?!
Lisäksi kaikenmaailman Valot ja Ukot ja Untot ja Eemelit...
Kaikki c-kirjaimen sisältävät nimet: nico, jessica,calle jne...
Pärnilla
Kerstin, Gertrude, Martta, Erja
Ylermi, Pellervo, Kullervo, Kyösti
Yleensä, jos sisältää äätä, öötä, yytä.
ja muut sellaiset nimet joista ei käy ilmi sukupuolta. Karmeita!
Nimen taivutus varsinkin ihan hirveä mä meen Aidalle.Muita Adeliina,Akuliina.Sellaset nössö ja kaikki pehmoiset nimet joissa ei ole kirjaimia r,t tai k.
Pierre tosiaan ja Pascal myös. En myöskään tykkää Eleonoorasta tai Annastiinasta.
Yksi hirvitys tuli mieleen: Ruu! En kyllä tykkää Ruutistakaan, vaikka on sentään selvä nimi.
Nunna unnuttaa
En ole koskaan kuullutkaan sanaa "unnuttaa" ennen vierailuani tällä palstalla. Taitaa olla tuo ällöttäminen ihan perua sun omasta likaisesta mielikuvituksestasi.
tosiaan mullakin tuli mieleen unnuttaminen.. sori vaan
tuntuu jotenkin teennäiseltä ja kaiken lisäks kauhee muotinimi nykyään. hyihyi. ja Lumia on kanssa ihan kauhee!
eikä muuten mun lasten tai lähipiirin nimiä ole mainittu tässä ketjussa. En voi käsittää kuka on niin idiootti, että aloittaa tällaisen ketjun ja ketkä on typerykset siihen vielä lisäävät nimiä? Joojoo, aihe on vapaa, mutta silti. Kertoo paljon tän palstan tasosta ja kirjoittajista.
Tässäpä hyvä juttuvinkki vauva-lehdelle: av-mammojen top 10 ällöttävimmät nimet.
joku pallokala tulee mieleen ja niin lässy kun olla ja voi ja joku Lilli on sitten toinen.
ei tosin suomalainen nimi mutta kuitenkin, kyllä näitäkin asuu suomessa ainakin yksi.
- lauri
- mauri
- martti
- pertti
- uolevi
- jukka
- pekka
- matti
- yrjö
- urpo
- yrjänä
- rainer
- ismo
- martin
- väinö
- juha
- juho
- teo
- kai
- tea
- raija
- kaija
- marja
- ritva
- oona
- salla
- anu
- elvi
- jarna
- kaarina
- soile
- stella
- stina
- ulla
mitä pahaa jos jonkun nimi on unna
[quote author="Vierailija" time="13.06.2010 klo 19:17"]
ihan hirveet nimet!
Jari on myös karsee.
[/quote]
Entäpä Riley (lausutaan Raili, r-kirjaimen vahvuus riippuu tietysti murteesta).
Sit nää Janicat, Jessicat, Joelit ja kaikki muut muoti J-nimet tökkii mulla pahasti. Ei ne kaikki tietenkään ällöttäviä siis ihan niminä ole, mut en tajuu kuka antaa lapsilleen sellaisia nimiä.