Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaaladieettisoppa

18.09.2005 |

Nyt se alkoi. Taas ja toivottavasti tällä kertaa viimeisen kerran.. Nimittäin laihdutus.

Iso kattilallinen sairaaladieettisoppaa on kiehumassa ja sillä pitäisi painon tippua sitten reippaasti.

Onko kukaan halukas samaan kokeiluun? =)

Lisää tietoa mm. http://www.kauneusjaterveys.fi/kuukaudenklassikko/article114230-1.html

Tiedä sitten onko tästä mihinkään mutta yritän nyt uskoa, että tällä saisi pysyvän painon pudotuksen aloitettua.

t. Minkula

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
19.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten pudotin tällä painoa muistaakseni 14 vrk:n ajan ja jatkoin sitten kevyellä linjalla ja minun kohdallani toimi hyvin. Jotkut on sanoneet, että kaikki kaali on inhottanut ko kuurin jälkeen, mutta olen kai niin perso ruoalle, että itselle ei käynyt niinkään. Valitettavasti raskaudet toi kilot entistä runsaampina takaisin ja jos en nyt olisi hurahtanut tuohon pv-systeemiin kun se näyttää mulle tällä hetkellä sopivan hyvin, niin voisin vaikka soppakuurin pitää. Mutta tällä kertaa toivotan siis vaan tsemppiä kuuriin !

Vierailija
62/82 |
19.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen päivän ilta menossa ja odotan MEGAnälkäisenä tuota uuniperunaa uunista.. Soppa ei tahdo laskea ja odotan innolla huomista kun saan syödä hedelmiä!

Tänään on olo ollut vähän kurja. Pään särkyä, ajatus katkeilee, nälkä riivaa, yleistä ketutusta ilmassa..

Varsinainen parisuhteen kestävyyskokeilu!

Rahaa ainakin säästyy kun ei tule syötyä mitään.

Sitä olen miettinyt, että onkohan tuota soppaa pakko syödä " paljon" , että se tehoaa? Vai onko se enempikin vaihtoehtona kun ei muutakaan saa syödä..?

Harmi kun ei kukaan ollut halukas kokeilemaan tätä kanssani..

t.Minkula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisesta alkaen... Tänään aines ostoksille ja illalla sopan tekoon.

Toivottavasti alkaa tulosta tulemaan :))

Palataan asiaan!!!

Vierailija
64/82 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni varoituksen sana.. Älä erehdy tekemään soppaa puolta annosta enempää! Siinäkin on jo ihan tarpeeksi ja soppaa on pidemmän päälle vaikea saada alas.

Mulla on nyt neljäs päivä menossa ja olo on hyvä! Saan syödä tänään 3 banaania, luonnonjugurttia ja rasvatonta maitoa. Niistä tulee ihan kylläiseksi eikä soppaa tee enää mieli.

Eilen olin ihan innoissani kun sain syödä hedelmiä ja vihanneksia vapaasti! Suunnittelin nälissäni maanantai-illalla, että syön aamusta alkaen hedelmiä kaksin käsin mutta eipä niitä loppujen lopuksi kovin suurta määrää mennyt.

Keitto ei vaan laske ja vettä pitäisi juoda varmaan enemmän..

Olo on kaikinpuolin hyvä ja kevyt. Paino on tippunut 4kg. Suurin osa tietysti nesteitä mutta luulisin, että hiukan muutakin on lähtenyt.

t.Minkula

Vierailija
65/82 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas taukoa!!!

Omena meni aamiaiseksi ja kuppi kahvia rasvattomalla maidolla siitä en luovu! Ajattelin et ei aamukahvi voi kokonaan kaikkea sotkea!!!

Katotaan miten lähtee käyntiin ainakin 15 kg olisi pudotettava kaikki raskauden aikaiset kilot ja vähän lissä tuli kesällä :((

Into on nyt kohdallaan!!

Tsemppiä huomiseen!!!!!!!!!!!

Vierailija
66/82 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain syödä 200-300g naudanlihaa ja 6 tuoretta tomaattia.

Jakautuivat päivän mittaan seuraavasti:

Aamulla 7.30 tomaatti

Päivällä 14.00 tomaatti

Iltapäivällä 16.30 200g naudanlihaa ja 2 tomaattia

Illalla 20.30 100g naudanlihaa ja 2 tomaattia.

Vettä on mennyt ehkä 2litraa.

Liharuoka ei vaan pysynyt sisällä vaan kaikki tuli ripulina ulos samantien.. =/ Tais olla liian kova paukku vatsalle hedelmä/kasviskuurin jälkeen.

Soppaa en ole syönyt enää moneen päivään..

t.Minkula

Vierailija
67/82 |
23.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole sillä ns. kuurilla ku imetän ja olen laskenut pisteitä. Mutta minusta tuo soppa kuulosti hyvältä ja tykkäsinkin kyllä. Korvaan sillä jonkun aterian ja yritän syödä sitä muuhunkin väliin. Nyt ku flunssassa ni maistuu kuuma keitto... Katotaanko tehostaako painon pudotusta näin???

Vierailija
68/82 |
23.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tökkinyt. Eilen illalla kyllä söin 3 palaa tuoretta ruisleipää ilman ppällystettä.

En katsonut sitä pahaksi.

Tänään peruna jonka aion syöda keitettynä ja salaattia Nam!!!

En ole vkoloppuna en pääse koneelle mutta kerron tuloksista maanantaina.

Mites on paino lahtenyt tippumaan???

Vierailija
69/82 |
23.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja, kuten suklaata, tekis mieli.. Ja tietty tuoretta ruisleipää missä olis voimariinia ja ohutta ylikypsää kinkkua.. *namiii* mutta en aio sortua koska leipähän oli kokonaan kiellettyjen listalla.

Soppa ei mene. Se ei siis vaan yksinkertaisesti laske. Olen mieluummin syömättä kuin syön tuota.

Nyt pitäis saada joku tuttu innostumaan samasta niin voisin lahjoittaa pakastimeni sisällön hänelle.. Siellä kun ei ole muuta kuin soppaa pakasterasioissa. Ja niitä rasioita riittää!!! *yäk*

Nyt on kanafilepihvejä uunissa ja salaattia ajattelin tehdä kaveriksi.

Huomenna saankin syödä riisiä ja salaattia. =)

Tsemppiä teille!

Minkula

Vierailija
70/82 |
24.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt viimeinen päivä menossa ja tosiaan se 5-6kg on lähtenyt. Meidän puntari on aito Ikean laatutuote joten se ei ole mikään megatarkka.

Huomisesta alkaen siirryn 1200kcal päivässä-ruokavalioon ja jokainen viikko sisältää yhden roskaruokapäivän jolloin saan syödä 1800kcal.

Koko systeemi kestää 24.12.05 asti eli tarkalleen 3kuukautta.

Saas nähdä kuinka käy!

Kannustus on kotona aivan mahtava ja peilistä kattelee jo nyt selvästi hoikempi nainen. Aion vastaisuudessakin kirjoitella tänne miten homma etenee. Ihan vain omaksi iloksi ja vaikkapa muiden kannustukseksi.

Olo on kevyt ja hyvä. =)

t.Minkula

Vierailija
71/82 |
24.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin satsumassiseni.. Putosko paino yhtään enempää ton keiton ansiosta? Mitä laskit pisteitä tosta keitosta?

Ajattelin kanssa ehkä joku päivä sitä tehdä kun tykkään kanssa kaaliruuista (miten ihmeessä toi sana taipuu?? ruoista..? *harjoittelee ääntämystä*). Kaalikeitto, kaalilaatikko, kaalikääryleet:Kaikki ne on hyviä.

Ei tossa varmaan voi montaa pojoa olla tossa sopassa. Ja halpaakin se on. Nim. " palkkapäivää odottava"

Lössykkä

Vierailija
72/82 |
25.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkula, sinussa nyt oikein hehkuu ASENNE, en kyllä hetkeäkään epäröi, ettetkö onnistuisi. Sinulla näyttää olevan sitä selkärankaa, joka minulla on joskus pahasti mutkalla..

Lycka till!!

Kerrohan kuulumisiasi.

LinneaS

Vierailija
73/82 |
25.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh en laskenut yhtään pojoa ku vedin keittoa suuhun. Siinä ei kyllä voi paljon ollakaan ku raaka-aineet on tollaiset.???Mulla vasta kolme päivää takana, joten en osaa vielä sanoa onko merkitystä painonlaskuun, mutta yksi kattilallinen syöty. (Huomenna punnitsen vasta)Ja tosiaan kandee tarpeet puolittaa, just ja just mahtui silti mun kattilaan. Ja huomen teen lopusta kaalista toisen satsin.

Vierailija
74/82 |
25.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täällä mietin että uskaltaisinko korvata yhden ruoan päivässä tolla sopalla...kun kuitenkin täysimetän.

mitäs luulette?

ja minusta sopassa ois 0 pojoo...

santtis

Vierailija
75/82 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä keittoa syönyt perjantaista lähtien. En ole huomannu mitään imetyksen suhteen probleemaa, muistaa juoda vaan hyvin. No pe söin kolme lautallista sitä soppaa innokkaana ni lauantaina vauvan kakka ihan vihreetä..kaasua kaalista. Nyt olen syönyt 1-2 lautasellista ja kakan väri normalisoitunut. Että syö kohtuudella. Kiva ku syö soppaa ni jää pisteitä herkutteluun :) no eihän se nyt ihan nii toimi.... Mutta mullesoppa maistuu ku maustoin vielä chilillä (ja senkin vaavin maha kestää) ja palan painikkeeksi otan leipää keiton kanssa jopa on kylläinen olo. Suosittelee satsumassi siis...

Vierailija
76/82 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan multa oli sitten tippunut kahdeksan päivän aikana 6,5kg! Ja mieheltä 3kg vaikka söi vain seuraksi vähemmän.. *hih*

" Tonnikakssatasella" jatkan ja isoiltahan nuo ruokamäärät tuntuu viime viikkoisiin nähden.

Mikäli paino alkaisi nousta, menisin toisen viikon dieettiohjeilla.

En tosin usko, että alkaa nousta koska olen kuitenkin ennen syönyt 2500-4000kcal päivässä ja se on kuitenkin reippaasti enemmän kuin 1200kcal..

Tänään olen syönyt vain 650kcal ja veikkaisin, että jotain vielä illalla haukkaan mutta alle tonnilla taitaa mennä koko päivä. =)

TÄMÄ ON KIVAA!!!!

t.Minkula

Vierailija
77/82 |
02.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkutilanteeseen nähden olen nyt 8,5kg kevyempi.

Siis kaksi viikkoa ja -8,5kg.

Ekalla viikolla lähti sairaaladieetillä se 6,5kg ja nyt toisella viikolla 1200kcal/pvä ja miinusta 2kg.

Mitään suurempia mielitekoja ei ole ollut ja painonhallinnasta on tullut mukava harrastus. Kaikki ruuat merkitään vihkoon ja siinä jos missä oppii seuraamaan kaloreita. Sehän se on tärkeää sitten jatkonkin kannalta.

Vielä pitäisi osata pienentää annoskokoja. Ja liikkua enemmän. Tosin olen tällä viikolla liikkunut enemmän kuin kuukausiin.. Ma 1h nurmikon leikkuu, pe 30min uintia, la 1h reipas sauvakävelylenkki (7km). Ja tänään tulee tunnin pyöräily kun pitää viedä polkupyörä talvisäilöön anoppilaan.

Ai niin.. Mies on laihtunut nyt yhteensä 5kg.

Yhteensä meistä on siis lähtenyt 27 voipakettia.

t.Minkula

Vierailija
78/82 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuin tästä mutta ohjeessa on kuorittuja tomaatteja mitä ne on ?voiko niitä korvata tuoreellla tomaatilla?

Vierailija
79/82 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt viimeinen eli 7.päivä sairaaladiettiä ja aluksi tippui ihan hyvin tuo 3 kg, mutta nyt nämä lähipäivät on jumiutunut tähän noin 3,5 kg.Olen mielestäni liikkunut ja noudattanut diettiä prikulleen. Mistähän voi johtua?

Miten Mikula sait painoasi noin valtavasti tippumaan? Liikut ilmeisesti aikalailla? Kuorittuja tomaatteja saa ostaa säilöntäpurkeissa. Tsemppiä!

Vierailija
80/82 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tällä dieetillä kerran, ekat kolme päivää oli tuskaa mutta loppuvaiheessa siihen jo tottui. Nyt mieskin lupasi aloittaa mikä helpottaa kovasti, ettei jääkaapista loydy muuta ihanaa ruokaa.

Ekana päivänä itselleni tuli sivuoireena hillitön päänsärky, mutta helpotti sitten.

Aloitamme siksi keskiviikkona, koska mies on loppuviikon vapaalla, eikä töissä ole sitten niin kauheeta.

Dieetin jälkeen on aina ihanaa, kun vaatteet mahtuu hyvin päälle ja on muutenkin kepeempi olo.

Ilmoittelen (tuskista) dietin aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä