Paljonko saat palkkaa ja mitä työtä teet?
Itse myyntiedustaja lääketuotteilla ja palkka kiinteä 1600 e /kk...
Kommentit (105)
mistä ihmeestä joku assari voi saada 2000¿ palkan?? assari=avustaja. johdon sihteerinä ilmeisesti vois tuohon paritonniseen päästäkin..
Taiteiden maisteri, tuotekehitys duuneja 3000e / kk.
naisten palkat ylipäätään on matalat, valitettavasti. Johan se on tutkittu, että tyttölapset saavat vähemmän viikkorahaa kuin pojat. Toivottavasti asia joskus muuttuu...
Itse myyntisihteeri ja palkka noin 2100e/kk.
Opetan lukiossa, sekä päivä- että iltapuolella. Ylitunteja reilusti. Ei mitään lisiä vielä ole kertynyt. Myös englanninkielistä opetusta, josta saa vähän parempaa liksaa.
palkkakuopassa silti olen ja korotuspaineita on kovasti :)
Ompa lentoemolla hyvä liksa kahvin kaatamisesta...
Vierailija:
Projektipäällikkö IT-alalla 3500 e/..
ja hakee töihin matkustamoon. ja jos todella olisit virkailija, tietäisit että työhön toki liittyy muutakin kuin kahvin kaatamista.
Vierailija:
ja hakee töihin matkustamoon. ja jos todella olisit virkailija, tietäisit että työhön toki liittyy muutakin kuin kahvin kaatamista.
ettei vain olis bruttopalkka?? tai peräti tullut vähän laitettua itse lisää?
terveisin asiantuntija rahoitusalalla 2550e/kk
että sekoittaisin brutto- ja nettopalkan. eli tuo palkka oli _käteen jäävä_ osuus palkasta. tämä siis tiedoksi niille jotka eivät tunne palkanlaskennan ihmeitä.
kysyikö joku, millaisella kokemuksella tuon palkan saa? aivan. olen ollut alalla jo aika pitkään joten nuo " kahvinkaataja" -jutut eivät sinänsä hetkauta. mutta sen verran tiedän, että virkailijat tietävät kyllä työni sisällöstä enemmän kuin mitä tässä ketjussa annetaan ymmärtää.
peace vaan!
reilusti ylitunteja ja brutto n. 2900.
Palkka koiramaisen törkeän alhainen! 400-1000e/kk
Paikka vaihtuu heti kun uusi löytyy!!!!!
2000 e. nyt teen lyhennettyä työpv ja 1650 e
Kilometrit ja osapäivärahat on onneks verottomia ja auttaa paljon
itse toimistosihteeri, palkka 1280 ¿ / kk, jihuu.