Auttekaa mua ja meidän perhettä!!!
Siis kesäloma, joka lähenee "uhkaavasti". Minne suuntaamme ja mitä teemme kesälomareissullamme, kun niin tekisi mieli noin viikon reissu kotimaassa tehdä, mutta minne ja mitä tehden????? Perheeseemme kuuluu "vain" minä, mies ja 8kk ikäinen neiti.
Kommentit (5)
Minä hankkisin lapselle kantorinkan ja lähtisin esim. Itä-Suomen kierrokselle: Lieksa (Ruunaa ja Koli), Savonlinna@Punkaharju ja vaikka lisäksi Kotka (Kaunissaari). TAI suuntaisin pohjoisempaan Suomeen vaikka Puolankaan (Paljakka) ja Ranualle jne. Tuonikäisen kanssa on vielä helppo liikkua luonnossa kun tosiaan pistää pienen rinkkaan.
on sellaisia reissuja jo toukokuussa tehty päiväseltään. Ja tahtoisin itse jotain mukavaa oleskelua vauvan viihtymisen huomioiden. Neiti, kun on vikkelä konttaamaan ja nousee jo pystyyn, ettei voi tietää, vaikka kävelisikin jo reilun kuukauden kuluttua..sekin siis huomioitava.
Osaako kukaan suositella mitään kylpylää noin pienen kanssa matkaaville??
-ap
Noin pieni ei vielä kaipaa vesiliukumäkiä tms., joten mikä vaan kylpylä käy. Tai itse menisin Vierumäelle tai Siuntion hyvinvointikeskukseen, jossa vanhemmat saisivat liikkua ja lisäksi iltaisin saunoa ja kylpeä. Ja äippä saisi hieronta- tms. hoitoja :)
kanssa ja oli IHANAA!! Huone oli sellainen minisuite,eli olkkari ja makkari ja makkariin sai ihana aidon pinnasängyn ihanilla lakanoilla,ei mitään pöhnästä matkasänkyä,kuten useissa paikoissa!
Ja illalla oli kiva kun sai lapsen sinne makkariin nukkumaan ja itse sai katsoa tv:tä vielä toisessa huoneessa.
Huoneessa oli myös kiva kylpyamme poretoiminnolla.
Kylpyläpuoli oli ok,ei mitenkään erityinen,mutta mies kävi lisäksi hieronnassa ja tykkäsi kovasti.
Aamupala oli aivan upea! Paljon tuoreita kasviksia ja hedelmiä ja vohveleita yms ;D
Illalla kun syömässä käytiin niin jouduttiin odottaan 45min ruokaa!! Se oli ikävää :/ mutta muuten reissu oli ihana!
Ollaan käyty myös Oulun Edenissä joka sekin oli todella kiva paikka ja siinä oli kiva kävellä meren rannassa ja majakan luona ja lisäksi Oulussa on muutenkin kivaa katseltavaa,mutta ehkä vasta vähän isomman lapsen kanssa.
Noin pienen kanssa suosittelen Turkua.
Miniloma Tallinnaan ja siellä Spa on myös meille ollut tosi kiva!
Sattui hauskasti, kun olen itse käynyt Suomessa peräti kolmessa kylpylässä ja sekä Turun Caribia että Oulun Eden lukeutuvat tuohon:) Tokikaan se ei rajaa noita pois lomamahdollisuuksien joukosta. Tosin tuo Tallinnakin houkuttaisi Spassa käymään...
Minä hankkisin lapselle kantorinkan ja lähtisin esim. Itä-Suomen kierrokselle: Lieksa (Ruunaa ja Koli), Savonlinna@Punkaharju ja vaikka lisäksi Kotka (Kaunissaari). TAI suuntaisin pohjoisempaan Suomeen vaikka Puolankaan (Paljakka) ja Ranualle jne. Tuonikäisen kanssa on vielä helppo liikkua luonnossa kun tosiaan pistää pienen rinkkaan.