Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ole koskaan kuullut kirosanaa 10-vuotiaaksi jo kasvaneen lapseni suusta:)

Vierailija
12.06.2010 |

En itsekään kiroile paitsi joskus jos ihan täydellinen kriisi eli harvoin!

Mulla taitaakin olla maailman ihanin kuopus noin muutenkin! Muistuttaa mua niin paljon:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein luvan kanssa, poika potkas varpaansa kipeesti kynnykseen, kiireesti lupasin että kiroa vaan, helpottaa :-) Niinpä sitten sanoi paska (odotin jotain pahempaa)ja helpottihan se.

Itse kiroilen kuin merimies, siksi lapset varmaan normaalioloissa eivät itse kiroile, kun tietävät miten rumalta kuulostaa :-/

Vierailija
2/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poika 1 v 10 kk jo kiroilee kuin turkkilainen, kuulee isoilta sisaruksiltaan. saattaa sanoa, vitun homo. ja meillä on ihan kunnon perhe. älykkäänä lapsena nappaa vaan kaiken ympäristöstään, minkäs teet. ja mitä suurempi reaktio kirosanasta, sen hauskempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran (8-vuotiaana, ei tiennyt ko. sanan olevan kirosana), mutta pahoin pelkään, että kodin ulkopuolella kielenkäyttö ei ole yhtä siistiä kuin kotona :)

Vierailija
4/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnustan, että on noita sanoja kuullut kotonakin, mutta päiväkodissa taitaa olla just nyt tuo muotia:) Ja kuopus 2v. sitten perässä...

Vierailija
5/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran heidän leikkiessään suihkussa kuului leikin vuorosanoja: "herrajumala, perskules"...

Silloin kyllä vähän hätkähdimme miehen kanssa. Eipä noita voimasanoja voi välttyä koulussa kuulemasta, vaikka kotona ei kiroillakaan.

Vierailija
6/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvi-nimen kohdalla hän kysyi, onko se kirosana. :D

8

Vierailija
7/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran heidän leikkiessään suihkussa kuului leikin vuorosanoja: "herrajumala, perskules"... Silloin kyllä vähän hätkähdimme miehen kanssa. Eipä noita voimasanoja voi välttyä koulussa kuulemasta, vaikka kotona ei kiroillakaan.

Minä käytän noita ihan surutta. Kirosanat ovat paljon pahempia.

Vierailija
8/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsunut äitiä tyhmäksi tms. Ei myöskään ole koskaan saanut huuto-potku -raivareita. Veikkaan tosin että suurin syy on lauhkea luonne. Itse en tosin koskaan kiroile, mutta kaikkea kunniaa en itselleni ota.

Vierailija
9/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kiroillut 10- vuotiaana, nyt 15 vuotta myöhemmin sen sijaan kiroilen huoletta.

Vierailija
10/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kuulee ja on kuullut kyllä muiden kiroilevan tietenkin, mutta ei koe tarvitsevansa niitä sanoja mihinkään.

Vierailija
11/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v poika ja 10v tyttö eivät ole kiroilleet koskaan minun kuullen. Itse olen valitettavasti aika ruma suustani :(

Olen yrittänyt teroittaa lapsille, etteivät aikuisten kuullen kiroilisi. Ihan varmasti kaveriporukassa kielen käyttö on eriä, kuin kotona..

Vierailija
12/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo HITTO PEEKELE ja LYHMÄ ÄITI. Valitettavasti 8v veljensä opettamana. Itse en kiroile.

Vierailija
13/13 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kerran lapsi oli isovanhemmillaan hoidossa, eikä tiennyt mun olevan yläkerrassa kuulolla: järkyttävää kielenkäyttöä, en meinannut uskoa korviani!

Tämän jälkeen päiväkodistakin on tullut palautetta että on kiroillut, kotona ei edelleenkään sano mitään rumia sanoja ikinä :/