***MAALISMUSSUKOIDEN Tapaaminen, Helsinki***
Aloitin uuden pinon koskien tapaamisia Helsingissä. Ensi sijaisesti oli ajateltu Helsinki/Espoo/Vantaalaisia, ja muita pääkaupunkiseutulaisia. Toki muutkin ovat tervetulleita!
Tähän mennessä ovat olleet kiinnostuneita:
-Santtu
-caddie
-Pikku-Maisa2
-Minttulia
-monkey
-Suzy2
-V80
-NapNap
-pikkarainen
-mamppa
(opemamman poistin koska hän tuskin tapaamisita on enään kiinostunut. Pahoittelut sinne suunnaalle koko perheelle!)
Nyt olisi sitten ehdotusten aika päivästä ja kellon ajasta. Illat n klo 17-18 ovat varmaan parhaita työläisten kannalta. Itse siis olen hoitovapaalla.
Paikaksi on ajateltu Sanomatalon kahvilaa. Se on tilava paikka ja muutenin suosittu mamma ja vauva tapaamispaikka.
Nyt vaan ehdotuksia peliin! Mulle ei käy 12.10. mutta muut ovat vapaana ainakin toistaiseksi:)
Kommentit (74)
Sovitaan sitten vaikka lähempänä missä nähdään ja monelta. Tai varmaan voidaan sopia valmiiksi sekin:) Keskustassa varmaan, esim rautatie asema. Me tullaan varmaan kuitenkin junalla... Monelta pääset sillon tulemaan?
Voidaan sopia nämä myös sähköpostilla. Onko sulla sellainen osoite jonka voit antaa tänne? Mun osite kun on etunimi.sukunimi muodossa niin en viitsisi laittaa...
Katellaan...
Joo eli tulen ja voin tulla aiemminkin. Aamulla vaan rakenneultra..hih!
Eli laittakaa mutkin alustavasti mukaan, ke 19.10. klo 17:30 sanomatalo käy näillä näkymin (ja tuskin maailma kaatuu vaikka ennakkoon ilmoittautunut ei pääsiskään äkillisten jonkun juttujen takia paikalle - eihän siellä oo paikkavarauksia :-).
Sattuukin aika sopivaan saumaan, samana aamuan on neuvola, ja seuraavana aamuna heti ultra.
Sillon mulla onkin jo rv 19+5, näkyyköhän massu jo..
vielä uusia maalismammoja mukaan tapaamiseen?
Ennättäisin varmaan aikataulujen puitteissa mukaan tapaamiseen, jos sinne vielä mahtuu...
Oletteko jo useamman lapsen äidit ottamassa muita lapsia mukaan vai tuletteko vain masun kanssa? Mä täällä vielä pähkäilen, ottaisiko 1v 10 kk ikäistä poikaa sitten mukaan vai ei... Tietysti vähemmällä juoksemisella pääsee, jos poika jää isin kanssa kotiin mutta katsotaan nyt :)
Työvuorolistat on tehty vasta 16.10 asti,mutta voin ilmoitella sitten lähempänä ja tietysti voin yrittää vaihtaa vuoroa jos sattuu ilta.Muuten kyllä aika ja paikka sopii.
Joku kysyi isommista lapsista:Aion ottaa 3-vuotiaan tyttöni mukaan.
-pikkarainen-
Sovitaan vaan myöhemmin se aika sitten, mun meili on kukkuluuruu80@hotmail.com
V80 rv 14+3
kun näyttää olevan ikätovereitakin tulossa. Meidän neiti on 3v5kk.
Monkey
Joten sellaisen 2-v epelin kanssa sitten saavun. Mullekkin kyllä sopisi jo aiempikin aika.
Meidän neiti tuli tänään 11kk.
Kun meitä on useampi jotka voisivat tulla jo aiemminkin niin pitäiskö meidän nähdä jo aiemmin ja mennä sitten 17.30 sinne sanomatalollle? Kattelin että minä, V80, pinja72 ja Minttulia voisivat tulla jo aiemmin.
Tällainen ehdotus:)
-Santtu, Emilia (17.10.04) ja Valttu 16+3
voisin tulla töistä suoraan, eli olisin keskustassa varmaan neljän aikoihin...
Täällä on nyt jo Minun ja V80 lisäksi sanonut Minttulia, pinja72 ja NapNap että voisi tulla aiemmin. NapNap pääsisi tulemaan klo 16.
Sovitaanko että ne jotka pääsetvät tulemaan jo aikaisemmin niin nähtäisiin jo klo 16 ja muut tulevat sitten silloin 17.30? Paikkana voisi aiemmin tulioilla olla joku muu kuin sanomatalo, tiedän vaan että meidän neiti ei ainakaan jaksi siellä montaa tuntia istua. Esim Kaisaniemen puistossa olisi leikkipuisto... Mitäs olette mieltä?
-Santtu ja VAlttu 16+5
pinja - minä huomasin vasta pari päivää sitten että meilläkin sattui rakenneultra just tuolle keskiviikolle, on sitten " tuoretta" tietoa Pirpanasta mukana..:)
Caddie
en vielä tiedä töistä tuona päivänä, koska koulusta silloin syysloma, mutta ainakin viimeistään klo 17.30 pääsen silloin tulemaan!
Ehkä vaikka noin 16.30 aikoihin. Jos vaan muitakin tulee silloin =)
pääsen kyllä aiemminkin, jos niin sovitaan.
Monkey
Muistelin, että 12.10 oli tapaamispäivä, mutta se olikin 19.10. No se sopii! Eli mukana ollaan.
Mikä vaan aika sopii klo 16:00 jälkeen eli seurailen mitä ja missä sovitte ja ilmestyn minäkin sit sinne... =)
tuli tässä jo mieleen että seuraava tapaaminen voitais sopia jonnekin muualle kun Sanomataloon (vielä niin kauan kun tällä porukalla muualle mahdutaan..)
Nyt nimittäin vasta parilla on vaunut mukana (ja kiva että on!) mutta odottakaas sitä maaliskuuta, niin sitten me ei kyllä enää muualle sovitakaan istumaan (viitisentoista mammaa vauvuilla..;)
C
Vielä kun vain osalla on vaunut mukana, niin mahduttaisiin varmasti jonnekin muuallekin. Ehditään varmasti käymään siellä sanomatalon kahvilassa sitten, kun kaikilla on vaunut mukana! En malta odottaa=)
Mutta nähdään nyt ainakin ekan kerran siellä, en olekaan siellä koskaan käynyt...
Tosin jos en saa vaihdettua yhtä toista menoa niin en ehdi olemaan kuin tunnin.