***MAALISMUSSUKOIDEN Tapaaminen, Helsinki***
Aloitin uuden pinon koskien tapaamisia Helsingissä. Ensi sijaisesti oli ajateltu Helsinki/Espoo/Vantaalaisia, ja muita pääkaupunkiseutulaisia. Toki muutkin ovat tervetulleita!
Tähän mennessä ovat olleet kiinnostuneita:
-Santtu
-caddie
-Pikku-Maisa2
-Minttulia
-monkey
-Suzy2
-V80
-NapNap
-pikkarainen
-mamppa
(opemamman poistin koska hän tuskin tapaamisita on enään kiinostunut. Pahoittelut sinne suunnaalle koko perheelle!)
Nyt olisi sitten ehdotusten aika päivästä ja kellon ajasta. Illat n klo 17-18 ovat varmaan parhaita työläisten kannalta. Itse siis olen hoitovapaalla.
Paikaksi on ajateltu Sanomatalon kahvilaa. Se on tilava paikka ja muutenin suosittu mamma ja vauva tapaamispaikka.
Nyt vaan ehdotuksia peliin! Mulle ei käy 12.10. mutta muut ovat vapaana ainakin toistaiseksi:)
Kommentit (74)
mutta ajateltiin tulla... Meitä ei siis haitta nuha. Eihän sitä voi vältellä muutenkaan jos julkisilla paikoilla liikkuu.
Meidän puolestamme voi siis tulla.
-Santtu ja EMilia
[color=purple]mutta katsellaan ja kuulostellaan nyt mitä mieltä muut ovat.
-M-
[color=purple]eli me ei nyt sitten tänään tulla. Meillä kun tohon junamatkaankin menee aikaa " niin kauan" (Järvenpäästä), että oon varmaan puolikuollut, kun sinne pääsisin neidin kanssa. Henki pihisee, yskittää ja nenä niin tukossa, että koko ajan saa olla suu auki, että henki kulkisi. Sopikaa jo uutta tapaamista jo tohon marraskuulle, jos jotain pikkujoulutyyppistä saatais jo aikaiseksi silloin.
-M-
en valitettavasti pääsekään keskiviikkona paikalle... Mutta sovitaan pian uusi tapaaminen!
waynes menee seiskalta kiinni, joten esim. klo 17.30 lienee hyvä.
ja päiväksi käy (tällä hetkellä) melkein mikä vain, keskellä viikkoa varmempaa, miten esim. keskiviikko 19.10?
Caddie
Joo anteeksi en varmaan ollut huomannut sua. Anteeksi kovasti!
Käy mullekin mainiosti! Mites muut, sovitaanko tämä?
Mäkin olin ilmoittautunut siihen pinoon..
Ainakaan vielä ei ole sille päivälle muita suunnitelmia, eli minä olen mukana!
Näillä näkymin mulle käy loistavasti keskiviikko 19.10. Ja paikkakin kuullostaa hyvältä.
Mukavaa perjantaita! :)
t: Höpsis ja masukki 15+0
Kyllä mä päääsen myös keskiviikkona, mutta silloin olisi 1,5 h luppoaikaa, tiistaina ja torstaina pääsen klo 16 töistä, joten aika oli mainio....
Veera
mulle käy noista mikä vain, ti/ ke/ to - ke tosin paras, mutta mites te muut?
Caddie
noista ehdotetuista vaihtoehdoista (ti-to).
Voin tosin silloin keskiviikkona tulla jo aiemmin ettei tarvitse yksin olla. Meillä kun ei ole miättn koko päivänä ja ollaan tytön kanssa vaan kotona.
Mies tulee sitten hakemaan tytön Sanomatalolta töiden jälkeen mutta alkuun siis varmaan on mukana...
Milta V80 kuulostaa, pidetäänkö keskiviikko ja nähdään sun kanssa jo aiemmin vai vaihdetaanko? (Mä olen muuten myös Veera:) )
-SAnttu 16+2
ainakin tässä vaiheessa, mutta sillon on kyllä meillä syysloma, että saattaa tulla ohjelmaa, mutta luulen, että sopii. Yritän järjestellä niin, että sopii...
Monkey
Kun se on monille paras. Ja me voidaan Santun kanssa nähdä aiemmin kun kerta kaimoja ollaan! ;o)
[color=blue]eli tapaaminen olisi keskiviikkona 19.10 klo 17.30 Sanomatalon Waynes Coffeessa.
osa ilmoittautuneista ei oo vielä konffannut aikaa, pääseekö
Pikku-Maisa2, Minttulia, Suzy2, pikkarainen, mamppa? [/color]
Pikku-Maisa2
Minttulia
Suzy2
pikkarainen
mamppa
N82
pinja72
Käykö tämä aika teillekin?
[color=purple]me tällä kertaa passataan tää tapaaminen, kun on oikeesti niin räkänen ja yskänen, etten viitti sitä tulla teihin tartuttamaan. Vai mitä ootte mieltä? Jospa sitten seuraavalla kerralla... ehtiihän tässä vielä ennen synnytystä =)
-M-