Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MAALISMUSSUKOIDEN Tapaaminen, Helsinki***

15.09.2005 |

Aloitin uuden pinon koskien tapaamisia Helsingissä. Ensi sijaisesti oli ajateltu Helsinki/Espoo/Vantaalaisia, ja muita pääkaupunkiseutulaisia. Toki muutkin ovat tervetulleita!

Tähän mennessä ovat olleet kiinnostuneita:

-Santtu

-caddie

-Pikku-Maisa2

-Minttulia

-monkey

-Suzy2

-V80

-NapNap

-pikkarainen

-mamppa

(opemamman poistin koska hän tuskin tapaamisita on enään kiinostunut. Pahoittelut sinne suunnaalle koko perheelle!)

Nyt olisi sitten ehdotusten aika päivästä ja kellon ajasta. Illat n klo 17-18 ovat varmaan parhaita työläisten kannalta. Itse siis olen hoitovapaalla.

Paikaksi on ajateltu Sanomatalon kahvilaa. Se on tilava paikka ja muutenin suosittu mamma ja vauva tapaamispaikka.

Nyt vaan ehdotuksia peliin! Mulle ei käy 12.10. mutta muut ovat vapaana ainakin toistaiseksi:)

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman jo jännittää nimimerkkien tapaaminen *virn*. Mutta siis 19.10. klo 17.30 Sanomatalon Waynes - ok. Nähdään :)

Vierailija
62/74 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tässä jo mietin että millä nimellä itseni esittelen - vai laitetaanko rintaan laput molemmilla nimillä..;)

Caddie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä toiset tunnistaa. Toi nimilappu vois olla hyvä. LAittaa siihen vaikka nimimerkin ja oman nimen tai sitten vaan nimimerkki. Kumpi olisi parempi?

Vierailija
64/74 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan esiteltäisiin itsemme omilla nimillämme, eiköhän siinä keskustelun lomassa sitten tule ilmi, että kuka minkäkin nimimerkin takana on=)

Vierailija
65/74 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]toi nimilappu oli puoliksi vitsi, mutta oikeastaan siinä vaiheessa kun tulee tuollainen määrä uusia kasvoja ja toisaalta olisi kiva oppia tuntemaan myös ne oikeat nimet näin livekäytössä (tylsä huudella että hei te V80 ja N82 onpas kiva nähdä! siis nettikäytössä ok, mutta oikeasti..)

mitäs olette muut mieltä..?

Caddie (ainakin vielä;) [/color]

Vierailija
66/74 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen palstan kanssa tunnistusmerkiksi sovittiin TUTTI. Mitä olette mieltä jos mekin otetaan tutin mukaan niin siitä sitten tuntee?

Vierailija
67/74 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vois olla sekä nimimerkki että oikea nimi, kuitenkaan ei ekalla kerralla jää kaikkien nimet mieleen niin voisi luntata. Jospa otetaan teippiä mukaan ja tehdään siellä kaikille nimilaput.

Monkey

Vierailija
68/74 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne aiemmin tulijat missä siis tavataan, puistossa? Mä tuun, kun kerrotte mihin. Otan 1,5v. tyttöni mukaan.

Teippi ja nimet ok!

CADDIE missä sulla samana päivänä ultra? Voih odotan sitä kovasti!!

Pinja, jonka oikeakin nimi on Pinja;=)

Vierailija
69/74 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on ilmoittanut minun viikon mittaiseen koulutusjaksoon tuolle viikolle ja siinä päivät ovat pitkiä. Katsotaan ehdinkö. Mutta sopikaahan valmiiksi sitten jo uusikin aika niin silloin viimeistään nähdään.

Vierailija
70/74 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ultra on naikkarilla iltapäivän puolella.

nähdään,

C

Vierailija
71/74 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on aika moni ilmoittanut tulevansa ja aiemmin tulossa olivat:

Minä

NapNap (klo 16 käy)

V80

monkey

Minttulia

pinja72

Sovittaisiinko tuo klo 16 mikä sopii NapNapille. Muut siis voisivat tulla

silloin klom 17.30. Mutta saa siis tulla jo klo 16 muitakin! Mikä paikka sovitaan aikaisemmin tulioille? Kaisanimen puistossa suihkulähteellä ja sateella rautatieaseman sisäänkäynnillä (makkaratalon puolelle). Käykö nämä?

-Santtu

Vierailija
72/74 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
73/74 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan menee sittenkin lähemmäs sitä puoli kuutta, että jospa sitte nähdään siellä sanomatalossa... *odottaa innolla*

Monkey, mosse ja neiti 3,6vee

Vierailija
74/74 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin käydä vähän ostoksilla ennen tapaamista, joten tulen suoraan kahvilaan sitten puoli kuudelta.