Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaahan lomalle rv:llä 30?

Vierailija
12.06.2010 |

Paluu olisi kun on rv 32. Onko kukaan käynyt noin myöhäisillä viikoilla etelässä? Aiemmat raskaudet sujuneet hyvin ilman ongelmia ja lapset syntyneet rv 40 ja 41.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että sulla on kaks onnistunutta raskautta takana, takaa sitä, että tämäkin menis niin... Jos oot valmis synnyttään keskosen Thaimaassa niin siitä sitten vaan.

En halua kuulostaa ilkeältä, mutta itse olen täysin tota mieltä.

Vierailija
2/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä rv30, enkä voisi kuvitellakaan sitä lentomatkaa! Ihan näin koneellakin istuessa jalkaterät turpoaa pullataikinaksi, peppu puutuu ja mahan yläreuna alkaa painamaan kylkiluihin. Että 11-12h istumista lentokoneessa? Huhhuh.

T: kyseisen (silloinkin jo tukalan) lentomatkan kokeneena nuorena, vetreänä ja laihana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä uskaltaisin jos kaikki mennyt hyvin. Joskin ehkä kuitenkin juttelisin lääkärin tai terkkarin kanssa ensiksi myös.

Vierailija
4/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli takaisin rv:llä 33, kaikki sujui hänellä hyvin.

Vierailija
5/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä matkavakuutus ei korvaa jos vauva syntyy ulkomailla, lasku voi olla jopa satoja tuhansia jos tarvii ambulanssilennon Suomeen

Vierailija
6/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut siellä usein.Ainoastaan tuo pitkä lento voi olla paskaa jaloille.Tultiin Thaikusta Maaliskuusssa ja lento oli myöhässä.Ekan kerran lennon aikana mulla meni jalat todella huono kuntoon(turpos ja särki):Bulgaariassa olin kun viikkoja tais olla saman verran kuin sinulla.Lento oli lyhyt mutta silti käytin tukisukkia.

Vierailija
7/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli takaisin rv:llä 33, kaikki sujui hänellä hyvin.

Sitä voi ihan yhtäkkiä mennä lapsivedet, alkaa supistella jne. Voi tosiaan olla, että kaikki menis hyvinkin, mutta musta on itsekästä ajatella, että varmasti kaikki menee hyvin...lapsen hengellä...ehkä myös äidin leikkimistä!

Vierailija
8/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla enää matkustelemaan, ainakaan kaukomaille.

Vierailija
9/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaavatko jos vauva syntyykin siellä ja joutuu olemaan sairaalassa vaikka 2 kk?

Minä en lähtis.

Kaikissa raskauksissa olen matkaillut miehen kotimaahan rv 24-26 ja Suomeen rv 30-32, mutta pääsen helposti sairaalaan molemmissa (eikä maksu tuota ongelmia). Lisäksi lennot max 4 tuntia.

Vierailija
10/10 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen alalla. Lentoyhtiö vaatii todistuksen siitä, että raskautesi on normaali. Saat todistuksen neuvolalääkäriltäsi.

Kymmentuntinen lento voi noilla viikoilla olla melkoisen tukala. Myös laskimoveritulppariski nousee. Kunnolliset tukisukat ja runsas juominen sekä liikkuminen koneessa ovat tärkeitä.

Selvitä vakuutusyhtiöstäsi, kuinka korvaus sujuu, jos vauva syntyy Thaimaassa tai synnytys käynnistyy lennon aikana ja kone joudutaan ottamaan alas. Sinulla on ollut kaksi täysiaikaista raskautta, joten siltä pohjalta riski ennenaikaiseen synnytykseen on pieni.

Itse en lähtisi noilla viikoilla Thaimaahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi