Lue keskustelun säännöt.
Mitä aiotte tehdä kesälomalla jos on pieniä lapsia?
12.06.2010 |
Miten teidän perhe, jossa pieniä lapsia, aikoo lomailla? Meillä on vielä mietinnässä ja ajattelin jos saisi vinkkejä muiden lomasuunnitelmista. Meillä lapset 2v. ja 8kk.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mentiin kuukaudeksi Espanjaan elelemään :)
Noin pienten kanssa voi tehdä oikeastaan mitä vaan leppoisaa, mökkeilyä tms.