Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Pusa ja uusi rakkaus -haastattelu

Vierailija
11.06.2010 |

Menikö vähän överiksi tuo hehkutus? Koskaan ei ole koettu mitään vastaavaa ja plää plää plää, kaikki entinen on vain ollut tätä rakkautta valmistamassa jne.... Juurihan ex-vaimo kuoli. Hyvähän se on että rakkaus löytyi, mutta mun mielestä toi haastattelu tai sen kirjoitusasu meni överiksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suotakoon se heille

Vierailija
2/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on sellainen josta on erottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntui oudolta, että koskaan ei muka ole kokenut mitään vastaavaa, ja kuitenkin on ollut rakas vaimo ja lapsen äiti....

Vierailija
4/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntui oudolta, että koskaan ei muka ole kokenut mitään vastaavaa, ja kuitenkin on ollut rakas vaimo ja lapsen äiti....

mauton haastattelu

Vierailija
5/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, kun elämä jatkuu ja rakastuneena sitä höpisee mitä sylki suuhun tuo. Oisko toisen pitäny jäädä nyt sitten ikuiseksi leskeksi ja yksinhuoltajaksi? Eikö kyseiselle ihmiselle saa onnea suoda, eiköhän ole saanut jo ihan tarpeeksi surra?

Vierailija
6/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on törkeää varsinkin kun hän menehtyi vakavaan sairauteen.

Pusa on yksi rumimmista miehistä jonka tiedän, toki ei kuulunut aiheeseen lainkaan.

Vierailija
7/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoinut ettei mikään vedä vertoja Jennille, mutta uusi rakkaus on ihan hyvä kakkonen?

Vierailija
8/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole mikään pakko verrata ollenkaan. Vois sanoa vaan että on tosi rakastunut ja näin. Kyllä mua ainakin vituttaisi ajatuksena, että olen jonkun lasten rakas äiti ja kuolen nuorena, ja mies olisi sitä mieltä, että mä olin vaan esivalmistelua miehen todelliselle rakkaudelle.

Vierailija
9/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt turpansa kiinni, tai sanonut jotain kaunista että ei olisi uskonut että vielä voi tuntua tältä.

Vierailija
10/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lapsen kannalta ajatellen

Vierailija
11/20 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu, onko sama paperiversiossa? http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1488-Ville-Pusa---Haat-ova…

Eihän tässä tuommoista sanota ollenkaan? Kuvasta päätellen hyvin paljon Jennin näköinen tämä uusi morsian!

Vierailija
12/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että ovat koko juttua itse lukeneet. Ei kannata aina uskoa näitä "tosina" esitettyjä asioita tällä palstalla. Tuossa jutussa molemmat puhuivat todella kauniisti Jennistä ja siitä, kuinka hän on edelleen osa heidän ja Danan elämää. Toivon onnea heille.

Vierailija
13/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa miten kaikesta ihmiset vääntää ja kääntää.

Eikö nyt vaan voisi iloita heidän puolestaan.

Nätistähän puhuivat Jennistä. Ja toisekseen, toimittajatkin irrottelee sanomisia välillä, alkuperäinen lause pätkitään ja saadaan kuulostamaan vallan muulta.

Vierailija
14/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisistä poikaystävistä tai ex-aviomiehistä, lasten isistä?

Kyllä mulla ainakin tämä nykyinen mies( 10v ajan) On alusta asti ollut hehkutuksen aihe ja niin paljon onnellisempi ja rakastuneempi kuin edellisen kanssa, vaikka silloinkin varmaan (suhteen hyvinä aikoina) tuntui samalta, yhtä uskomattomalta.

En siis ole lukenut tuota haastattelua. Mutta mietin vain, että onko jollekin se entinen rakkaampi kuin nykyinen? Ja eikö se olisi epänormaalimpaa ja surullisempaa, kaikkien kannalta.

Vierailija
15/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu, enkä kyllä itsekään nähnyt merkkejä Jennin mitätöimisestä tai tämän uuden rakkauden ylistämisestä.

Taas on näemmä joku peruskateellinen av-mamma lukenut rivien välistä ja "tulkinnut" haastattelua kuin piru raamattua.

Vierailija
16/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aloin itkeä jo puolivälissä ihan solkenaan. Olen tosi onnellinen heidän puolestaan.

Vierailija
17/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu Menaisten kaikkien henkilö-/pariskuntahaastattelujen ylistävän naisen perinteistä roolia, joka ylistää ja komppaa miestään ja näyttää nätille heinäpellossa...

Vierailija
18/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan ollut tuosta lehdestä se haastattelu. Muistaakseni jossain iltalehdessä tai jossain muualla oli myös heidän haastattelu, tuskin nyt noin paljon on vedetty mutkia suoriksi ap:n aloituksessa. Siis toki jos tulee jätetyksi tai jätetään niin yleensä uusi kumppani on rakkaampi, mutta nythän se entinen kuoli, joten eri asia.

Vierailija
19/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tottakai se on uskomattoman ihmeellistä, sellaista mitä ei ehkä olisi enää uskonut kokevansa. Kun on käynyt syvällä, tietää mitä on onni.

Vierailija
20/20 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu, onko sama paperiversiossa? <a href="http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1488-Ville-Pusa---Haat-ova…" alt="http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1488-Ville-Pusa---Haat-ova…">http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1488-Ville-Pusa---Haat-ova…;

Eihän tässä tuommoista sanota ollenkaan? Kuvasta päätellen hyvin paljon Jennin näköinen tämä uusi morsian!

Kyseessä on tämän viikon lehden juttu, jossa oli nuo ketjun alussa mainitut jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän