Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos uusi miestuttavasi vie sinut syömään, valitsetko pihvin/pizzan vai salaatin?

Vierailija
11.06.2010 |

Salaatin ihan siitä syystä, ettei mies luule sua syöpöksi, vaikka katsot sitten kuola valuen salaattisi takaa kun uusi miestuttavasi vetää herkullista pizzaa tai mehevää pihviä maustevoilla ja ranskalaisilla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tottunut siihen, että syön sitä, mistä paikka on kuuluisa ja minkä se osaa parhaiten. Samaa yritän opettaa lapsillekin. Pitseriassa syödään pitsaa, ei tilata salaattia, ravintolassa ei taas syödä pitsaa vaan jotain muuta, konditoriassa syödään heidän herkkuleivonnaisiaan, ei jäätelöä ja jäätelöbaarissa syödään jäätelöä, ei mitään täytettyjä sämpylöitä.

Eli riippuu ihan siitä mihin mies vie mut. Luultavasti syön kaiken mitä nenän eteen kannetaan, sillä en ole ronkeli, jos vaan ruoka on tuoretta.

Vierailija
22/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala miettiä miten mies tulkitsee valintani. Jos on kyse esim. Rossosta niin otan pizzan, jos on ns. parempi ravintola, otan pihvin ja jos jokin lounaspaikan tyylinen, niin sitten se salaatti.

En tosin menisi ravintolaan syömään jos kyse on aivan uudesta tuttavuudesta ja ekoista treffeistä. Jos ei vielä tunne ihmistä, voi tulla toooooosi pitkä ateria ellei kemiat kohtaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitteellisessa tilanteessa söisin kalaa tai maksaa. Ne ovat lemppareitani.

Vierailija
24/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitsan varmaan söisin.

Vierailija
25/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

listalla olisi ankkaa, ottaisin sitä, koska se on mun lemppari :) jos mies ei tykkää, olkoon tykkäämättä. jos ei ole ankkaa, ottaisin kalaa tai pihvin. tai vaikka sitä maksaa, jota joku aiempikin ottais. jos siis kunnon ravintolassa oltais.

näin minä

Vierailija
26/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa tuskin valitsisin koska syön sellaista muutenkin todella harvoin ravintolassa. Jos nyt saisin valita mitä vaan (eli listalta löytyisi mitä tahansa) niin ottaisin varmaan tällaisen menun: Caesar-salaatti ** Naudan sisäfilepihvi, maustevoi, uuniperuna, paahdettuja kasviksia ** Vadelmapannacotta Jos tähän menuun loppuu orastava suhteemme niin antaa mennä vaan.

Sisäfilepihvin kanssa maustevoi...hmmm...

Hyvä naudan sisäfilepihvi jonka kanssa valkosipuli/basilikamaustevoi. Ei muuten enää mene paremmaksi!

Vierailija
27/27 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsisin tuollaisessa tilanteessa juuri sitä ruokaa, mitä sillä hetkellä tekee mieli.

Syöpöksi tuskin tarvitsee kuvitella, painan 50 kiloa. Mutta ruokahalua löytyy kyllä!

Ei kyllä suhde ala hyvin, jos tuollaisia pitää jo ekoilla treffeillä miettiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan