Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään pitkä aikaisen ihastukseni

Vierailija
07.08.2022 |

Valitettavasti toisen kanssa. No, emme ole olleet yhteydessä vähään aikaan joten olihan se odotettavissa. Oudon ristiriitaiset fiilikset. Tavallaan iloinen, että hän on löytänyt jonkun. Tavallaan harmittaa, etten se sittenkään voinut olla minä, ja vielä sekin, että minä olen edelleen yksin. Saa nähdä minkä kriisin tästäkin vielä saan itselleni aikaiseksi. 😃

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pillua jos tavataan?

Vierailija
2/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrititkö tehdä aloitetta koskaan vai odottelitko vaan passiivisena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuiko tuhero?

Vierailija
4/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit unohtaa entisen ihastuksesi.

Vierailija
5/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrititkö tehdä aloitetta koskaan vai odottelitko vaan passiivisena?

Tein, valitettavan pitkän harkinnan jälkeen, mutta tapailimme kahviloissa ja kävelylenkeillä jonkun aikaa.

Vierailija
6/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit unohtaa entisen ihastuksesi.

Juu, ehkä onneksi näin vihdoin. 😊

Vierailija
7/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut kauniskin päivä siellä etelässä?

Ai sori, teinkö nyt jonkin dorkan oletuksen?

Vierailija
8/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut kauniskin päivä siellä etelässä?

Ai sori, teinkö nyt jonkin dorkan oletuksen?

Mutta olipas taas tosi hienoa kuulla, että sama, narskuhtava meininki siellä yhä pyörii.

Tässä oikein sydän kaikille: 🖤

Vierailija
9/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se voittona. Minä sain tänään sellaiset pakit omalta ihastukseltani (joka on nyt mennyt mukavasti ex-ihastuksen puolelle, kiitos tämän raakirehellisen mielipiteen minusta, en kuitenkaan inhoa häntä), että voin vihdoinkin avata sydämeni jollekin muulle. Tämä päivä on toiminut hyvänä herätyksenä minulle. Voitto se on siksi, että nyt saa loppua turhanpäiväinen haaveilu mahdottomasta ja voi keskittyä löytämään se yksi hyvä, se oikea.

Vierailija
10/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Story of my life.

Vierailija
11/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se voittona. Minä sain tänään sellaiset pakit omalta ihastukseltani (joka on nyt mennyt mukavasti ex-ihastuksen puolelle, kiitos tämän raakirehellisen mielipiteen minusta, en kuitenkaan inhoa häntä), että voin vihdoinkin avata sydämeni jollekin muulle. Tämä päivä on toiminut hyvänä herätyksenä minulle. Voitto se on siksi, että nyt saa loppua turhanpäiväinen haaveilu mahdottomasta ja voi keskittyä löytämään se yksi hyvä, se oikea.

Komppaan kommenttiasi. Vähän samat tunnelmat on nyt. Itse epäilen kyllä ettei ketään löydy, tuttavapiirissänikin on niin paljon lyhyitä suhdeviritelmiä ollut, ettei minulla ole luottoa pitkiin suhteisiin, mutta olisihan se mukava pitää toivoa yllä. Onhan noita pitkiä parisuhteita kuitenkin olemassa.

Vierailija
12/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Story of my life.

Tiättekö sen leffan Good luck Chuck, välillä tuntuu, et noin se menee. Toiset menee naimisiin jonkun toisen kanssa heti kun itse pääsi vähän maistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi