Jos lääkäri vittuilee sektiossa?
Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?
Kommentit (164)
sectio ja scopia eivät ole suomen kielen sanoja vaan latinan ja ne ovat käytössä kyllä ihan jokaisessa maassa. Samat sanat suomeksi ovat keisarinleikkaus ja tähystys. Eli et ole oikea hoitaja kun et latinaa tuon vertaa osaa. Tai ehkäpä siellä arggenttiinnassa ei niitä tarttekaan osata..
Jos kommunikointi kollegoiden kanssa on samaa jankkaamista ja tolvanaksi haukkumista kuin täälläkin, en yhtään ihmettele ko. lääkärin palautetta.
potilaalle siis ap:lle, nyt kävi ilmi että onkin työtoveri... kuinka huonosti trolli voi asiansa esittää, että saa näin monta väärinkäsitystä yhdestä asiasta ;o)
On ollut ankea päivä mutta tästä kirpoontui kunnon naurut. Voi weljet te olette hauskoja.
Kyllä me ollaan sitten tyhmiä! :)))))
Hihiiiii....Ei kukaan saa vittuilla toiselle töissä (eikä muuallakaan). Potkaise sitä munille (kun kuitenkin on mies).
Ei siis se lääkäri puhuu espanjaa me puhumme eri kieltä. Tämä vittuileva lääkäri on muille ihan ystävällinen mutta mulle jaksaa vittuilla. Polvivammani takia en ymmärrä hänen huumoriaan ollenkaan sillä ne koskee minun polviani!!! Meillä täällä ei ole mitään potilasasia auttajaa ja koska en ole ollut potilas silloin kun lääkäri vittuilee en tiedä mitä asia siis koskee?? Tämä sama lääkäri teki minulle ne skopiat ja silloinkin ihan negatiivista palautetta tuli vaan, että itse olen ne aiheuttanut vaikka vammat on pysyviä ja hoitoa vaativia, skopiat ei ole auttaneet. vaadin siis saada eri lääkärin mutta se ei onnistu enää.:(
Toiset lääkärit vaan naureskelee. Olen harkinnut työpaikan vaihdosta sillä pitemmän päälle ei jaksa kukaan tuollaista ihmistä!!
Haluan myös pyytää anteeksi jos olen jotenkin loukannut teitä muita. En tarkoittanut tolvana sanalla mitään pahaa.
voitko valittaa esimiehellesi? entä onko teillä jotain työsuojeluvaltuutettua tai vastaavaa? jos et muita keinoja keksi, ota yhteyttä työlainsäädäntöä siellä maassa tuntevaan lakimieheen ja kysy häneltä miten asiassa tulisi toimia. tietenkään sinun ei kuulu kärsiä ilkeilevästä työtoverista.
siis tuo lääkäri puhuu MINULLE ESPANJAA vittuillessaan, ei muuten!!!!!!!! Siis vittuilee espanjaksi!!!!!!!!!!!!!!!!
AP halusi vaikuttaa " älykkäältä" ja käytti leikkauksesta (siis polvi) hienompaa sanaa eli sektio, ymmätämättä ehkä että sektiolla tarkoitetaan lapsen saattamista maailmaan leikkauksella, ei kaikkia mahdollisia leikkauksia.
Jossain vaiheessa tajusi mokansa, ja alkoi muuttamaan tarinaa.
ee ja muuten kuittailee asiattomasti/asiattomassa yhteydessä vaivastasi (ei saisi edes julkisesti asiasta puhua, ainakin Suomessa se on kiellettyä).
Esimiehiin ja potilasasiamieheen yhteys, ko. lääkäri voi vähintääkin saada varoituksen. Ehkä voisit saada siirron toiseen tiimiin tai toisiin työtehtäviin. Nyt on hetki olla reipas ja rohkea ja ajaa omia asioitaan. Muuten tämä muuttuu vain pahemmaksi. Puhu myös työnohjauksessasi asiasta, jos teillä sellaista on olemassa...
Vierailija:
Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?
Ps. Uskon kuitenkin että trollaat, mutta tässä olisivat minun neuvoni. Nyt ei auta arkailu. Pyydä mieheltäsi, ystäviltäsi, sukulaisiltasi tukea.
en kyllä tuollaista hoitajaa töihin. Skopia=tähystys! Ei sillä mitään korjatakaan vaan tsekataan mikä tilanne ja mitä tehtävissä. Vai puhutko skopiateitse tehdystä leikkauksesta? Se ei ole ihan sama asia kuin " pelkkä" skopia. Huono trolli
Vierailija:
En tosiaan ole missään argentiinassa älkää esiintykö minuna tolvana!!! Tottakai osaa sanoa vittuilla, kaikki suomalaiset ystäväni käyttää sitä sanaa kok ajan!!
Joo ei ole kyllä ihan uskottava juttu. Miksi kukaan ulkomailla asuva kysyisi neuvoa oman maansa asioissa? Kuka ihme suomessa voi auttaa vaikkapa Argentiinan potilasasiamiesasioissa? Eiköhän jokainen kysyisi sitä oman maansa keskustelupalstoilta...Ja varmasti 10 vuoden jälkeen tietäisi mistä apua saa...
Mutta hemmetin hyvät naurut sain kyllä tälle päivälle. Kiitti vaan teille...!!! :) Vieläki naurattaa...:)
eli en ole ihan koko ketjua lukenut läpi, mutta juttu menee näin:
Jos lääkäri on tutkinut tai hoitanut sinua jonkin vaivan vuoksi, hän EI SAA puhua vammastasi/vaivastasi julkisesti, vaikka olisikin työkaverisi. Sen kieltää ihan jokaisen maan laki potilassalaisuudesta.
Aika hyvin sä osaat suomea, jos et oo vuosiin ollut täällä. Ja ei kai Argentiinassa ole ääkkösiä käytössä. Ei ainakaa silloin kun mä siellä kävin. Ja se oli viime vuonna=)))
Aivan selvä trolli, mutta ah niin ihana. Täällä duunissa repeilen tälle ketjulle aina vaan, kohta duunikaverit pitää aivan sekona.
sitten alkaa porukka TÄÄLLÄ vittuilemaan... ei kiva!