Jos lääkäri vittuilee sektiossa?
Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?
Kommentit (164)
Ei mitään keisarinleikkuuksia!!! Voi jesus kun teille suomalaisille saa vääntää ja vääntää kiven takaa kun ette ymmärrä (no olen itsekin puoliksi suomalainen vaikken olekaan mitään sukua)
Mä luulen et toi ap ajattelee samalla kun kirjoittaa mut sen sormet ei kerkee kirjoittaa tekstei tarpeeks nopee ja puolet asian juuresta jää kirjoittamatta TAI sit se ei vaan yksin kertaisesti tajua selittävänsä ihan omituisesti. Veikkaan viimeistä :D
"Buenos Aires on Argentiinan Porvoo."
Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?
jolle on myös tehty sektio. ..ja lääkäri on vittuillut em. operaatioiden aikana =o
Tee ihmeessä valitus ..ja pyydä samalla abduktiota.
Ei kannata käyttää sivistyssanoja ymmärtämättä niitten tarkoitusperää.
ymmärrettävää, jos lääkäri on joutunut tekemään töitä kenties virka-ajan ulkopuolellakin. Tai kesäaikana.
joka osuu suoraan johonkin kasittamattomaan nauruhermoon. Ei aavistustakaan mika se on, mutta toimii. Huhhuh. Nyt kun viela osaisi kertoa miehelle, etta mika taa juttu on, joka sai taysin repeamaan...
Tää oli mun lempparivirhe tässä ketjussa:
" palataan vielä aisassa olevaan AIHEESEEN!" .
Aika hyvät naurut muutenki.. :)
Ääkköset saa jostain tuolta kirjainasetuksista, kyllä Suomessaki saa vaikka kreikkalaiset kirjaimet, ei se siitä kiinni oo, missä asuu.. :)
Mut tekee vaan asioita vaikeemmaks, ku pitäs aina koittaa muistaa mistä tulee mikäki kirjain, ku ei tuu enää merkit samoista kohdista..
Tai sit voit vaan aina valita ä:n tai ö:n tms. yks kerrallaan, mut aika hankalaa seki..
Olipas hauskaa! Mutta, kaikkein tärkein pointti on vielä huomaamatta: AP on puoliksi suomalainen olematta kuitenkaan sukua! Miten voikin saada näin paljon juu ei -lausahduksia yhteen ketjuun.. Lisää näitä!!
Tosiaankin niin älytön, että ei tajua vieläkään :D
Vierailija:
Ei mitään keisarinleikkuuksia!!! Voi jesus kun teille suomalaisille saa vääntää ja vääntää kiven takaa kun ette ymmärrä (no olen itsekin puoliksi suomalainen vaikken olekaan mitään sukua) mutta siis kyllä alatte pikkuhiljaa hahmottamaan mistä on kyse. Mun polvia on siis useampi lääkäri katsonut mutta diagnoosia ei ole saatu edes sektioiden kautta. Sektiot on niin kivuliaita etten tahtois niihin enää mennä, vaikka ne sanoo ettei pitäis sattua niin olen niiden jälkeen ollut monta päivää tosi kipeä. Mutta pointti ei ollutkaan mun polvi vaan tuo lääkärin asiaton vittuilu janegatiivinen kommentti joka asiassa!!!
Ensin hän on itse potilas, jonka polvia hoidetaan sektioilla. Nyt hän onkin yhtäkkiä hoitaja, joka on mukana näissä hänen omissa polvileikkauksissaan, joita hän typeryyksissään kutsuu sektioiksi.
Itse asiassa hän ei ole mikään sairaanhoidon ammattilainen, vaan huomasi itsekin olevansa tyhmempi kuin lehmä ja yritti siis sepittää olevansa hoitaja.
Huhhuh. Lääkitys kuntoon, sanon minä!
Äitienpäivän kunniaksi