Sivut

Kommentit (159)

Vierailija:

Lainaus:

kyseessä on tk-lääkäri ja täysin asiatn!! ei puhu edes suomea vaan on jostain ulkomailta!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tämä " Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua " tarkoitti? Nyt kuitnekin ap pnkin hoitsu ja kys lääkärin kanssa tekemässä sektioita?! Vai?

Mä olen aivan ulalla..

ap nyt tässä leikittelee sanoilla. Koska sektio = leikkaus (kuten täällä aina toitotetaan) voidaan vitsikkäästi tehdä se johtopäätös, että leikkaus = sektio. Äh, en osaa selittää, mutta tämä lienee ap:n ideana. t: tosikko

Sektio = keisarinleikkaus, jonka tekee aina synnytysten ja nasistentautienerikoislääkäri

Skopia (= artroskopia) = (esim. polvinivelen) tähystysleikkaus- tarkoittakohan AP skopiaa...?

Toisaalta skopioitakaan ei tee tk-lääkäri vaan ortopedi... Tk-lääkäri tekee vain alkututkimuksen ja antaa lähetteen ortopedille.

Taitaa vaan vedättää meitä, mutta jos tk-lääkäristä on valittamista, voi valituksen tehdä hänen esimiehelleen (sen tk:n ylilääkärille) ja potilasasiamiehen kautta vaikkapa lääninlääkärille jos asia sitä vaatii...

Ei mitään keisarinleikkuuksia!!! Voi jesus kun teille suomalaisille saa vääntää ja vääntää kiven takaa kun ette ymmärrä (no olen itsekin puoliksi suomalainen vaikken olekaan mitään sukua) mutta siis kyllä alatte pikkuhiljaa hahmottamaan mistä on kyse. Mun polvia on siis useampi lääkäri katsonut mutta diagnoosia ei ole saatu edes sektioiden kautta. Sektiot on niin kivuliaita etten tahtois niihin enää mennä, vaikka ne sanoo ettei pitäis sattua niin olen niiden jälkeen ollut monta päivää tosi kipeä. Mutta pointti ei ollutkaan mun polvi vaan tuo lääkärin asiaton vittuilu janegatiivinen kommentti joka asiassa!!!

a) sektioita ei tee kirurgit vaan gynekologit

b) polvileikkauksia eivät tee tk-lääkärit (jotka eivät tee mitään leikkauksia) vaan ortopedit.

Ko. tk-lääkäri on ap:n omalääkäri, joka hoitelee ap:n polvea.

Tämä lääkäri on myös mukana sektioissa (jotka hoitaa joku toinen lääkäri, tk-lääkäri on avustajana tai jotain), joissa ap on hoitajana?

Ja näissä sektioissa tk-lääkäri vittuilee ap:lle tämän polvesta?

Menikö oikein?

Toivottavasti tämä masuvauva syntyy alakautta ettei vaan se polvikirurgi tule sinne sektio-tapahtumaan puhumaan espanjaa mulle!!!

Vierailija:

Lainaus:

tämä " Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua " tarkoitti? Nyt kuitnekin ap pnkin hoitsu ja kys lääkärin kanssa tekemässä sektioita?! Vai?

Mä olen aivan ulalla..

Pyydän nöyrästi anteeksi minun virhe...olen siis itse tolvana ei te....skopia siis tähystettynä on mun polvi ollut monta kertaa. Anteeksi!!

Huomaat miksi sinua ei ymmärretty. Et siis osaa oikeita termejä ja meitä sitten väität tolvanoiksi...

Vierailija:

Lainaus:

Toivottavasti tämä masuvauva syntyy alakautta ettei vaan se polvikirurgi tule sinne sektio-tapahtumaan puhumaan espanjaa mulle!!!

Muissa kielissä " section" voi olla jokin muukin leikkaus. Esimerkiksi englannissa keisarinleikkaus on " Caesarean section" = " C section" .

Opettele ap ensin suomea ennen kuin alat haukkua muita tyhmiksi.

Ymmärrän että englanniksi (ja muilla kielilläkin?) sektio tarkoittaa leikkausta (mitä tahansa)...

Eli puhutaanpa nyt sitten asioista niiden oikeilla nimillä, eikös.

Tuota tk-(perus)-lääkäriä en vieläkään ymmärrä, mitä hän tekee leikkauksissa, onko hän erikoistuva lääkäri vai mitä?

Vierailija:

Lainaus:

Ei mitään keisarinleikkuuksia!!! Voi jesus kun teille suomalaisille saa vääntää ja vääntää kiven takaa kun ette ymmärrä (no olen itsekin puoliksi suomalainen vaikken olekaan mitään sukua) mutta siis kyllä alatte pikkuhiljaa hahmottamaan mistä on kyse. Mun polvia on siis useampi lääkäri katsonut mutta diagnoosia ei ole saatu edes sektioiden kautta. Sektiot on niin kivuliaita etten tahtois niihin enää mennä, vaikka ne sanoo ettei pitäis sattua niin olen niiden jälkeen ollut monta päivää tosi kipeä. Mutta pointti ei ollutkaan mun polvi vaan tuo lääkärin asiaton vittuilu janegatiivinen kommentti joka asiassa!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.