Jos lääkäri vittuilee sektiossa?
Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?
Kommentit (164)
MINÄ olen se hoitaja tolvanat!!En edes ymmärrä espanjaa!!! Vittuilu on täysin negatiivista palautetta!! " tulkaa auttamaan, ei hän osaa" -tyyliin. En osaa edes liinaa sitoa häen mukaansa. ja kaiken huipuksi tuo polvivamma!!!!!
Kiltti ap, tule takaisin ja kerro lisää :-)
tekevät.
Sinun täytyy siis käydä joka päivä lääkärissä?
Mene yksityiselle!
Vierailija:
Tk-lääkäri jatkuvasti sektioissa vittuilee. Minä aluksi otin sen jutut huumorilla koska en ymmärtänyt häntä kunnes eräs hoitaja sanoi mitä hän oli tarkoittanut espäanjaksi. Hän EI ole kirurgi vaan peruslääkäri. Polvivammani on vamma koska se on vaivannut koko ikäni ja tähän asti sitä onkin hoidettu hyvin kunnes tuo lääkäri tuli. Hän on minun omalääkäri joten en voi häntä vaihtaa. Olen niin vihainen kun täytyy kestää rumia sanoja ja vihjauksia päivästä toiseen :(
SINÄ JOLLE TEHTY SE,KERRO MITEN TAPAHTUI.MIELESTÄNI ON YKSI JA AINUT SEKTIO ELI KEISARINLEIKKAUS JOLLOIN LAPSI SYNTYY.sorry,tuli isolla.
Ei taida ap:nkaan kielitaito olla kovin hyvä. Tklääkärit eivät tee sektioita. Myöskään kirurgit eivät tee sektioita. Suomessa sektioita tekevät vain ja ainoastaan gynekologit.
Miten voin asiani enää selvemmin esittää ettekä siltikään tajua????? Ei hyvää päivää....
Taisit kyllä puhua itsesi jo pussiin. Ensin olit käynyt kolme kertaa ja nyt olet jo joka päivä tekemisissä hoitajana.
Vierailija:
MINÄ olen se hoitaja tolvanat!!En edes ymmärrä espanjaa!!! Vittuilu on täysin negatiivista palautetta!! " tulkaa auttamaan, ei hän osaa" -tyyliin. En osaa edes liinaa sitoa häen mukaansa. ja kaiken huipuksi tuo polvivamma!!!!!
Siis et olekaan potilas, vaan hoitaja?
Nut mina putosi viela enempi karruista....
Siis se on SAMA lääkäri ollut noissa kaikissa!!!!!!!!!!!!!!!!! etkö voi ymmärtää minua??? jos et ymmärrä niin mene muualle ketjuun kyselemään tyhmiä!!
Ja ketä miestä tarkoitat, että ottaako ne tosissaan?
Vierailija:
Siis olet hoitajana sektioissa, jotka suorittaa polveasi hoitanut tk-lääkäri?
Kiitos, tylsän päivän piristyksestä :-))
Minä en ymmärrä tästä viestistä, yhtään mitään.
Täten julistan itseni täysin tovanaksi!
JA SE EI OLE PERUSLÄÄKÄRI VAAN KIRURGI JOKA NE SEKTIOT HOITAA MUTTA SE PERUSLÄÄKÄRI ON SIINÄ SAMASSA LEIKKUUSSA MUKANA!! Anteeks huuto. ja minulle vittuilee kokoajan. ja sitten vielä polvivammastani piruilee espanjaksi :(
sana valinta jotenki hassu tai sit mul on lukihäiriö.
Vierailija:
JA SE EI OLE PERUSLÄÄKÄRI VAAN KIRURGI JOKA NE SEKTIOT HOITAA MUTTA SE PERUSLÄÄKÄRI ON SIINÄ SAMASSA LEIKKUUSSA MUKANA!! Anteeks huuto. ja minulle vittuilee kokoajan. ja sitten vielä polvivammastani piruilee espanjaksi :(
Sano nyt pliis, tarkoitatko ihan oikeasti sektiolla keisarinleikkausta? Tekeekö kyseinen terveyskeskuslääkäri todellakin keisarinleikkauksia?
siis kun jossain viestissä ap sanoi, että tk-lääkäri sektioissa vittuilee?
Siis tää on ihan huippu hilpee ketju!