Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lääkäri vittuilee sektiossa?

Vierailija
06.09.2005 |

Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun jossain viestissä ap sanoi, että tk-lääkäri sektioissa vittuilee?

Siis tää on ihan huippu hilpee ketju!

Vierailija
22/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen se hoitaja tolvanat!!En edes ymmärrä espanjaa!!! Vittuilu on täysin negatiivista palautetta!! " tulkaa auttamaan, ei hän osaa" -tyyliin. En osaa edes liinaa sitoa häen mukaansa. ja kaiken huipuksi tuo polvivamma!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ap, tule takaisin ja kerro lisää :-)

Vierailija
24/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät.

Sinun täytyy siis käydä joka päivä lääkärissä?

Mene yksityiselle!

Vierailija:

Tk-lääkäri jatkuvasti sektioissa vittuilee. Minä aluksi otin sen jutut huumorilla koska en ymmärtänyt häntä kunnes eräs hoitaja sanoi mitä hän oli tarkoittanut espäanjaksi. Hän EI ole kirurgi vaan peruslääkäri. Polvivammani on vamma koska se on vaivannut koko ikäni ja tähän asti sitä onkin hoidettu hyvin kunnes tuo lääkäri tuli. Hän on minun omalääkäri joten en voi häntä vaihtaa. Olen niin vihainen kun täytyy kestää rumia sanoja ja vihjauksia päivästä toiseen :(

Vierailija
25/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ JOLLE TEHTY SE,KERRO MITEN TAPAHTUI.MIELESTÄNI ON YKSI JA AINUT SEKTIO ELI KEISARINLEIKKAUS JOLLOIN LAPSI SYNTYY.sorry,tuli isolla.

Vierailija
26/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap:nkaan kielitaito olla kovin hyvä. Tklääkärit eivät tee sektioita. Myöskään kirurgit eivät tee sektioita. Suomessa sektioita tekevät vain ja ainoastaan gynekologit.

Vierailija
27/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin asiani enää selvemmin esittää ettekä siltikään tajua????? Ei hyvää päivää....

Vierailija
28/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit kyllä puhua itsesi jo pussiin. Ensin olit käynyt kolme kertaa ja nyt olet jo joka päivä tekemisissä hoitajana.

Vierailija
29/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MINÄ olen se hoitaja tolvanat!!En edes ymmärrä espanjaa!!! Vittuilu on täysin negatiivista palautetta!! " tulkaa auttamaan, ei hän osaa" -tyyliin. En osaa edes liinaa sitoa häen mukaansa. ja kaiken huipuksi tuo polvivamma!!!!!

Vierailija
30/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et olekaan potilas, vaan hoitaja?

Nut mina putosi viela enempi karruista....

Vierailija
31/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on SAMA lääkäri ollut noissa kaikissa!!!!!!!!!!!!!!!!! etkö voi ymmärtää minua??? jos et ymmärrä niin mene muualle ketjuun kyselemään tyhmiä!!

Vierailija
32/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketä miestä tarkoitat, että ottaako ne tosissaan?

Vierailija
33/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis olet hoitajana sektioissa, jotka suorittaa polveasi hoitanut tk-lääkäri?

Vierailija
34/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tylsän päivän piristyksestä :-))

Minä en ymmärrä tästä viestistä, yhtään mitään.

Täten julistan itseni täysin tovanaksi!

Vierailija
35/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA SE EI OLE PERUSLÄÄKÄRI VAAN KIRURGI JOKA NE SEKTIOT HOITAA MUTTA SE PERUSLÄÄKÄRI ON SIINÄ SAMASSA LEIKKUUSSA MUKANA!! Anteeks huuto. ja minulle vittuilee kokoajan. ja sitten vielä polvivammastani piruilee espanjaksi :(

Vierailija
36/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana valinta jotenki hassu tai sit mul on lukihäiriö.

Vierailija
37/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi on yksityis asioita.

Vierailija
38/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JA SE EI OLE PERUSLÄÄKÄRI VAAN KIRURGI JOKA NE SEKTIOT HOITAA MUTTA SE PERUSLÄÄKÄRI ON SIINÄ SAMASSA LEIKKUUSSA MUKANA!! Anteeks huuto. ja minulle vittuilee kokoajan. ja sitten vielä polvivammastani piruilee espanjaksi :(

Vierailija
39/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mene jo jakeluun?

Vierailija
40/164 |
06.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt pliis, tarkoitatko ihan oikeasti sektiolla keisarinleikkausta? Tekeekö kyseinen terveyskeskuslääkäri todellakin keisarinleikkauksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi