Mun mies ei katsele muita naisia mutta naiset katsoo miestä
Monia naisia häiritsee se jos mies katselee muita naisia, siis ihan tiedostamatta pää kääntyy kesäkaduilla näyttävien naisten perään. En itse ole tippaakaan mustasukkaisuuteen taipuvainen enkä ollut edes ajatellut koko asiaa, mutta nyt kiinnitin siihen oikein huomiota kun kuljimme kaupungilla, miten poikaystäväni suhtautuu hemaiseviin tipuihin. Itse huomasin hyvännäköiset naiset ja oikein seurasin että katsooko mies edes sivusilmällä. Ei mitään. Sen sijaan minä huomasin että muut naiset katselivat miestäni sillä silmällä! Tuli hiukan epävarma olo, kuinka tuon uskaltaa päästää liikkumaan yksin kesäiltoina...
Kommentit (30)
Homomiehet eivät, mutta muut kyllä.
Sinun miehesi vain sattuu olemaan kohtelias tapaus, eikä tee sitä räikeästi läsnäollessasi.
Miehesi varmasti rakastaa ja kunnioittaa sinua.
Jos et olisi paikalla, hän silti taatusti vilkuilisi muita. Niin miehet vaan tekevät.
naiet katto sun miestä koska ne oli ihmeissään et miksei tuo kato mua vaikka oon näi upea... Ja siten niitten mielenkiinto on herätetty :D
Riittää vaan kun katsella seuraa vähäpukeisia naisia. Ei tarvitse päätää kääntää.
Ja yllä olevat ovat oikeassa. Jokainen mies kyllä pitää silmänsä auki ja varsinkin kesällä "houkutuksia" näkyy joka puolella. Että visuaalisesta mielihyvästä ei pitäisi loukkaantua.
Eri asia jos miehen pää kääntyy naisen kuin naisen suuntaan..
aina miehen kanssa seuraillaan kumpikin hyvännäköisiä naisia :D tarkoitan siis sitä että jos vastaan tulee hyvännäköinen nainen saatan minäkin kommentoida että olipas nätti ja siihen mieheni että niimpäs olikin ja ehkä lisää että hyvä pylly tai muuta..ihan leikkimielellä, meidän mielestä aika hauskaa. Joskus näen kun mieheni sivusilmällä vilkaisee jotakuta ja kysyn sitte että oliko susta hyvännäkönen ja mies myöntää että oli. 100% luottamus molemmin puolin =) Ei kyllä koskaan mitenkään seurailemalla seuraa kaikkia vastaantulijoita, mutta leikkimielellä saattaa vilkuilla...
Ap, älä usko näitä kateellisia. Kaikkien miehet eivät ole luolamiehiä :)
jos omalle kohdalle on sattunut vain näitä tiirailijoita.
aina miehen kanssa seuraillaan kumpikin hyvännäköisiä naisia :D tarkoitan siis sitä että jos vastaan tulee hyvännäköinen nainen saatan minäkin kommentoida että olipas nätti ja siihen mieheni että niimpäs olikin ja ehkä lisää että hyvä pylly tai muuta..ihan leikkimielellä, meidän mielestä aika hauskaa. Joskus näen kun mieheni sivusilmällä vilkaisee jotakuta ja kysyn sitte että oliko susta hyvännäkönen ja mies myöntää että oli. 100% luottamus molemmin puolin =) Ei kyllä koskaan mitenkään seurailemalla seuraa kaikkia vastaantulijoita, mutta leikkimielellä saattaa vilkuilla...
Oletko bi, vai haluatko todistella itsellesi tällä jotain? Sori vaan, mutta en ymmärrä miksi joku harrastaisi tällaista. Ei sillä, että se olisi jotenkin kauheaa, mutta mitä HAUSKAA ja antoisaa heteronaiselle siinä on?
Veikkaan että naisen mukaanmeno tiirailuihin on puolustuskäyttäytymistä.
Oletko bi, vai haluatko todistella itsellesi tällä jotain? Sori vaan, mutta en ymmärrä miksi joku harrastaisi tällaista. Ei sillä, että se olisi jotenkin kauheaa, mutta mitä HAUSKAA ja antoisaa heteronaiselle siinä on?
Minulla on kyllä ihana mies, ei tiedä olevansa komea eikä tosiaan ole mikään naistenmies. Oikeastaan minua ei olisi edes haitannut sivusilmällä naisten vilkuilut, kunhan tarkistin :) Mutta nyt kun huomasin naisten katseet, niin se on se mikä on huolestuttavaa! Nehän voi tulla iskemään ja vokottelemaan, enkä tiedä miten mies suhtautuu sellaiseen huomioon. Hui, kuulostan ihan mustasukkaiselta.
Välillä liusaannun siitä, kun aivan avoimesti flirttailevat miehelleni vaikka olisin paikalla. En ole itsekään mikään hullumman näköinen ja saan huomioita miehiltä. Useimmin en jaksa välittää naisten katseista, sillä mieheni ainakin yrittää ottaa ne neutraalisti seurassani.
Niin naivi en ole, ettenkö uskoisi mieheni katselevan takaisin silloin kun en ole paikalla. Vaan mitä haittaa siitä minulle on....
Mies on komea, harteikas-hoikka ja pitkä, naiset kyttäilee. Häntä eivät naiset kiinnosta, olen siitä (jopa vähän ärtyneenä:)) huomattanutkin. Mun mielestä on ihan ok katsoa kivannäköisiä ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin.