Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei katsele muita naisia mutta naiset katsoo miestä

Vierailija
11.06.2010 |

Monia naisia häiritsee se jos mies katselee muita naisia, siis ihan tiedostamatta pää kääntyy kesäkaduilla näyttävien naisten perään. En itse ole tippaakaan mustasukkaisuuteen taipuvainen enkä ollut edes ajatellut koko asiaa, mutta nyt kiinnitin siihen oikein huomiota kun kuljimme kaupungilla, miten poikaystäväni suhtautuu hemaiseviin tipuihin. Itse huomasin hyvännäköiset naiset ja oikein seurasin että katsooko mies edes sivusilmällä. Ei mitään. Sen sijaan minä huomasin että muut naiset katselivat miestäni sillä silmällä! Tuli hiukan epävarma olo, kuinka tuon uskaltaa päästää liikkumaan yksin kesäiltoina...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään. :) Voihan sitä ihailla vaikka upeaa maisemaa, autoa, maalausta.. miksei siis kaunista naista?

Vierailija
2/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään. :) Voihan sitä ihailla vaikka upeaa maisemaa, autoa, maalausta.. miksei siis kaunista naista?

maalauksen ja auton kanssa ei (yleensä) kuvitella villiä hikistä seksiä keskellä katua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalauksen ja auton kanssa ei (yleensä) kuvitella villiä hikistä seksiä keskellä katua.

Jaa että mies tekee mielikuvituksessaan heti temput jokaisen hamosen kohdalla..

Vierailija
4/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen nyt montaa sekuntia kulu kuvitella nainen alasti ja itsensä (miehen) panemassa sitä takaapäin.

Vierailija
5/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen nyt montaa sekuntia kulu kuvitella nainen alasti ja itsensä (miehen) panemassa sitä takaapäin.

Vierailija
6/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miespuolisilta tutuiltanne. Omalta ei kannata kysyä, ei kai se nyt tuollaista myönnä.

Vierailija
7/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit olla huoletta ap. Aloin seurustelemaan mieheni kanssa 10v ja silloin alussa naisten päät jatkuvasti kääntyivät tsekkaamaaan miestäni. Enää ei samaan tahtiin koska vuodet ovat hieman tuoneet kiloja hänelle. Baarissakin naiset tulivat jatkuvasti juttelemaan hänelle, jos kävi baaritiskillä yksin minun odottaessa pöydässä eikä nainen voinut mitenkään tietää että on varattu. Monesti pyysivät sytyttämään tupakan heille tms.

Mies ei tainnut oikein ymmärtää että yrittivät iskeä. Oli sitä mieltä että juttusille ne muuten vaan tulivat. Mies oli omaan tapaansa kohtelias, vaihtoi pari sanaa ja sanoi sitten että täytyy mennä pöytään tyttöystävän ja kavereitten luo.

ja jotta joku ei luulisi että olin mustasukkainen, voin kertoa että en ollut, en edelleenkään ole. Koskaan ei ole tarvinnut pelätä että mies lähtisi toisen hameen matkaan, ainakaan merkkejä sellaisesta ei ole. Ja jos lähtee, sopii mennäkin.

Vierailija
8/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka miehesi tsekkaa muut naiset, usko pois.

Komppaan miehenä. Moni muija ei edes osaa vilkuilla huomaamatta vaan kyyläävät esim. suoraan mun käsivarsia kun puhuvat mulle. Mikään ei ole niin inhottavaa kun tuollanen "tahaton kyylääminen". Kait se vuosien tissien ja perseen tsekkaaminen on opettanu ainakin mulle sen miten katotaan sillai ettei jää kiinne.

Vierailija
9/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miespuolisilta tutuiltanne. Omalta ei kannata kysyä, ei kai se nyt tuollaista myönnä.

Onko se siis niin mustavalkoista, että joko mies katselee muitakin naisia ja kuvittelee jokaisen kanssa sessiot (luolamies), tai sitten ei käännä päätään yhdenkään vieraan naisen perään ikinä?

Vierailija
10/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin, useasti teemme sitä yhdessä :) Mutta minäkin valitettavasti olen huomannut naisten kiinnostuksen mieheeni, eikä se aina tunnu kivalta. Luottavaisin mielin olen miehen laskenut omille teilleen, mutta onhan sitäkin joutunut todistamaan, kun joillekin naisille ei edes vihjeet saatika tiukka ei mene jakeluun.

Pari vuotta sitten olin erään yhdistyksen risteilyllä ja eräs parikymppinen sinkku oli sitten päättänyt kaataa sänkyyn erään kolmen lapsen isän, joka oli menossa naimisiin kk päästä. Kuului siis samaan yhdistykseen ja on juurikin tällainen, joka jo kävellessään saa naisten huomion. Tyttö vinkui ja vonkui melko humalassa, tunki itseään syliin, yritti laittaa käsiään miehen haaroihin?? jne. Aluksi se oli meistä kaikista huvittavaa, mutta sitten vähitellen kaikki huomasivat miten mies yritti väistellä tätä lyyliä ja sanoi lopulta ihan silmiin katsoen, että pitäisikö sun mennä muualle rauhoittumaan, kun mua ei kiinnosta, mutta tyttö vaan jatkaa juttuaan. Lopulta minä ja ystäväni pelastimme miehen tilanteesta ja lopulta tyttö sammahti baariin ja me sitten kannoimme hänet hyttiin.

Eli niitä ahdistelijoita löytyy naisistakin yhtä lailla ja he saavat minut kyllä kiehumaan, mutta ei auta kuin toivoa, että minä pysyn miehelleni mielenkiintoisampana kuin yksikään itseään tarjoava m*nankipeänarttu :)

Vierailija
11/30 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut että näin käy. Mies kertoi pettäneensä. Mies oli ollut firman bileiden jälkeen baarissa ja joku nainen oli tullut ja vienyt minun miehen kotiinsa. Eli se siitä. Ei kannata ottaa miestä, joka saa muiden naisten päät kääntymään!

Vierailija
12/30 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan usein miesten kohdalla "gut feeling" osuu oikeaan.

Vierailija
13/30 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on HOMO!

Vierailija
14/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten muut naiset katseli sinua kun kyylit heitä miettien miten on mustasukkainen puoliso kun seuraa katseellaan jokaista naista joka miehen ohi kävelee.

Vierailija
15/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka miehesi tsekkaa muut naiset, usko pois.

Vierailija
16/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan sama juttu. Kiva että on muitakin onnekkaita naisia :)

Vierailija
17/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kun olet mukana niin ei heitä katso, mutta mistäs tiedät kuinka paljon katselee hyvännäköisiä naisia kun et ole paikalla.

Vierailija
18/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on jo tottunut naisten kyyläämiseen, eikä se merkitse hänelle niin paljoa. Ei auta kuin luottaa siihen, mitä teillä on, tai vaihtaa rumempaan äijään. :)

Vierailija
19/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele, kaikki naiset haluu sun miehen mut sun mies ei haluu ketään muuta ku sinut! Voisko parempaa tilannetta olla. Saat olla ylpee miehestäs!

Vierailija
20/30 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että välttää katselemasta muita sinun seurassasi.. Eihän mikään ole törpömpää. Mutta yksin on jo eri asia.

Flirttiäkin voi harrastaa yksin, mutta eukon läsnäollessa se antaa vain törpön kuvan, ja aiheuttaa sääliä vaimoa kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi