Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni perusfiksu mies vastaa netin deitti-ilmoituksiin?

Vierailija
29.10.2023 |

Olen keski-ikäinen ulkoisesti keskiverto normaalipainoinen mies. Koulutusta minulla on maisterintutkinnon verran ja työni on vakituinen. Lapsia en ole tehnyt. Jäin leskeksi 16 vuotta sitten, eikä sen jälkeen kukaan ole kolahtanut. 

Lopetin jo vuosia sitten deitti-ilmoituksiin vastaamiseen, koska se alkoi turhauttaa. Naisten kanssa on vaikea saada aikaan keskustelua.

Silloinkin, kun joku vastaa, kirjoittelu ei yleensä jatku. Nykyään ainoastaan selailen ilmoituksia. Mitä kauniimpi nainen on kuvassa, sitä vähäisempi on haluni vastata.

Tuskin olen ainoa luovuttanut. Arvaan, että ilmoituksiin vastaavat pääosin seuraavat miesryhmät.

a) Poikkeuksellisen vetovoimaiset.

b) Miehet, jotka eivät ole vielä ymmärtäneet, kuinka vaikeaa netissä tutustuminen on.

c) Tyhmät, jotka hakkaavat päätään seinään ymmärtämättä, että he hakkaavat päätään seinään.

d) Epätoivoiset, jotka yrittävät pitää itseään kasassa toivoa vaalimalla ja viestejä lähettelemällä.

Ennustan, että nettideittailun kulta-ajat ovat takanapäin. Parhaiten homma toimi silloin, kun kuvat olivat vielä poikkeus. Nykyään ihmiset selailevat palveluita kuin kuvastoja sen sijaan että olisivat valmiita näkemään vaivaa tutustuakseen.

Monien keski-ikäisten kriteerilistakin on niin pitkä, ettei siihen moni mahdu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän