Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutteko mulle järkeä vai...

Vierailija
11.06.2010 |

yllytättekö? :)

Meillä on kolme lasta: 8 v. 5,5 v. ja 11 kk. Meillä on 84 neliön kerrostalo-neliö. Olen ollut kotiäitinä esikoisen syntymästä ja vuodesta 2006 minulla on ollut oma yritys tässä samalla. Miehellä vakityö.

Ja mulla on ihan kamala vauvakuume! On ollut kuopuksen syntymästä lähtien eikä mene pois. Eli kommentteja: neljäs vai ei?

Meillähän isommat lapset on ensi talvena eskarissa ja koulussa olen siis vain kuopuksen kanssa kotona. Jos vaikka vauva syntyisi niin, että tuo ekariin menevä olisi silloin menossa ekalle...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä oli 7 90 neliön asunnossa ja hyvin meni. Yksi lapsista meni kouluun kun sain neljännen ja viiden lapsista syntyi siitä kahden vuoden päästä. Hyvin se menee.

Vierailija
2/5 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävätkö rahat?

Mahtuuko autoon neljäs lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän joudu jakamaan huoneensa 5-vuotiaan kanssa ja kolme vuotta on aika iso ikäero? En siis suosittele, että kysytte lapsilta, mutta ajattelin vaan, miten nuon neliöt jaetaan, kun joillekin lapsille se oma tila on ihan ykkösasia.

Meillä on 250 neliötä ja silti makkareita ei ole enempää kuin teillä ja pohditaan nroa 3. Pienimmät joutuisivat jakamaan huoneen tai sitten me vanhemmat muutetaan takkahuoneeseen.

Vierailija
4/5 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahojen riittämisestä en ole ihan varma, mutta ei ne ainakaan näillä kolmella vielä ole loppuneet. ;)

Vierailija
5/5 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme muuttamassa tästä kyllä jossain vaiheessa, joten ihan lopullinen ei tämä asumisratkaisu ole.