Jee!!! Tämä yh saa 6 vuoden tauon jälkeen miehen yöksi tänään :)
Kommentit (13)
T. Naimisissa ja viimeksi seksiä ollut noin vuosi sitten. Elämässä on muutakin kuin seksi!
Olet ollut ilman seksiä 6 vuotta? Miten joku PYSTYY?
T. Naimisissa ja viimeksi seksiä ollut noin vuosi sitten. Elämässä on muutakin kuin seksi!
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Säälin miestäsi...
Seksi ei ole maailman tärkein asia, mutta kyllä se on yksi ihmisen perustarpeista.
No, onneksi olen itse halukas nainen. En ymmärrä kaltaisiasi...
Voihan miehellä olla joku vika, vaiva ettei onnistu. Eikös silloin pitäisi sääliä naista?
sinun tarvitse ymmärtääkään muunlaisia ihmisiä kuin itsesi kaltaisia. Sillä sitä pärjääkin elämässä. Sinäkö jättäisit kumppanisi onnettomuuden vuoksi koska et enää saisi häneltä seksiä? Joidenkin rakkaus kestää enemmän.
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Säälin miestäsi...
Seksi ei ole maailman tärkein asia, mutta kyllä se on yksi ihmisen perustarpeista.
No, onneksi olen itse halukas nainen. En ymmärrä kaltaisiasi...
samaa mieltä. Jos on naimisiin menty on luvattu rakastaa niin myötä kuin vastoinkäymisissä.
Voihan miehellä olla joku vika, vaiva ettei onnistu. Eikös silloin pitäisi sääliä naista?
se ei toimi niin käyttäköön sit kieltä ja sormia.
Onko miehelläsi parisuhde jonkun toisen kanssa? Oletteko gay-ihmisiä?
Meinaatko että seksi tarkoittaa parisuhdetta?? Aika moni mies (ja nainen) tässä maailmassa on kanssasi hieman eri mieltä...
Onko miehelläsi parisuhde jonkun toisen kanssa? Oletteko gay-ihmisiä?
ei pystykään. Se vaadi paljon rakkautta, välittämistä, ymmärtäväisyyttä, epäitsekkyyttä jne
Olet ollut ilman seksiä 6 vuotta? Miten joku PYSTYY? En tajua...
että puolisolla on oikeus mennä vieraan kikkelin tai pimpin perään jos toinen pariskunnasta joutuu vaikka auto-onnettomuuteen ja halvaantuu kaulasta alaspäin...
Että ei ole seksiä saanut?