MIstä hyvä klipsipidennys?
Haluisin (tietysti) hyvän ja mielellään kohtuu edullisesti. Olisko suosituksia???
Kommentit (33)
oliskohan HairTradella nyt jotain toimitusongelmia kun mullakin tuo tilaus on jo toista viikkoa ollut tulossa.
Juuri näiden ongelmien takia käytän vain suomalaisia verkkokauppoja.
TIlasin eilen hairtradelta ja toivon kovasti että mulle tulee luvatussa aikataulussa.
Kokeilin nethairia ja pas*empaa tukkaa saa hakea!!!!!
en tiedä odotinko liikaa muuta tukka oli jatkuvasti takussa.
Hairtradesta, ja toimitus on aina ollu tosi nopeaa.
En löytänyt mitään luxstyleä googlettamallakaan. No, enpä ole sieltä ainakaan tilaamassa :)
Rapunzel of sweden, mutta niin, että tilaat hiusnauhaa, ja irrallisia klipsejä, ja ompelet klipsit itse, tajuttoman helppoa onpelutaidottomalle tunarillekin, halpaa, saat paljon hyvälaatuista hiusta, ja saat osioista juuri sen pituiset kun omaan päähän sopii.
Toinen joka suosittelen oman kokemukseni perusteella, on huuto.netsissä "pikkuharka", alle 50€ 50cm aitohius klipsit, ja todella laadukkaat. Tuolta kyseiseltä henkilöltä olen ostanut viimeaikoina kaikki pidennykseni, mikro loopeista clipseihin, ja enää en vaihda.
miten hairtrade toimittaa kotiin, vai postin? ja miten maksu?
hairforyou nettisivulta. tuli viikossa ja tosi hyvät hiukset on!
sairaan upeat hiukset saa niillä nopea toimitus.
Mun hairtraden tilaus on ollu matkalla jo kohta kuukauden, miten ihmeessä niillä välillä tulee nopeesti ja välillä ei. Toivottavasti nyt saan kuitenkin sen paketin ettei oo mikään huijaus.