Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIstä hyvä klipsipidennys?

Vierailija
09.06.2010 |

Haluisin (tietysti) hyvän ja mielellään kohtuu edullisesti. Olisko suosituksia???

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kolme päivää sitten eikä vieläkään ole tullut minkäänlaista vastausta että missäköhän mun tilaus kuppaa. Alkaa pahasti epäilyttämään.... :(

Vierailija
2/33 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti oikeusturva on aika heikko näissä ulkomaisissa verkkokaupoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vaiks ulkomailta tilatessa voi säästää vähän niin riskitki on aikamoiset.

Vierailija
4/33 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo Hairtrade keissi siis on edelleen vaiheessa, väittävät että posti on hukannnut lähetyksen enkä ole saanut edes mitään hyvitystä vielä koska heillä on asian tutkinta vielä kesken :/

Aika pitkä aika odottaa pidennystä mut en nyt voi muutakaan. Onhan tää varmaan poikkeustapaus mutta toisaalta harmittaa silti ankarasti.

Vierailija
5/33 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille! toivottavasti pakettisi löytyy :)))

Vierailija
6/33 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinkin sain pidennykseni, jei!!!! Kukaan ei myöntänty virhettä mutta paketti tuli lopulta perille. Olin niin sinnikäs että ne varmaan jo kyllästy.

Vierailija
7/33 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tilata et ois jo ennen keskiviikkoa mulla???

Kokemuksia kehiin, kiitos!

Vierailija
8/33 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo lähinnä facebookissa itseään mainostava luxstyle ei ole toimittanut tilaamiani pidennyksiä ja vaikka valitusteni jälkeen pahoittelivat kovasti ja lupasivat hoitaa asian en ole edelleenkään saanut pidennyksiä. Luxstyle myy kaikkee muutakin mutta en tiedä onko muiden tuotteiden/tilausten kanssa onkelmia.

Vierailija
9/33 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klipsipidennykset. Onko joku saanut jo ne? Mulle piti niiden tulla jo viime vuoden puolella muttei oo näkynyt. Ellien palstalla moni odotteli edelleen ja joku joka oli saanut hiukset ei oikein tykännyt mut kaipaisin muidenkin kokemuksia että oliko ne odottelun arvoisia? Mietin pitäiskö vaan perua tilaus ja vaatia rahat takaisin Citydealilta..

Vierailija
10/33 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa Diiva.fi puljua! Ei toimita sovitussa ajassa ja puhelimeen ja viesteihin ei vastaa. Kun itse vihdoin ja viimein (lukuisien vihaisten viestien ja kuluttajamiehellä uhkailun jälkeen) sain etukäteen maksamani pidennyksen niin väri oli täysin väärä. Palautin pidennyksen ja rahoja odotan takaisin vieläkin. Jos se ei maksa nyt tän viikon loppuun mennessä menen tekemään rikosilmoituksen!

Vierailija
11/33 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän ainakin ettei dreamhairilta kannata ostaa. Itse olin hölmö ja ostin ja tukka kesti ihan ok näköisenä yhden käyttökerran sit alkoi takkuilemaan välittömästi. Ei kiva

Vierailija
12/33 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin tuolta kuukausi sitten.

Vierailija
13/33 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.klipsipidennys.fi ja www.hairium.fi. Molemmat ollu hyvälaatuisia mut tuo klipsipidennys.fi on vähän edullisempi tai samalla rahalla saa enemmän hiuksia.

Vierailija
14/33 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä :)

Vierailija
15/33 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut kolmesti.

Vierailija
16/33 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut hairtradesta useita paketteja. he lähettävät paketit nopeasti, mitä jaksan kaikille mainostaa. kertaakaan en ole pettynyt. Saitko sähköpostiisi vahvistuksen? siinä tuli mukana numerokoodi, millä voit seurata pakettisi kulkua. eli tiedät onko paketti saapunut jo suomeen;) Oletko tarkistanut luottokorttilaskun? onko siitä veloitettu ostos? Joku ihmeellinen kömmähdys joko sinulla tai sitten englannin päässä. itse luotan kyseiseen firmaan.

Vierailija
17/33 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 21.5 hairtradelta eli kolme viikkoo sitten enkä oo mitään selityksiä edes saanut et mikä maksaa. Onko muilla kestänyt näin kauan?

Vierailija
18/33 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tilasin jo toukokuussa hairtraden pidennykset ja en ole edelleenkään saanut niitä. asiakaspalvelu viimein vastasi ja ovat kuulemma jo monta viikkoa sitten lähettäneet mutten ole saanut niitä. otin kuluttaja asiamieheen yhteyttä joka oikeestaan vaan sano ettei voi mitään kun on ulkomaalainen nettikauppa. et ottaa päähän ja paljon,.,,

Vierailija
19/33 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää miten tuossa voi kestää noin kauan?????

Ei kyl enää hairtrade oo mun suosikkilistalla

Vierailija
20/33 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keskusteluja lukiessani ilmeisesti ihan suht hyvä kauppa mutta oli joku toinenkin jolle oli käyny noin. mut eipä kai selaista yritystä olekkaan jolle ei koskaan tapahtuisi virheen virhettä, eli ei kait nyt muutaman huonon kokemuksen perusteella koko kauppaa kannata tuomita ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän