Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikon olen hakenut töitä täyspäiväisesti, enkä

Vierailija
09.06.2010 |

yhteenkään haastatteluun ole päässyt. Kuitenkin annetaan ymmärtää että suomalaisille ei työ kelpaa niin tarvitaan maahanmuuttajia?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluun, koska heidän vasta vaikea onkin päästä haastatteluihin. Mutta olet oikeassa työn saannin vaikeudesta.

Itse olen korkeakoulutettu, erinomaisin arvosanoin valmistunut ja puolitoista vuotta alani pätkätöitä tehnyt: olen kuukauden sisällä hakenut 17 työpaikkaa ja päässyt yhteen (!) haastatteluun. Sitäkään paikkaa en saanut. Hakijamäärät jokaiseen paikkaan useita kymmeniä...

Vierailija
2/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aika kovat on ajat, voi olla, että joudut odottelemaan sen 2 vkoakin. Ehkä jopa pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 vuoden kokemuksella. Hakemuksia tuli joka paikkaan aina yli 100. Paras saldo oli 315 kpl. Vanhojen kontaktien kautta löysin äskettäin vihdoin töitä. Työmarkkinat ovat täysin tukossa. Ei auta koulutus eikä kokemus, ainoastaan hyvä suhdeverkosto näköjään. Tsemppiä kaikille työnhakijoille!

Vierailija
4/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia esim siivoojan, feissarin jne hommia, en oman alan työtä pelkästään koska ihan sama mistä raha kesällä tulee. Opiskelut jatkuu syksyllä. ap

Vierailija
5/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia puhelinmyynti-tehtäviä??1

Vierailija
6/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mikään ihme, ettet saa työtä?!?

Kesätyöt jaetaan jo alkuvuodesta, ja tietenkään sinua ei palkata nyt haussa oleviin pidempiaikaisiin töihin, jos kerran olet käytettävissä vain syksyyn asti.

Työmarkkinat on tukossa, joo, mutta jos kesätöitä hakee, ei tietenkään ole mitään toivoa KESÄKUUSSA niitä saada.

Vierailija
7/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyynti on sellainen työ, että siihen aina pääsee, tottakai- palkka koostuu yleensä suurimmaksi osaksi provikasta, ja jos et saa juuri mitään myytyä, et saa palkkaakaan, eikä sinua myöskään pidetä työssä turhan panttina. Ja kaikki eivät ole kovin hyviä myymään turhanpäiväisiä aikakauslehtiä lama-aikana niitä tarvitsemattomille kiukkuisille ihmisille, jotka inhoavat puhelinmyyjiä..

Vierailija
8/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesätöitä haussa. Täyspäiväisesti siis haen nyt. Koulun ohella hain aikaisemminkin.ap

Vierailija
9/9 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestelmä silti vaatii työhön hakemista tai sen "näyttelyä" joten tehdään sitä ja eletään nättelyllä.

Tämän tietää koko hallitus ja hehän sen laativat.

Ei suomessa töitä suomalaisille ole. Täälä on yksinkertaisesti mahdotonta elää maahanmuuttajien palkalla. Pitäisi vuokrata 40 neliön asunto koko suvulle jotta pärjäisi sillä palkalla.

Minä näkisin ainoana vaihtoehtona nyt sen että rikkaat antaisivat meille rahaa. Antakaa sitä rahaa tänne ja heti! Ei tässä pärjää.