Ihmetyttää rumat lapset!
Outoa, kun vanhemmat voivat olla ihan kauniita ja komeita ulkonäöltään, mutta lapset saattavat olla järjettömän rumia. Väkistenkin tulee mieleen, että olisko isä joku muu..
Kommentit (24)
Outoa, kun vanhemmat voivat olla ihan kauniita ja komeita ulkonäöltään, mutta lapset saattavat olla järjettömän rumia. Väkistenkin tulee mieleen, että olisko isä joku muu..
Tai bilsan tunnilla oli muuta tekemistä?
Jotkut ovat lapsena kauniita ja aikuisena rumia ja toiste päin. Ei kannata niin kovin ihmetellä noinkin typerää asiaa.
Yhdessä tuttavaperheessä äiti on kuvankaunis ja isäkin komea mutta 2 lasta kyllä sen näköisiä, että joku on mennyt pieleen :)
Ehkä sitten periytyy jostain isovanhemmilta.
tämmöistä, niin käy ihmeessä kysymässä. Saat mielenrauhan. Kannattaisi lisäksi ehkä kirjoittaa mielipidekirjoitus oikein lehteen niin saataisiin tämäkin yhteiskunnallinen epäkohta kunnon käsittelyyn.
Voi vittu mitä idiootteja täälläkin pyörii.
Kyllä on jollakin paha olla, kun kehtaakin haukkua lasta rumaksi.
Mun mielestä rumaa lasta ei ole olemassakaan.
Mun mielestä rumaa lasta ei ole olemassakaan.
Oletko aivan varma?
http://kenoath.files.wordpress.com/2009/03/parent-control.jpg
:D
Jotkut on jo vauvana niin rumia, että naurua pidätellen saa lähteä kylästä...vanhemmat itse vaan ei sitä huomaa :)
Mutta yhtä lailla yksi lapsi voi omasta mielestä olla vähemmän nätti kuin toinen (jopa ruma), samoin kuin aikuiset, koirat, kissat...
Kauneus ja rumuus ovat pitkälti mielipidekysymyksiä, mielestäni on väärin sanoa idiootiksi/pahaksi ihmistä vain sen perusteella, että hän pitää jotain asiaa kauniimpana/rumempana kuin muut.
Ratkaisevaa onkin se, ettei mene lapselle (tai aikuisellekaan) sanomaan mitään negatiivista tämän ulkonäöstä.
Jotkut on jo vauvana niin rumia, että naurua pidätellen saa lähteä kylästä...vanhemmat itse vaan ei sitä huomaa :)
että ruma oli... Ja uskon, että monella oli pokkansa kanssa vaikeuksia ekoilla kerroilla, sittemmin ei enää, kun kaikkeen tottuu.
muistaa, että näistä rumista lapsista voi kasvaa todella kauniita ja komeita aikuisia. Esim. Jennfiren Garnerin tytär ei ole mikään kaunotar, mutta hänestä voi kasvaa samanlainen kaunotar kuin äidistään.
Mutta aivojen ja mielen rumuudelle ei kukaan voi tehdä mitään. Valitan, ap. Koita elää itsesi kanssa onnellisena.
Kyllä mä ainakin olen nähny rumia lapsia ja vauvoja. Ihan kauheeta, jos ne vanhemmat ei tajuu, et ne lapset on rumia. Repeilen aina kun kattelen lasten luokkakuvia.
...ja sanotaan nyt vielä, että omat lapset on kauniita. Ihan ovat äitiinsä tullu.
Tiedän yhden parin, jossa vaimo siro ja nukkemaisen kaunis, mies komea, raamikas.
Tyttärensä on muuten siro kuin äitinsä mutta isänsä jykevä leuka :/
Mun esikoinen oli melkoisen ruma, eipä sille voi mitään. Onneksi kukaan ei nauranut suoraan, mutta pari vihjailevaa kommenttia tuli ekan vuoden aikana. Se loukkasi mua erittäin syvästi.
Nyt tämä esikoinen on jo 13v, ja voitte uskoa, että se ulkonäkö on muuttunut roimasti, nätti kuin mikä.
No en mä lapsena ollut mikään kaunokainen, hampaatkin olivat vinot kuin veikkauksen "yks risti kaks..vaatteetkin oli mitä oli kun ala-aste iässä olimme melko tiukilla. Vanhempani olivat ihan hyvännäköisiä silloin.
Teininä ulkonäkö alkoi muuttua...
Aikuisena olenkin sitten kaunis, jos itsestään nyt voi näin sanoa.
Kamalaa ajatella että AIKUINEN ihminen katsoo lasta arvostellen, vaikka ei sitä (toivottavasti) ääneen sanokkaan!
Sairasta!
ja muutaman vuoden päästä menivät naimisiin. Kaikki ajattelivat silloin että heillä tulee varmasti olemaan todella kauniita lapsia.
Nyt lähes 20 v myöhemmin satuin näkemään valokuvia heidän esiteini-teini-ikäisistä lapsistaan. Eivät olleet lähelläkään yhtä kauniita kuin vanhempansa aikanaan. Ei nyt mitään rumiakaan, mutta hyvin tavallisen näköisiä. Kasvoissa näkyi kyllä molempien vanhempien piirteitä, mutta yhdistelmänä ei ollutkaan mikään "upea".
Tuota Rowanin kuvaa tungetaan joka paikkaan mutta eipä näy kuvaa oikeasti rumasta lapsesta. Ei sellaisia ole! Lapset on aina nättejä, kauniita, suloisia, söpöjä, lutusia, nöpösiä, herttaisia... :)
on lyhyt ja pyylevä mies jonka kasvonpiirteissä ei ole kehumista, anteeksi, sieraimet on sellaiset töröttävät ja iso nenä jne.
Vaimo taas on kuvankaunis, tällä on kyllä aknejälkiä poskissa, siis niitä arpia että on ilmeisesti ollut akne teininä? Peittää sen kyllä aika hyvin meikeillä. Mutta piirteet on hyvin kauniit paitsi nenässä on sellainen kyömy. Lapsi, tyttö, on taas ihan isänsä näköinen. Harmittaa vähän ettei saanut äitinsä kauniita piirteitä, sellainen miehekäs tyttö ei ole niin söpö :) Mutta on se nätti lapsi kuitenkin.
outoa, kun lapset voivat olla ihan fiksuja ja hyväkäytöksisiä, mutta vanhemmat saattavat olla järjettömän huonokäytöksisiä. väkisinkin tulee mieleen, että olisko äiti joku muu