Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin pidän lastenvaatteista, MUTTA vauvalle Burberryä? Mitä järkeä?

Vierailija
09.06.2010 |

En ymmärrä merkki-ihmisiä jotka pukevat vauvalle Burberryä????

Lueskelin äskettäin blogeja ja mieleen muistui hullut päivät jossa naiset juoksivat kilpaa yläkertaan ja yksi nainen nappasi koko LAATIKOLLISEN Burberryn tyttöjen paitoja!?!

oudointa kuitenkin minusta pukea vastasyntyneelle Burberryn hienohelma mekkoja...en ymmärrä en...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sille vauvalle pitää pukea. Kaikki varmaan pukee, sellaisia vaatteita mistä tykkää ja mihin on varaa. Toiset käytettyjä toiset uusia.

Miten se voi sinua ärsyttää. Mitä sinä puit vauvallesi?

Vierailija
2/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sille vauvalle pitää pukea. Kaikki varmaan pukee, sellaisia vaatteita mistä tykkää ja mihin on varaa. Toiset käytettyjä toiset uusia. Miten se voi sinua ärsyttää. Mitä sinä puit vauvallesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Burberryn asu ei ollut edes kaunis.

Vierailija
4/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta Burberry huonompi laatuista? Pehmeämpää saa siis H&M.ltä ja Lindexiltä?

Sekö vain syynä?

Ettei vain kateellisuus=D

Vierailija
5/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle lindexiä tai h&m:ää???

No siksi että vauva kasvaa nopeasti ja vaatteet heti,jopa kuukaudessa pieniä! Siksi.

Ja ei, en ole kateellinen. Enkä ärsyyntynyt.

Sanoin vain etten ymmärrä.

Vierailija
6/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati sitten vauvalle!

Vierailija
7/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama onko burberryä vai hm:ää, jos ulkonäkö miellyttää ja vaikuttaa laadukkaalta niin ostan sen.

Vierailija
8/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on että nämä kerskakuluttajat, maastoautolla ajajat, Thaimaaseen lentäjät, vauvatkin ökyvaatteisiin pukevat perheet tuhoavat maapallon valinnoillaan. Siitä pitäisi asettaa sakko.

Vierailija
9/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle lindexiä tai h&m:ää???

No siksi että vauva kasvaa nopeasti ja vaatteet heti,jopa kuukaudessa pieniä! Siksi.

Ja ei, en ole kateellinen. Enkä ärsyyntynyt.

Sanoin vain etten ymmärrä.

Jos on rahaa ostaa kallista, miksi ei. Saahan niistä vastaavasti enemmän jos myy. Mun puolesta kaikki saa käyttää rahansa ihan mihin haluaa. Ei ole minulta pois.

Vierailija
10/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä kukakin vauvoilleen pukee mutta itsekin tykkään enemmän sellaisesta vauvamaisemmasta pikkuisen päällä kun mistään Burberrypönötyksestä.

Vierailija
11/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännöllinen ja edullinen asu.

Jokainen äiti tietää miten nopeasti vauvat kasvavat.

Burberryä vauvalle=sama kuin repisi seteleitä ja heittäisi ne menemään.

Vierailija
12/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on että nämä kerskakuluttajat, maastoautolla ajajat, Thaimaaseen lentäjät, vauvatkin ökyvaatteisiin pukevat perheet tuhoavat maapallon valinnoillaan. Siitä pitäisi asettaa sakko.

Sinäkö et matkusta mihinkään? Et aja autolla? Et ikinä osta mitään, minkä voisit jättää ostamatta, jotain vaatetta mitä et ihan välttämättä tarvitse?

Uudet autot saastuttaa vähemmän kuin vanhat louskut.

Vierailija
13/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä pidä. Minusta Burberryn kuosit ovat auttamattoman vanhanaikaisia. Sopivia keski-ikäiselle brittitädille enkä itse käyttäisi niitä koskaan. En itselläni enkä lapsellani. Mutta jos joku tykkää niin mikäs siinä.

Itse olen hurahtanut Kenzon, Catiminin ja Jean Bourgetin lastenvaatteisiin. Tosin heilläkin joinain vuosina kuosit ovat huomattavasti kauniimmat kuin toisina. Ostan jos löydän nättejä - en osta jos en löydä. On sitten varmaan hullua maksaa esim. pikkutaaperon Kenzo talvitakista päälle 100e ja kesäjuhlamekosta 75e mutta mielummin laitan ne rahat näihin kuin johonkin muuhun. Olen vielä niin hullu että en myy vaatteita helposti pois koska nämä ovat niin nättejä että haluan pitää osan niistä muistona.

Minulle vaatteissa on tärkeintä seuraavat asiat:

- arki-/puisto-/pk-jne vaatteissa käytännöllisyys JA kauneus, se ettei tarvitse miettiä voiko lapsi nyt mennä näillä "hienoilla" vaatteilla ulos remuamaan, tottakai voi!

- juhlavaatteissa kauneus JA käytännöllisyys

Olen todennut että monet ns. "luxusmerkit" tekevät juuri tällaisia vaatteita lapsille

Vierailija
14/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle lindexiä tai h&m:ää??? No siksi että vauva kasvaa nopeasti ja vaatteet heti,jopa kuukaudessa pieniä! Siksi. Ja ei, en ole kateellinen. Enkä ärsyyntynyt. Sanoin vain etten ymmärrä.

Jos on rahaa ostaa kallista, miksi ei. Saahan niistä vastaavasti enemmän jos myy. Mun puolesta kaikki saa käyttää rahansa ihan mihin haluaa. Ei ole minulta pois.

On se sinulta pois, se raha.

Juu kasvaa se vauva h&m vaatteistakin pois,mutta rahaa ei mennyt turhaan. Itse laitan rahaa vauvanvaatteisiin sen verran, kuin se mielestäni on sen vaatteen "arvoista".

Mitä pienempi vauva, sitä järjettömämpää törsätä sen vaatteisiin!

Vierailija
15/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ottaa siitä vauvasta kuvia ja laittaa nettiin, ihanaa!

Vierailija
16/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännöllinen ja edullinen asu.

Jokainen äiti tietää miten nopeasti vauvat kasvavat.

Burberryä vauvalle=sama kuin repisi seteleitä ja heittäisi ne menemään.

Sata varmasti tehty halppismaassa, mykkykyllästetyistä kankaista, pienten lasten käsin, sitten roudattu tänne tuhansia kilometrejä..

Mutta et ainakaan revi seteleitä. Arvot kohdallaan.

Vierailija
17/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle lindexiä tai h&m:ää??? No siksi että vauva kasvaa nopeasti ja vaatteet heti,jopa kuukaudessa pieniä! Siksi. Ja ei, en ole kateellinen. Enkä ärsyyntynyt. Sanoin vain etten ymmärrä.

Juu kasvaa se vauva h&m vaatteistakin pois,mutta rahaa ei mennyt turhaan. Itse laitan rahaa vauvanvaatteisiin sen verran, kuin se mielestäni on sen vaatteen "arvoista".

Vierailija
20/37 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset