Miksi NYKYMUMMOT kestävät niin huonosti omia lapsenlapsiaan?
Kommentit (64)
Meillä ihan sama juttu television katselun kanssa!Kaiken lisäksi isäni on AINA juovuksissa!En yhtään ymmärrä (vaikka alkoholismi onkin muka sairaus) ettei voi olla sinä aikana edes vähemmällä juomisella kun me ollaan mummilassa(kerran meitä sinne nin kuitenkin haluaa...Mummi on kyllä mahtava, mutta viimeksi joululomalla meni vaarin juomisesta hermot niin etten sielläpäin naamaani enää kyllä näytä.Harmittaa vaan lapsieni puolesta jotka haluaisivat käydä mummilassa, mutta en uskalla heitä sinne viedä isäni juomisen takia, enkä halua heidän kokevan samaa juopuneen katselua, mitä itse olen lapsena joutunut tekemään:(.
No otettiin sitten miehen kanssa ilta vapaata ja mentiin katsomaan leffa niin kahden tunnin sisällä alkoi tulla puheluita, että koska tullaan takaisin ja että alkaa mummia ja pappaa väsyttää jo ja aikun on hankalaa jne... Heidän isovanhempansa olivat silloin 49v ja 52v!!!
Ihan vaan muistin virkistämiseksi lastenhoidosta niin mieheni puetti 7 vuotiaana pikkuveljensä joka aamu ja vaihtoi vaipat ja ruokki ennen kuin vei hoitoon ja meni itse kouluun ja koulun jälkeen haki toisinaan veljensä kotiin. Eihän heidän äitinsä ollut kuin pari hassua tuntia päivässä lastensa kanssa! Sitten kehtaa arvostella kun toinen on pienten kanssa 24/7 siitä että on väsynyt.
taitaa olla niitä, jotka lykkäsivät pentunsa puolenvuoden iässä muille hoidettavaksi..
Sivuuttaa asian kun kysyn. 6½ v ei ole koskaan ollut missään yökylässä. Haluaisi selvästi vähän itsenäistyä. Meillä ei ole mitään muutakaan paikkaa.