Haluaisin kokea lempeä toisen naisen kanssa..
kirjoittaa kiihoittavia kirjeitä ja antaa mielikuvituksen laukkaa..
Kommentit (172)
Se vasta ylläri olisi...En mä kyllä sitä naapurin vanhaa pukkia siltikään jahtaisi.Enkä sitä haahkaa...
Joko ukko nukkuu?
soittelee kitaraa ja kattelee wrestlingiä. Huoh. No pysyypähän poissa pahanteosta ja kiljusammion luota!
kumminkin eilen joi sitä ämpäriä tyhjäksi kaksin käsin.
Jotain ihme hapsiaisia täällä lentelee ilmassa mutta mä luulen että ne on ihan oikeita eikä mitään liskotuotoksia...
Mites sun mies, onko sillä jotain kehittäviä " harrastuksia" kanssa?
Sen voisi lukea jo harrastukseksi.Ajaa piipaata
poissa pahanteosta!
Onko teillä sellainen klassinen palomies ja sairaanhoitaja -combo vai lanssillako se ajeleepi?
ympäristössä pesii...
Kauheeta kun pitää kiirettä tuolla toisissa ketjuissa....?
pakollinen tauko, kehtasivat *häiritä* mun surffinkia.Niinpä näyttää olevan kiirettä.Alotuksia toistensa perään.Muutkin hiffanneet nää porvoon jutut.:)))
Kiirettä pitää ketjusta toiseen kiirehtiessä! Ja tarkkana pitää olla. Kaikkia kepulikonsteja käytetään jotta menisin lankaan!
olen täällä taas huomenissa jos huhuillaan..
Hei sä taidat olla marjavarkaissa?näkyykö sammakoita kun sataa? tai ainakin porvoossa sataa tiä sit helsingissä?
Täällä ei sada..kai. En ole ehtinyt ikkunoista kurkkimaan!
Täytynee sitten " värjätä" ne uudestaan!
Mä söin just yöpalaa kun tuli tossa kans niin nälkä. Täytyy varmaan lähteä tästä nukkumaan vähitellen...
Ja unia sitten aamulla tai milloin nukutkaan.. Tavataan taas! :)
Puol 8 oon jo nallepeiton alla.." nähdään!"
joku aamu nuorena poikana??? Siinä olisi kyllä joo yllätystä kerrakseen, mutta en tiedä voiko sitä ihan lottovoitoksi kutsua...