Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kokea lempeä toisen naisen kanssa..

Vierailija
24.07.2005 |

kirjoittaa kiihoittavia kirjeitä ja antaa mielikuvituksen laukkaa..

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa olisi...Mutta ei ne nyt sentään niin paljon voi nauraa kuin sille naapurille, sillehän nyt tunnetusti nauraa aidat ja aidan seipäätkin kaikkien muiden lisäksi! Voi kyllä olla että meitä luultaisiin sen ystäviksi jos sukat olisi siinä kunnossa kuin sen sukkahousut ja sulla vielä sen yöpaita päällä!

Jaa pitäsiköhän sitä koittaa tota nukkumista välillä sitten... Olet varmaan taas huomenna täällä?

Vierailija
122/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla venähti taas pitkäksi yö..huomenna olen taas virkkuna sorvin ääressä *pepsi maxia* lipittäen .

Hyvät unet, yötä en viitsi näin aamusta toivotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän venähti joo...

Luultavasti oon kanssa paikalla huomennakin, ehkä " nähdään" sitten taas.

Heippa!

Vierailija
124/172 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mukavasta juttuseurasta.Työ yö on taas mennyt mukavasti ja hymysuin :)

Vierailija
125/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko paikalla...?

Vierailija
126/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa avasin sivut :)

Saitko nukuttua? mä nukuin huonosti ja oon ollu aikas pahantuulinen

Vierailija
127/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin nukkumaan. Ja meinasin tossa pari tuntia sitten nukahtaa sohvalle, mutta piristyin :( Ehkä saan tänään unta ennen kuutta! Mites siellä, onko kiirettä?

Vierailija
128/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep dialyysejä on moonta ja ne kaikki takkuaa tänään.Ja muita kummajaisia joka mutkassa *mutisee*

Joko kissat on lakannu kirmaamasta?=kilju loppunut ?

Vierailija
129/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi olla surffailurauha!

Nooh, ehkä sitä vähän on vielä ämpärin pohjalla... kissat on aika vaisuja ja makaavat vaan....mistä lienee johtuu!

Vadelmat näköjään on kypsiä, olin kävelyllä ja löysin puskia. Ei ollut ämpäriä niin lappasin vaan suuhun niin paljon kuin jaksoin :)

Vierailija
130/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan viiniä..

Mut eikös se ollut niin et sun miehes oli persompi viinille kuin sille kiljulle?

Kato nää ei ymmärrä täällä et mä olen täällä VAAN töissä ja halua surffailla.Saisivat mennä koteihinsa nukkumaan...eikö?

Vierailija
131/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahotonta kyllä etteivät voi kotonansa nukkua. Kyllä joku tolkku pitäisi olla! Miettisivät vähän, onhan sulla työajan ulkopuolella muutakin tekemistä kuin olla netissä!

Vierailija
132/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi, musta tästä häiriöistä maksetaan aivan liian pieni korvaus siihen nähden et taukoa saattaa tulla jopa 30min.

No sit me lähetään tallinnaan hakemaan sille kunnon keissit kaljaa.Jättääpähän meidän keitokset rauhaan.Nyt se selvis mihin ne pussikaljat yleensä häviää...

Vierailija
133/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naapurin akka käy litkimässä niitä kanssa, en kyllä ihmettelis siitä yhtään!!!!!

Huomasitko muuten selvännäkijän? :D

Vierailija
134/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu et yhdet ja samat kysyy samoja kyssäreitä eri henkilöinä.*miettii*kinkkistä kyssäriä selvännäkijälle

Vierailija
135/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailen kadonnutta hupparia ja selvännäkijä ehdotti että josko se olisi vaatehuoneessa tai kodinhoitohuoneessa, jossain missä on paljon vaatteita... :DDDDDDDDD

Kysy jotain jännää!!

Vierailija
136/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin koko ajan, kerron sit mitä kysyin..

Vierailija
137/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatehuonetta eikä kodinhoitohuonetta!!! Ja vaatekaapeista etsin sitä hiki hatussa vähän aikaa sitten tuloksetta.. Ehkä mun pitää vaan olla tarkkaavaisempi, kyllä se siellä on jos selvänäkijä niin näkee! TAI ehkä mä olen hukannut sen ja se tosiaan on vaatehuoneessa, JONKUN TOISEN vaatehuoneessa nimittäin! Voi ei.

Viimeksi kun huomasin täällä ennustajan niin kysyin ihan kliseekysymyksen koska saan lapsia, niin vastaus oli että kaksi vuotta pitäsi vielä odotella...

Täytyy toki muistaa että aa veen ennustajat on 110% varmoja vähintään!

Vierailija
138/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*odottaa* ylläriä!!?? Hitto, taitaa mua onnistaa vaikka naapurin miehen kanssa ?!!?

No se sun huppari jäi tietty sinne naapurin sekopäisen mujan nurmikolle.Se korjas sen sieltä pöhkonä omaan kammariinsa.

Vierailija
139/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hemmetti nyt lähtee kyllä kaikki viimesetkin marjanraakileet ja kaikki loputkin vaatteet ja pyyhkeet narulta!!! Vieny mun hupparin! On törkeyden huippu! Siis jotkut ei yhtään kunnioita toisten omaa!

Vierailija
140/172 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkös mä sanonu et se on ihan bimbo se muija.Kateellinen se vaan on, nähny meidät ärrän nurkilla tai cittarissa...

Ai mut sehän se ylläri vasta olisikin, se naapurin mieshän tykkäsi nuorista pojista..:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi