Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen - kesä 2010

Kommentit (403)

Vierailija
101/403 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti Heath ja Santsu plussan johdosta!! Ihan mahtavaa :D

Vierailija
102/403 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista, lämmittää mieltä :) :) :)

Mutta kyllä olen tosi huolissani kun ei ole oikein oireita... Se mua ihmetyttää eniten, kun rinnat on ihan normaalit, tulee ihan tulee se kohdunulkoinen mieleen. Siis ei yhtään kipeät. Onko muilla ollut koskaan näin???

Mieskin sanoi, kun ihmettelin sitä plussaa, että ihmettele sitten taas kun menee kesken :(

Ei oikein mieltä nostata. Ajattelin neuvolaan soittaa jossain vaiheessa, että hommaa mulle ultran niin näkee missä mennään. Neuvola-ajankin pyydän vasta sen jälkeen. Vähän on välillä myös punaista valkovuodossa edelleen... No katsellaan.

Sori taas omanapaisuus....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/403 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata huolehtia siitä oireiden puuttumisesta, jokainen raskaus voi olla niin erilainen. Mä turvauduin aina oman lyhyen raskauteni aikana yhden työkaverini kertomaan, joka synnytti itse asiassa hetki sitten terveen lapsen, että hän ei uskonut ennen kuin näki ultrassa elävän sikiön, että on raskaana, koska menkkojen puuttuminen oli ainoa merkki raskaudesta. Mitään muuta oireita hänellä ei ollut (ja kyseessä oli kuitenkin jo 3 lapsen äiti, jonka edelliset raskaudet olivat olleet aika oireellisia)... Nautihan siis :)!

Vierailija
104/403 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varasin nyt sitten illaksi ajan gynelle, koska yht'äkkiä valkeni, että voihan nää jomotukset olla huonokin merkki. Olin niin keskittynyt ajattelemaan että kyse voisi olla uudesta raskaudesta, että ihan unohdin ajatella huonompia vaihtoehtoja.

Nyt siis km jälkeisen kierron kp9 ja kp15 ollut vaaleanpunaista vuotoa, (ajattelin et ovulaatio- ja kiinnittymisvuoto), kp15, kp18 ja kp19 (tänään) kipuja alavatsassa. Samanlaista kuin menkkajomotus.

Muita oireita ei kyllä oo.

Gyne kertoo varmaan lopullisen totuuden tänään illalla tai viimeistään testitulosten valmistuttua, mutta toki mieli on rauhaton ja mielellään kuulisin teidän spekulaatioita aiheesta...

Vierailija
105/403 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Santsulle plussasta.

Nyt tänään alko tulla jotain rusehtavaa tuhrua, nyt sitten funtsin tekiskö sen toisen digitestin huomen aamulla jos ei kunnolla verta näy vai odottaisko muutamn päivän ettei suotta tuhlais kallista testiä. nyt ku on kp 35 tai 32/30-35

Vierailija
106/403 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea Santsulle plussasta! On se hienoa että jollain se toive edes toteutuu! :) Nyt kovasti tarrasukkia matkaan. Muistan kyllä itse varsin hyvin, miten sitä stressasi kanssa oireettomuutta tai niiden vähyyttä X) Tsemppiä!

Vierailija
107/403 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne menkat sitten alko eli viidennet keskenmenon jälkeen, olo on turta.

Vierailija
108/403 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kyllä jo tämä kuumuus riittämään... ihanaa oli olla viikonloppu mökillä, mutta huomenna on taas tuskainen työpäivä kuumassa toimistossa :(

Zoey, mitä gyne kertoi?

Lakka, niin syvältä ja sama harmitus täällä! Yritä jaksaa!

Itselläni oli lyhyimmät menkat naismuistiin. Eli maanantaina tuli ihan kaksi pisaraa, tiistaina ja keskiviikkona vähän enemmän, torstaina ei juurikaan mitään ja perjantaina pari pisaraa...

Perjantaina taas laukkasi mielikuvitus, että jos olisikin merkki raskaudesta, hah, sanon minä... kuumuus sekottaa vauvakuumeen pehmentäneet aivot entisestään. :)

Santsu, mikä olo?

Terkkuja kaikille!

Eve

109/403 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maaseudulla vierailtu ja palattu takaisin kaupungin lämpöön. Vaikka lämmintä siellä maallakin oli, sen vaan kesti paremmin, kun oli vieressä järvi johon pulahtaa aina välillä. Mun puolesta saisi kyllä jo muutaman asteen laskeakin tuo lämpötila.

Santsulle ihan hurjasti onnea!!! Nyt vaan tarrasukkia kovasti matkaan. Mitkä sun viikot on tällä hetkellä? Mä voisin antaa sulle näitä oireita. Mulla kun niitä riittää, mutta mikäli viime kierron merkit paikkansa pitää, niin ihan suotta oireilen :).

Zoey, mikä on olo ja tuntemukset? Mitä se gyne sanoi? Toivottavasti ei ainakaan mitään ikävää tulehdusta ollut.

Nelli, kyllä sä voit tänne kirjoitella, jos haluat. Ei niitä menetyksiä voi sillä lailla vertailla. Sano vain, jos haluat "virallisesti" listalle ja lisään sut. Osanotot menetyksestäsi ja voimia uuteen yritykseen.

Aika mielenkiintoista, että myös miehen pissasta tuli haamu. Eipä sen puoleen, olen noista prisman testeistä ennenkin kuullut, että antavat helposti virhehaamuja. Mitähän mahtoi mies haamustaan ajatella ;)...?

Heath, mä varmaan olisin ihan samanlainen; kyttäisin kaikkia jomotuksia ja muita ihan vauhkona ja pelkäisin uutta km:a. Toivottavasti siellä on kuitenkin pikkuisella kaikki hyvin ja itsekin pääset nauttimaan raskaudesta.

Lakka, pahoittelut jälleen tädistä. On varmasti aika lohduton olo. Halauksia jälleen toipumiseen ja voimia uuteen nousuun. Toivottavasti seuraavasta kierrosta teilläkin tärppää.

Tänne ei mitään mainitsemisen arvoista. Täti tulee melkoisella varmuudella tiistaina. Ehkä testaan sen pakollisen negan huomenna, niin olen sitten henkisesti valmis tädin tuloon :).

Helteen rääkkäämä Niisku

Vierailija
110/403 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais riittää pikku hiljaa nää kelit.. Pikkusen liikaa jo tätä kuumuutta.

Eve kysyi oloja. Eipä juuri muutosta, nälkä on vissiin useammin sentään :) Ja pientä palan tunnettakin kurkussa havaittavissa :) Ihmeen pirteä oon ollu kyllä. Vähän meinaa töissä huipata, ei onneks paljoa. Onneks meillä on töissä ilmastointi, mutt tuskaista on silti. Lämpeni tänään liha-altaat liikaa ja tyhjennettiin niitä sitte porukalla. Sitä se helle teettää.

Tein aamulla sen toisen pregent stikin, oli viiva vahvistunu :) Jotain toivoa siis on.

Pahoittelut Lakalle menkoista, se on sitte syvältä!

Toivottavasti Zoeylla kaikki kunnossa.

Koitetaan kestää!!!

Vierailija
111/403 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laskin ne viikot, taitaa olla hurjat 4+4 :)

Toivottavasti sun oireet on sitä itteään ja enteilis plussaa!

En jotenkin halua vielä noita viikkoja tohon perään laittaa, jotenki ei uskalla tai jotain... Ajattelin ekan neuvolankin pyytää vasta tosi myöhään.

Vierailija
112/403 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin reilu 3vko sitten elämäni varmaan neljännen keskenmenon,oli vasta 6 viikolla,mutta sen 2 viikkoa ehdin "olla raskaana".

Vauvakuume on tajuton,aikalailla maahan veti tuo.

Ja vaikka siis kahdeksatta toivotaan,ei se km ole yhtään sen vähemmän paha kokemus.

Mitäs tietoja tässä tarvis antaa että pääsee listoille?

113/403 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malica, surullisesti tervetuloa meidän joukkoon. Ikävä, että ei pienokainen kestänyt matkassa mukana - osanottoja. Lisäsin sut tuonne listalle. toivottavasti meni tiedot oikein. Olet varmasti oikeassa tuossa, että ei se km ole yhtään sen helpompi kokemus, vaikka kahdeksas olisikin jo toiveissa. Miten olet fyysisesti km:sta toipunut? Voimia ja tsemppiä.

Tämän sanottuani on pakko myös tunnustaa, että välillä mietin, että olisikohan tämä toipuminen helpompaa, jos olisi edes yksi lapsi ennestään. Tänä aamuna testattu se pakko nega ja vaikka kuinka luulin olleeni henkisesti asiaan valmistautunut, taisin tipahtaa aika korkealta. On vaan niin surullinen, turhautunut ja masentunut fiilis. Millä nämä lapsihaaveet voisi hylätä ja unohtaa???

Kyynelehtivä Niisku

Vierailija
114/403 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotteluista ja voivotteluista :D

Kiitos kysymästä,tämä km oli fyysisesti helppo,vuoto kesti jopa vähemmän kuin menkat,ollen vain kahtena päivänä runsaan puoleista.En käynyt missään tarkastuksessa,kun oli niin alkuvaihe.Oikeastaan koko ajan oli tunne,että tässä ei oo kaikki hyvin,ensinnäkin täysi oireettomuus,sekä se,että testin viiva vaan ei vahvistunut.Eka testi oli digi,joka iloisesti ilmoitti että raskaana,mutta mieleen hiipi kysymys...ja ostin viivatestejä....joita sitten saikin tehdä muutaman ,kun kyttäsin vahvistuuko viiva vaiko ei.Eikä se koskaan vahvistunut.Olisiko siis ollut jopa kemiallinen rask?mene ja tiedä,minä en näistä niin tarkkaan ymmärrä.

Tuo esittämäsi asia onkin tosi kinkkinen homma,onko se helpompaa jos on jo lapsia,edes se yksi.Kyllä mä väitän että on,vaikkei ihmisen surua voidakkaan mitata millään,mutta tottakai se lohduttaa,jo olemassa oleva lapsi.Vallankin jo on taustalla lapsettomuutta/vaikeutta raskautua,km:n aiheuttama murhe on kyllä suurempi.Kaikki vaikuttaa kaikkeen.Joten sikäli kun tässä itse kasia toivotaan,tunnen joskus ihan naurettavaksi inistä että juu tuli taas km,kun sentään raskautuu,ainakin joskus,ja on lapsia.Olen tuota miettinyt monesti,että eipähän se ole mikään varma,että ikinä se kasi haaveesta todeksi muuttu,että milloin lopettaa ja toteaa,että ei niin ei.Toisaalta meillä on tilanne,että ehkäisyä ei tarvi käyttää kumminkaan,ainoastaan sitten kun ikä tulee totaalisesti vastaan.

Mun mielestä siis kenenkään,joka joskus "leikkiin lähtenyt" tarvi ikinä lopettaa toivomasta,esim tekään,mutta asian voi jos pystyy,siirtää taaemmas ja tehdä jotain muuta,huvitella ihan hulluna vaikka kaksin ja nauttia siitä,ja antaa luonnon hoitaa asia.Ellei siis ole todettua vikaa.

No sinulle myös,pyyhi tippa silmästä ja pidä keskusteluhetki itsesi kanssa ja kysy asiaa itseltäsi.Et sinä halua haudata haavetta,tarviit varmaan vaan lomaa =D

ps ja miksi "pakko nega" testaus?

Vierailija
115/403 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uskallan sanoa, että tiedän miltä susta tuntuu... Täällä päästy taas pahimman alkukiertoahdistuksen yli, mutta nyt menee päivät taas joten kuten ja en ihan koko ajan ajattele tätä lisääntymisprojektia... Mutta vahvana se on koko ajan ainakin taustalla, enkä esim malta pysyä täältä pois...

Eilen illalla tilasin Clearbluen digitaalisetovistestit, tähän mennessä olen käytellyt vain liuskoja ja niilläkin kyllä mielestäni bongannut oviksen. Ajattelin nyt kokeilla noita digitaalisia, kun ovat kuulemma selkeempiä, eikä tarvitse arvuutella viivan vahvuutta. Onko teille kenelläkään niistä kokemuksia?

Terv. Eve (kp8/30) ja työhuone +29astetta

Vierailija
116/403 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cb digitaalisia ovistestejä-"hymynaamatestejä" heh.

Me käytettiin juuri viime raskautta ennen siis sillä tsekatiin ovisaika.ja täytyy sanoa että en enää ikinä muulla kokeile edes-selkee näyttö.

Mutt digitaalisella r-testillä en enää ikuna tee mitään,mur.

kalliita,mutta maksan mielellään siitä selkeydestä.

Vierailija
117/403 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos malica kokemuksesta, toivotaan, että toimivat minulla ja tuottavat tulosta.

Pahoitteluni, että jouduit tänne!

118/403 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malica, ei siinä ole mitään naurettavaa, että suret km:a, vaikka lapsia jo onkin useampi. Olisihan se uusi tulokaskin ollut toivottu ja rakastettu ja on surullista menettää hänet, vaikka se alkuvaiheessa olisikin ollut. Että "inise" rauhassa :). Varmasti rankkaa myös se, että sinulla on km:ja ollut jo useampia. Kiva, että kroppa on kuitenkin toipunut tällä kertaa noin hyvin. Jatkatko oviksen bongailua heti? Ihanan rauhalliselta kuulostavat nuo ajatuksesi siitä, että luonto hoitaa homman ja ettei asiassa kannata kiirehtiä. Itse vaan huomaan tuijottavani omaa ikääni ja miettiväni, että kuinka kauan on järkevää yrittää ja olla näinkin vanha ekaa kertaa äidiksi pyrkivä. Biologinen kello taitaa tikittää vähän liian kovaa tällä hetkellä ja sen kuuluessa koko ajan taustalla on vaikea rentoutua asiassa, vaikka sitä rentoutta totisesti tähän touhuun haluaisinkin.

Niin, se pakko-nega... Jostain merkillisestä syytä minulle on henkisesti helpompaa nähdä se nega testissä ja valmistautua menkkojen alkuun, kuin odottaa tädin tuloa epätietoisena siitä, tuleeko se vaiko ei. Tyhmään, tiedän, mutta jostain syystä se vain menee näin ainakin tällä hetkellä.

Eve, kiitos lohdutuksista. Myös täällä Clearbluet tilattuna. Toivotaan, että tulokset on + -merkkisiä ;). Sulla alkaakin testailut kohta. Tsempityksiä.

Mulla ei ole tainnut näin koville ottaakaan tämä ei-raskautuminen vielä kertaakaan. Toissapäivä meni lähinnä itkiessä ja vaikka olo onkin jo parempi, niin kyllähän sitä monenlaisia ajatuksia päässään on ehtinyt pyöritellä. Ei sovi tämä loma edelleenkään mulle, kun en tiedä mihin tämän ajan käyttäisin ja sit se menee turhaan ajatusten pyörittelyyn. En vielä tiedä miten tuon ensi kierron kanssa käy, kun ei olla kotona oikeaan aikaan ja mahdollisuudet lapsen alkuun saattamiseen on sekä rajalliset että kyseenalaiset, mutta Clearbluen ovistesti on siitä huolimatta tilattu. Jos ei ensi kierrossa, niin sitten seuraavassa...

Nauttikaahan auringosta!

Vierailija
119/403 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kyselijöille, mulla kyllä on kaikki kunnossa. Lekuri ei löytänyt vikaa, ja sanoi ettei haittaisi vaikka heti raskautuisin uudelleen.

Negan testanneille (Niiskurouva + muut), vaikea sanoa yhtään mitään lohduttavaa. Itsekin pelkään koko ajan, että testaan negan (tai vuoto alkaa) lähipäivinä. Noh, sympatiaa täältä on ainakin tarjolla.

).(

Noh, nyt onkin sitten eilen ja tänään tuhruttanut ihan hitusen vaaleanpunertavaa (lähes valkoista). Ajattelin että vuoto alkaa, mutta eipä se ole yhtään punaisemmaksi muuttunut. Huomenna siis testaan, jos sinne asti ilman vuotoa päästään.

Sinänsä tää tuhrupäivä osuu kyllä tasan mun kuvittelemaan ovulaatioon + 14pv.

Jos nyt vuoto ei tosiaan ala (olis jo pitänyt alkaa tuhrusta päätellen), niin sitten tämä tuhru olisi kyllä ihan vastaava kuin viimeksi km-raskaudessa. Ja onhan tuhru aina huono merkki? Eli jos plussaan, tuntuu että saan jo heti alkaa pelätä milloin tuhru muuttuu kunnon vuodoksi...

Vierailija
120/403 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla, että mielesi on noin matalana. Km:stäsi on kuitenkin niin vähän aikaa, ja toisaalta plussan odotuksen kannalta tosi pitkä aika, että tunteet ovat varmasti pinnassa. Ajan myötä se hieman helpottaa, mutta toisaalta tietysti toivotaan, että sulla ei ajan tarvitse hoitaa tehtävää, vaan plussa nostaisi mielen korkealle. Toivottavasti saat lämmöstä ja auringosta voimaa ja jaksat hetkeksi suunnata ajatukset pois näistä vauvajutuista, vaikka pakolla, että sitten jaksat taas täysillä vouhkata mukana :)

Eve, toi on niin tuttu tunne, että alkaa kehitellä itselleen raskausoireita kaikesta mahdottomasta ja mahdollisesta... ;) Mulla oli kans muutama kierto sitä, että päättelin aina, jos ei menkat ensin vaikka alkaneetkaan kunnolla, että nyt, tää on ihan varmasti merkki raskaudesta... Eipä ole ollut, mutta toivotaan, että sulla olisi.

Niisku mietti tuossa, olisiko km:stä toipuminen helpompaa, jos olisi jo lapsia ennestään. Olen samaa miettinyt ja tullut sitten sellaiseen ajatukseeni, että ei se km:n tuska varmasti hellitä yhtään... Kuitenkin jo lapsellisilla ei ole sitä pelkoa täydestä lapsettomuudesta, joka ainakin omaa mieltäni pääsee kaivelemaan aina synkkinä hetkinä. Ettei koskaan saa kokea sitä omaa nyyttiä ja lapsiperheen arkea...

Zoey, toivotaan hyviä uutisia! Ei se tuhru ole aina huono merkki, ymmärtääkseni se on ihan normaalia alkuraskaudessa ja oliko peräti viidennes ”normaaleista” alkuraskauksista, jossa sitä esiintyy. Aihetta pelkoon on kai vasta sitten, kun vuodossa alkaa olla niitä klimppejä ja mönttejä tai se on kirkasta verta...

Mullakin on CB:n ovistestitilaus vetämässä, tuntuu olevan monilla kuuma topic tällä hetkellä... ;) Ovis oli tisseistä päätellen sunnuntaina, jolloin oltiin miehen kanssa eri paikkakunnilla. Toivotaan kuitenkin, että lauantaiset simot oli sitkeitä ja hoitivat homman kotiin.... ;)