Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen - kesä 2010

Kommentit (403)

Vierailija
61/403 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas aikaa vierähtäny, kun viimeksi kirjottelin. Uusiakin on ilmoittautunut mukaan. Tervetuloa teille ja pahoittelut menetyksistänne.

Heath: Mulla on ihan samanlainen tunne aina loppukierrosta, että ei tämä kuitenkaan onnistu.

Zoey: Minä olen ajatellut, että kun tulin raskaaksi niin tiedän että on mahdollisuus saada lapsi. Vaikka tällä kertaa se meni kesken. Monta kertaa tässä vajaan vuoden aikana on käynyt mielessä, että jos ei voi edes saada lasta. Yritystähän meillä on ollut viime elokuusta asti.

testaamisesta: Ajattelin, että yritän olla testaamatta niin pitkään kuin vain pystyn. En vain tiedä miten hyvin onnistun siinä.

Niiskuruova ja muut: Tiedän miltä tuntuu kuulla toisten raskauksista. Itselleni ne on aina kova paikka. Vaikka haluan olla ja olenkin onnellinen toisten puolesta, niin on se joka kerta melko katkera tilanne. Tänään kuulin sukulaisen odotuksesta. Heillä on la muutama viikko aiemmin kuin mitä meillä olis ollu.

Omaa napaa: minulla on menossa kp 26. Viime viikolla oli ovulaatio ja luulen, että ensi viikolla vierailee täti. Viime viikko oli niin kiireinen, ettei varmaan keretty tarpeeksi ja oikeaan aikaan heiluttelemaan peittoja. :( No odotellaan mitä on tulossa...

Vierailija
62/403 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskurouva, eve84 ja santra27, tosta tunteesta kun kuulee muiden olevan raskaana. Oon todellakin samaa mieltä. Silloin kun joku oikein rakas läheinen ystävä raskautuu, osaan kyllä olla iloinen, mutta esim. eilen kaupassa törmäsin vanhaan, ei niin läheiseen tuttuun, jota en miellä sellaiseksi huippuäidiksi ylipäänsä. Oli nyt sitten taas raskaana - lienee jo toinen vahinkolapsi, ainakin ensimmäinen on vahingoksi tunnustettu.

Kommentoin miehelle että on se niin väärin, miksi noilla vaikka me tää ansaittais paljon paremmin. Ni ihana mieheni sanoi siihen, että "pakkohan niidenkin on jotain saada, kun meillä on sit taas muuten paljon paremmin asiat".

Omanapa-juttua perään: täällä on menossa KP11 keskenmenosta laskien. Nyt on ihmeellistä vaaleanpunertavaa vuotoa. Joko mulla on kierto sekaisin ja uudet menkat tulossa, taikka jotain muuta. Ja viime sunnuntaina (vika km vuotopäivä) ihmettelin kirkasta limaa verivuodon välissä.

Luin ah-niin-luotettavasta intternetistä, että km jälkeen ovulaatio tulee yleensä 8-20pv kuluttua. Ja kun mulla on kierto muutenkin ollut lyhyen puoleinen niin mä mietin, et voisko mitenkään olla mahdollista, että tuo sunnuntai (kp7) olis ollut ovulaatio (jo ennen km-vuodon loppua) ja että tää tänpäiväinen vaaleanpunatuhru olis kiinnittyminen?

Eilen illalla/yöllä särki selkääkin menkka/kiinnittymiskiputyylisesti. Ja toi tuhru+kipu olis kyllä täsmälleen sama kuin mitä keskenmenneestä tuli (paitsi tänkertainen kipu oli voimakkaampi, hyvä merkki?)

En mä tiedä... kp7 ovis, kp10-11 kiinnittyminen, kuulostaa aika itsepetokselta, eikös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/403 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kp 27 (viime kierto oli 30 pvää) ja tekisi mieli testasa aamulla, kun edessä on viikonloppuna Riihimäki Rock ja meillä vielä kahden päivän liput... Ajatuksena ei kuitenkaan ole vetää änkyräkännejä, mutta tekisi mieli varmistella asiaa... ja sitä kun ei sitten kuitenkaan varmuudella tiedä, että joko näkyy testissä... multa löytyy kotoa prismasta ostettuja pregcheckejä ja netistä tilattuja one stepejä...

hmmm hmmm hmmm...

ja sitten on taas viikonloppu "pilalla" kun liuskaan räpsähtää puhdas nega....

:(

64/403 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaita, kansalaiset.

Mym-meli, niin ymmärrän tuon väsymyksen ja turhautumisen menkkojen ja ovisten kyttäilyyn. Ja sit sitä oireiden kyräilyä ja pettymyksiä, kun ei ne sit mihinkään johtaneetkaan. Kohtalotovereita siis ollaan. Toivottavasti teillä kuitenkin tärppäis nopeesti uudestaan ja pääsisit menkkojen odottelusta "paremmalle puolelle".

Zoey, toivotaan parasta noiden limojen ja tuntemusten suhteen. Mä olin huomattavasti toiveikkaampi uuden raskautumisen suhteen heti km:n jälkeen, oikeestaan pakkomielteeseen asti, mutta nyt huomaan kyynistyneeni. Kyllähän ne jotkut sanoo, että km:n jälkeen raskautuminen on helpompaa, mutta mitään tilastoa en ole asiasta nähnyt. Paitsi tämän oman elämän tilaston ja se ei puhu tuon väittämän puolesta. Jostain toisesta pinosta sitten menin vielä lukemaan, että lääkäri oli jollekin sanonut, että km:n jälkeen saattaa olla jopa vaikeampi raskautua, kuin ennen sitä. Mutta eiköhänä nämä ole aika yksilöllisiä juttuja, joten oikein muuta ei voi, kun vain toivoa parasta. Täällä ainakin tuo epävarmuus ja tunteiden heittely on tosi tuttua. Mies-raukkaa, kun joutuu elämään tämmösen yhden naisen sirkuksen kanssa. Peukut pystyssä teille omasta kyynisyydestäni huolimatta :).

Lakka, kiva kuulla susta - kiitos päivityksestä! Hyvä, että saat apuvoimia, ettet täysin nuudu kaiken tekemisen alle. Tuosta kierron laskemisesta muistan lukeneeni jonkun lääkärin olleen sitä mieltä, että kierto alkaa vasta, kun kunnon vuoto alkaa. Mutta mistäs niistä tietää. Peukut pystyssä siihenkin suuntaan.

Eve, sulla on jännät päivät käsillä. Testasitko jo? Ymmärrän kyllä tuon, että menee viikonloppu pilalle, kun vaan miettii sitä tulosta sitten. Hauskaa viikonloppua silti! Niin, ja parhaita mahdollisia uutisia sitten, kun testailet :)...

Santra, jännäilyä sielläkin menossa. Mitään tuntemuksia? Plussatuulia!

Mitähän kuuluu muille jännäilijöille? Heath, Santsu ja Pupuliini ainakin vielä piinaviikoilla, jos oikein muistan.

Tänne ei tämän vauvaprojektin suhteen kuulu yhtään mitään. Ovis oli alkuviikosta ja jos viime kierrossa oireet alkoi heti oviksen jälkeen, niin nyt ei ole edes "jose ja carlos" kipeenä, niin kun yleensä. Näin taisi olla myös heti km:n jälkeisessä kierrossa, joten toiveet ei ole kovin korkealla. Se mun veljen vauvauutinen sai mut kyllä niin pois tolaltaan, että on mennyt aikalailla masistellessa viime päivät. Tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä koko juttu. Ehkä se ei tuntuis IHAN näin pahalta, jos heidän la:nsa ei olis niin lähellä sitä omaa km:ttä la:aa.

Tää kesäinen flunssakaan ei millään meinaa helpottaa. Sunnuntaina loppui antibiootit ja eilen sain uuden kuurin. Se tuskin millään lailla tukee ja auttaa raskautumisessa. Mutta nämä saikkupäivät selvittyäni alkaa oikein kunnon loma ja eihän sitä tiedä mitä loma tuo tullessaan :).

Iloista viikonloppua kaikille ja tuokoon seuraavat päivät onnellisia uutisia mahdollisimman monille.

Räkäinen Niisku

Vierailija
65/403 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan! Ei muuten paljon mitään uutta, hermoja raastavaa tää homma on! Nyt on kp 28/28-31. Haluisin jättää testaamisen maanantaiksi, jolloin ois kp 31. Mutta samalla tämän mahdollisen raskauden salaaminen mökkinaapureilta nyt v-loppuna tulee olemaan vaikeaa, kun meidät on kutsuttu grillijuhlaan la, ja siellä varmaan ois sekä viiniä että olutta tarjolla... Sen takia tekis mieli testailla huviksi jo lauantaina. Mut katotaan sit miltä vaikuttaa.

Toistaiseksi ei oikeastaan minkäännäköistä oireilua, eli voi yhtä hyvin olla että täti tulee käymään. Ei oireita toisaalta silloin viimeksikään ollu lainkaan(silloin plussasin kp 29/28-31), silloin vasta sitten plussan jälkeen alkoi lähes heti vessassa juokseminen, rintojen aristelu ja hajuaistin herkistyminen.

Mutta nyt luulen että oireet on ollut lähinnä mun päässä, jos oireilua nyt lainkaan on ollut. Ja samalla musta tuntuu että tämä kierto nyt on pari päivää pidempi joka tapauksessa, oviksesta päätellen. Eli sanos nyt sitten...

Vähän taas tässä vaiheessa huolestuttaa puheet raskautumisesta heti km:n jälkeen, sillä sitähän tässä nyt ollaan yritetty. Mut sen verran oon asiaa miettinyt että JOS tulisin nyt heti raskaaksi taas, ja JOS sitten käviskin niin että sekin menisi kesken, niin sit kyllä suosiolla odottelisin parikin kuukautta ennen seuraavaa yritystä. Mutta oon nyt tässä kuitenkin henkisesti yrittänyt valmistautua tädin tuloon, ettei pettymys sit ois niin kova kun täti tuleekin tai testi näyttää negaa. Siinäpä omaa napaa taas.

Marja80 tervetuloa, ja pahoittelut!

Eve84, mulla siis selkeesti aika samankaltainen tilanne kuin sulla nyt! Pidän peukkuja sulle et hyvin hommat menisi! Meinaatko nyt muuten testata ennen kuin lähdet festareille..? :)

Ja mites Santra, Santsu ja Pupuliini? Mikä olo teillä ja onko mitään tuntemuksia..? Aika samoilla päivillä me vissiin kaikki liikutaan... :)

Tänään siis lähtö mökille ja v-loppuna en pääse ollenkaan koneelle. Mut viimeistään ma tiedän missä mennään, eli tulee sitten tilanneraportti maanataina... :) Hyvää viikonloppua ja toivotaan että hyviä uutisia tulee mahdollisimman monelle lähiaikoina! :)

Heath (kp 28/28-31)

Vierailija
66/403 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... testasin tänään aamulla, kun eilen illalla suihkusta tultuani olin sata varma, että mun nännit on vaihtaneet väriään eli tummuneet... no turhaksi osoittaitui ne luulot. Tein tänään testin one step-liuska testillä, jonka herkkyys on 10miu/ml ja ihan puhdas nega, ei pienintäkään epäilystä.

Ja ei myöskään pienintäkään toivoa siitä, että ei näkysyisi vielä. Nyt siis kp 27/31-34. Voishan se tietysti niinkin olla, mutta sen verra turhautunut olo on etten jaksa haaveilla vaan tartunpa tänään ainakin muutamaan sidukkaa festareilla...

Huoh. Turhauttavaa ja me kun pupuiltiin niin järjettömästi, että enempää ei olisi voinut... mutta näinhän tää menee...

Tsemppiä sulle Heath, jännäämisen suhteen ja toivotaan, että sulla on parempia uutisia sitten kun testaat. Mä alan odottamaan menkkoja. :(

Vierailija
67/403 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve, älä vielä lannistu! Jos meneekin pidemmän kierron mukaan tällä kertaa. Mäkin tyhmyyksissäni testasin aamulla, mulla vissiin kp 24/28, ihan puhdas nega herkällä testillä. Mulla tais olla ovis ke tai to, saas ny nähdä kui käy. Sitä vaan haluais niiiin kovasti nähdä sen toisenkin viivan, että melkein sattuu.

Ainakin tosi onnellinen olo on :) Johtuu kai siitä, että mies omien sanojensa mukaan antoi mulle periks ja haluaa että mä oon onnellinen eli vauva saa tulla. Olihan siinä ehtokin, että jos menee kesken niin sitten ei enää.... Hiukka meinaa usko loppua silti.. Että mitä jos oon ja mitä jos taas..... Eli tunteet heittelehtii.

Mitään oireita ei ole, ellei sitten ilmavaivat kenties. Ei oo pms-kiukkuakaan kyllä... Valkovuotoa on jonkin verran. Mutta katsellaan, maanantaina kenties uusi testi kehiin.

Niiskurouva, ymmärrän niin hyvin tuon tunteen toisen, tutun ihmisen raskautumisesta. Mähän sain melkein hermoromahduksen kun sain tietää miehen veljen perheen odotuksesta. Meni ihmeen pitkään tottua ajatukseen.

Kiitos sinulle Niiskurouva peukutuksista, lämmittää mieltä :) :)

Eipä muuta kun hyvää viikonloppua ja pinnaa piinailijoille!

Vierailija
68/403 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eve84: Pahoittelut negasta. Toivottavasti se vaan niin ettei plussa vielä näy. Hauskaa viikonloppua kuitenkin.

Niiskurouva ja Heath: Mulla on menossa siis kp 28/20-42. Viimeksi kirjoitinkin, että luulen ettei pupuilut osuneet oikeaan kohtaan. Nyt kuitenkin on joitakin "oireita" ollut. Vessassa saa juosta todella tiheään. Tänäänkin kauppareissun välillä piti käydä wc:ssä vaikka olinkin töistä lähtiessä käynyt. Lämpö on ollut myös muutaman päivän 37 astetta, normaalisti se on 36,4. Ennen keskenmenoa mulla ei ollut oireita näiden lisäksi kuin jatkuva nälkä. Toivottavasti oireet ei ole vain pään sisällä kehiteltyjä.

Minun pitää käydä ensi viikolla keskenmenon jälkeisessä hcg-kontrollissa. Ajattelin käydä alku viikosta, kun töiden puolesta sopii parhaiten. Kuinka äkkiä hcg:n nousu näkyy verikokeessa, jos on raskaana?

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
69/403 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen sitten alkoi tää valeraskaus kausi, raskaana tuskin olen. Mutta hajut tekee kuvottavan olon, alamaha tuntuu kävelessä ja pientä nippailua, vessassa saa ravata jatkuvasti, väsyttää, rinnat on raskaat, nännit ympärristö tummuneet ja nännit arat. kotona olisi yksi apteekin raskaus testi, mutta yritän sinnitellä mahollisimman pitkälle, helpompa sanoa, ja tietysti huomen aamulla on pakkaus avattu. nyt mennään kp 29 tai 26/30-35

Vierailija
70/403 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

santsu ja santra - kiitos tsempeistä... tosin mitään oireita ei ole. Nyt on rockit rokattu ja hauskaa oli ja ajatuksen totaalisesti muualla.

Nyt kp 29/31-34.

Lakka, toivotaan, että toi olisi muutakin kun valeraskautta!

Aurinkoista päivää kaikille! Nyt ulos nauttimaan lämmöstä, kun huomenna siitä saa taas kärsiä töissä kuumassa toimistossa :(

Vierailija
71/403 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut teidän keskustelujanne taustalta osaamatta kuitenkaan itse kirjoittaa mitään. Tervetuloa uusille. Ikävää, että tänne joutuu jatkuvasti uusia ihmisiä. Toisaalta on mukavaa saada mukaan aktiivisia kirjoittajia. Tuntuu, että ole ajatustensa ja kokemustensa kanssa yksin.

Edellisessä viestissäni kirjoitin, että uusi kierto alkoi. Tuon viestin kirjoittamisesta taitaa olla reilu kaksi viikkoa - ja eilen alkoi taas vuoto. Ensin mietin, voisiko kyseessä olla kiinnittymisvuoto, koska ajankohta täsmäisi. Tänään olen tullut tuntemuksiani kuulostellen siihen tulokseen, että tätihän se vain tuli vierailulle. Silloin pari viikkoa sitten loppuvaiheessa tuli jonkinlainen iso möykky, joka sai jo minut epäilemään, että kyseessä on edelleen sama tyhjennysvuoto, joka sairaalassa käynnistettiin silloin toukokuun puolessavälissä. Eilinen vain vahvisti tätä aavistusta.

Vaan eipä mitään - toivottavasti nyt vihdoinkin elimistöni palautuu normaaliin rytmiinsä. Sittenpä se vauvakin saa tulla, jos on tullakseen.

Noin muuten viimeiset pari viikkoa ovat olleet valtavaa pyöritystä: sain A-kortin, tehtiin ostotarjous talosta, perhepiirissä on ollut vähän hämminkiä... Niin, ja nyt miehellä alkoi loma mutta minun täytyy tunnollisesti jatkaa töitä mökiltä käsin. Saa nähdä, miten saan itseni kannustettua työntekoon, kun toinen lomailee. Kova olisi hinku päästä aina välillä tien päällekin.

Tämmöisiä... jännäilen täällä, josko ihan lähipäivinä tulisi tänne muutamia plussauutisia :)

Mökki-Amppari

Vierailija
72/403 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käynyt lukemassa kirjoituksianne ja ollut hengessä mukana mutta en jotenkaan ole osannut kirjoittaa mitään.. On ihana huomata miten positiivista porukkaa tänne on "ajautunut" vaikkakin kaikilla takana raskaat kokemukset. Onkos se sitten niin että omalla tavallaan kipu kasvattaa ja aina on toivoa! :) Pidetään liput korkealla!

Tosiaan.. jokos niitä plussatuulahduksia tänne jo saataisiin? ;)

Itsellä kp 15/28-29.. Olotila on aikalailla normalisoitunut km:n jälkeen. Mikä on vain hyvä homma.Olen koittanut olla ajattelematta tätä koko raskautumis jutskaa ja saada jotain muuta aateltavaa/puuhaa. NOh, sitähän ilmaantuikin kun soittivat vanhasta työpaikasta että tuletko töihin!! Oon niiiin iloinen :D Yksi stressin aihe vähemmän. Jännäilen jään odotteleen.. :) Mym-meli

Vierailija
73/403 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä meinannut uskoa silmiäni mutta la-aamuna (kun en tietenkään sitten malttanut odottaa maanantaiksi) ilmestyi plussa CB-testiin! :) Ei ilmestynyt heti, ennen kontrolliviivaa niin kuin viime kerralla, mutta n. 30 sek. jälkeen ilmestyi kuitenkin ihan selkeä pystyviiva vaakaviivan päälle.

Eli, samalla kuin oon kauheen onnellinen plussasta nousee taas pelot, ja eteenkin siksi kun mulla ei ollut ainuttakaan normaalikiertoa tässä välissä... Mutta päivä kerrallaan mennään. :) Eikä mulla vieläkään ole oireita juurikaan, pikkasen rintoja aristaa mutta that's all.

Onneksi loma alkaa tämän viikon jälkeen, 5 viikkoa mökillä, eli ainakin pitäis saada levätä kunnolla. Realisti kun olenkin niin pysyttelen kuitenkin tässä ketjussa vielä, jos teille muille passaa, tässähän voi tapahtua vielä vaikka mitä... :/ Tänäänhän on oikeastaan vasta 31/28-31 eli pelonsekasin tuntein jotenkin vielä odotan että vuoto alkaisi. Ajattelin vielä odottaa pari päivää ja sitten vielä testata uudelleen CB:n digitestillä.

Tänään alkaa meillä muuten ikkunaremppa, eli vanhat ikkunat raameineen vaihdetaan (kerrostalo 60-luvulta, jossa ISOT ikkunat..). Pitäis kuulemma mennä päivässä, mutta skeptinen olen. Illalla ja aamulla vielä siivottiin ja raivattiin n. 1,5 m tilaa ikkunoiden vierestä, kaikkia tavaroita pakattiin ja teipatiin muoveihin tai peitettiin lakanoilla, tulee kuulemma tosi paljon betonipölyä tästä hommasta... Eli toivon että on uudet ikkunat vanhojen tilalla illalla kun tulen kotiin. Sit vasta alkaa suursiivous, jotta saadan betonipölyt pois...

Pahoittelen, eve84, ettei silloin pe vielä tullut plussaa, mutta tosiaan vielä ehtii. Pidän peukkuja!

Santsu, Santra ja Lakka toivotaan että teidänkin jännäilyt palkitaan kohta! :)

Niiskurouva, toivotaan että flunssa helpottaa toisen kuurin myötä ja että sullekin kohta pärähtäisi plussa testiruutuun!

Ihania kesäpäivä teille kaikille rohkeille ja vahvoille naisille täällä! :)

Varovaisen onnelliset terveiset,

- Heath & Hope - (4+2)

Vierailija
74/403 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heath! Vielä hieman varovaiset onnittelut, mutta kuitenkin hieno juttu! Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että olisit niin onnekas, että kaikki sujuu hyvin... Eli sinun kohdallasi nopea raskautuminen km:n jälkeen näytti pitävän paikkansa. :) Ja pysyttele vielä ihmeessä täällä meidän seurassa, olet toivoa antava!

Itselläni tosin aika toivoton olo tällä hetkellä... Eilen illalla nukkumaan mennessä masussa menkkamaista kipuilua.Ja tänään ollut koko ajan sellainen olo "housuissa", että nyt alkoi... mutta varsinaisesti ei ole vielä alkanut... pikkasen tuli paperiin rusehtavaa limaa... eli erilainen alku ainakin näissä menkoissa kuin yleensä... mutta silti en jaksa haaveilla!

Vierailija
75/403 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti onnea plussasta Heathille. Nostat toivoa täälläkin, mulla kun on se km jälkeinen eka kierto menossa itselläkin. Toivottavasti ei tarvitse sua enää tällä palstalla nähdä! (mieluummin vaikka törmättäis sit odotus-puolella)

mym-meli, hurjaa, meillä on ihan samat päivät näemmä. Mulla myös tänään kp15. Eli saadaan ainakin vertailukelpoisia aatoksia aikaan...

Täällä on tänään ollut menkkajomotusta. Aamulla oli tosi ikävä nousta sängystä ylös kun niin jomotti, nyt se on päivän mittaan vähentynyt niin että vaan aina välillä muistuttaa olemassaolostaan. Voi kun mä toivoisin että se tarkottaisi jotain, vaikka kovinhan tää on aikaista (noh, mulla on ovulaatio ollut yleensä kp10).

Vierailija
76/403 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä pöllö! Nyt surffailen netissä ja herätän toivoani siitä, että olisinkin raskaana :) ja sitten taas tullaan römisten alas...

Kun kummastuttaa tämä "menkkojen" alkaminen... tänään siis tullut pikkuhousuihin 2 kyyneleen kokoista tippaa ruskeaa tuhruvuotoa... ja koko ajan siis ravaan veskissä, kun on sellainen olo, että joko nyt alkoi... ? Mutta ei... vaikka kuinka paperilla pyyhkiin, niin siihen ei enää tulee mitään... Anteeksi tämä yksityiskohtainen kuvailu ;)

Kun kummastuttaa/toiveistuttaa vaan, kun yleensä menkat alkaa kyllä rusehtavalla vuodolla, mutta sitä tulee reippaammin ja ne alkavat niin sanotusti nopeammin...

Luultavasti tämä on nyt vaan erilainen kerta, mutta typerä toivonsäde nostaa päätään... :( tänään siis kp 30. *huoh*

No ajattelin tässä, että tutkin tilannetta aamulla ja teen ehkä testin (luultavasti turhaan) jos vielä näyttää kummalliselta meinigiltä...

näin tänne Hyvinkäälle!

Huh hellettä ja piinaa!

Palaan tutkalle taas kun olen viisaampi!

Eve ja typerä toivo

Vierailija
77/403 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kukaan ehtii innostua: Hanat aukesi!

Joten taas aletaan alusta...

Noh, yritän nyt tsempata kovasti ja nauttia kesästä. Alettiin eilen miehen kanssa pointsittamaan ja toiveena olisi saada muutamat jos toisetkin kilot tiputettua. Niin suhtaudun nyt positiivisesti, että olisi parempi, jos saisin mahdollista raskautta ennen painoa vähän alas...

Näin tänne.

Tsemppiä muille!

Vierailija
78/403 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eve84, ymmärrän hyvin sun aatokset, koska mulla alkaa vuoto aina just samalla tavalla, ja silloin kun raskauduin, tuli tuo pari tippaa rusehtavaa, mutta siihen se sitten jäi. Odottelin pari vuorokautta, että milloin hanat mahtaa aueta, ja sitten tein plussatestin.

Harmi ettei sulla tarkoittanut sitä tällä kertaa, mutta halusin vain sanoa, että ei tarvitse hävetä moisia aatoksia ja pähkäilyjä. Se on ihan tervettä ja mä luulen että meidän kuumeilevien kuuluukin vähän tommosia toivoja elätellä. :)

Oma napa: eilen tosiaan heräsin menkkajomotukseen, kp16. Ovulaation tulkitsisin itselleni viime keskiviikoksi (kp10 keskenmenosta, silloin kivut + tuli illalla tuhruvuotoa). Tänään edelleen jomottelee, tosin paljon lievemmin. Nännitkin törröttää taas, ja välillä tuntuu vihlaisuja ym. Ei tosin mitenkään erityisen voimakkaasti.

Eikös dpo6 olis jo ihan mahdollista kokea kiinnittymisoireita?

79/403 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tänne tullut tekstiä. Kiva, kun on aktiivista porukkaa.

Santsu, ihanaa, että mies on antanut vauvalle luvan tulla. Nyt vaan toivotaan, että vauvakin on luvan kuullut ja jo matkalla. Ihan hurjasti peukkuja sinne taas ja edelleen.

Santra, täällä jännäillään sun hcg-arvoja. Miltä ne näytti? Mitkä on muuten fiilikset?

Lakka, toivon totisesti, että valeraskaus osoittautuisi ihan ihka oikeaksi raskaudeksi ja teille olisi kevätvauva matkalla. Milloin on testauspäivä?

Amppari, no jopa sulla oli kummallisia vuotoja. Toivotaan, että nyt on kroppa päässyt vihdoinkin eroon kaikesta ylimääräisestä ja täydellisesti toipunut ja normalisoitunut. Mikä muuten olo? Miten olet km:sta henkisesti päässyt toipumaan? Tsemppiä myös noihin elämän pyörityksiin.

Mym-meli, hieno juttu, että töitä löytyi vanhasta työpaikasta. Mulle ainakin oli jotenkin helpottavaa päästä töihin silloin km:n jälkeen. Kotona ollessa ajatukset vaan pyöri kehää, töissä oli "pakko" ajatella muitakin asioita. Hienoa myös, että olo on normalisoitunut muuten.

Heath, ihan hirrrrrrrrrmuisesti onnea! Saatiin sitten vihdoinkin plussa tähän pinoon. Aivan tosi hieno juttu! Toivottavasti pikkuinen on tarrannut kunnolla kiinni ja pysyy yksiössään. Sinä puolestasi voit ainakin minun puolestani pysyä meidän joukossa niin pitkään, kuin haluat :).

Zoey, toivotaan, että jomotukset enteilis jotain ihanaa :). Sit ei muuta, kun piinailemaan. Peukut on pystytetty.

Eve, pahoittelut tädistä. Tuli vielä noin ikävästi antaen toivoa, ettei teille tulisikaan ja sit kuitenkin saapui. Mutta ihanan positiiviselta kuulostat silti. Tsemppiä pointsituksiin ja runsaasti hyviä tuloksia joka rintamalle ;).

Täällä ei ole yhtään mitään raportoitavaa. Sitä vain mietin, että millähän tämän vauva-asian pystyisi oikeasti unohtamaan ja jättämään taka-alalle? Luulisin, että ainakin itselle se olisi helpompaa, jos voisi jollain ihmeen konstilla pitää ihan oikeasti taukoa koko asian ajattelusta, mutta kun ei noita ajatuksia oiken kykene pysäyttämään. Edelleen mietin km:a päivittäin ja siitä on kuitenkin melkein 3kk jo. Helpottaakohan se koskaan? Jotenkin en osaa ajatella, että meille enää toista mahdollisuutta suotaisiin. Tosin onhan se kiva sitten vanhana istua keinustuolissa ja ajatella, että ainakin on ollut raskaana, vaikka ei lapsia olekaan... Näistä toivottomista ajatuksistani huolimatta näytän roikkuvan täällä palstalla.

Niisku

Vierailija
80/403 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys täältä terassilta :D

Nautin ihanasta aurinngonpaisteesta ja vapaapäivästä.

Heathille hirmuisesti onnea ja paljon tarrasukkia matkaan.

Niisku taisi huhuilla tuolla kuulumisia. Tänne kuuluu oikein hyvää. Nautin kesästä, elämästä ja tulevaisuudesta. Vauvahaaveet ovat olleet taustalla. Kotrollikäynnillä gyne kielsi netissä surffailun (sekä kaiken vauvastressin) ja käski keskittymään elämään. Tein työtä käskettyä ja en ole sen jälkeen vauvahaaveita juuri ajatellut. Täällä palstalla olen käynyt lueskelemassa kuulumisia, valitettavan harvoin. Päätöstä jättää vauvahaaveet taakse, kuvaa irtisanoutuminen vakituisesta työstä ja siirtyminen sijaisuuksiin. Vuosi sitten tein päätöksen, että pysyn vakityössäni lapsia varten. Olisi turvattu tulevaisuus ja varma työpaikka. En kuitenkaan viihtynyt työssäni. Nyt hetken asiaa pohdittuani päätin pistää elämän uusiksi ja olen niin onnellinen tehtyäni ratkaisun. Pian alkaa loma ja sen jälkeen valmistaudun uuteen työhöni :D Saatoin tehdä hullun päätöksen, mutta ei ainakaan työ aiheuta stressiä/väsymystä... Ehkä se vauvakin saa helpommin alkunsa, kun työstressi on poissa.

nyt menossa kp 29/33 (tosin viime kierto oli 27pv). Tuntemuksia en juurikaan ole ajatellut :D tai sitten hyväntuulisuuteni on merkki raskaudesta. Edellisen raskauden aikana olin harvinaisen iloinen, ennen plussatestiä...