Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen - kesä 2010

Kommentit (403)

Vierailija
401/403 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalat: Oih, ompas jännää siellä, toivottavasti miehesi on oikeassa ;)

On tuo hidas tahti, sillä normaalisti se hCG puolittuu joka päivä. Kun mulla oli vajaa 80 torstaina, niin jo lauantaina sen ois pitäny ola 20 ja sunnuntaina 10. Mulla kuitenkin vielä keskiviikkonakin 15.

Ja kokoajan muutenkin laskenu liian hitaalla tahdilla, vaikka laskenu onkin.

Ja käsittääkseni jos ku olisi keskeytynyt ihan kiltisti itsestään, niin hCG:lla olisi ollut paremmat todennäköisyydet laskea oikeaa vauhtia, mutta tuon metotreksaatin kanssa sitä istukkaa jää jonninverran jumittamaan. Tai siis kun metotreksaatti vaan estää sen soluja jakautumasta, ei varsinaisesti tapatapa sitä eikä ainakaan millääntavoin aja sitä ulos.

-Aveena, kahvia ja suklaata.

Vierailija
402/403 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen ihan ulkopuolinen taustaseurailija tällä palstalla. En ole halunnut itse kirjoittaa, mutta olen siis kokenut yhden kohdunulkopuolisen raskauden ja yhden myöhäisen keskenmenon. Aveenan teksti on kuin suoraan minulta tasan kaksi vuotta sitten. Minullakin tuon ku:n toteamiseen meni aikaa (lääkärit väittivät olevan ihan tavallinen keskenmeno - kunpa vain olisikin ollut!!) ja lopulta kun se todettiin sain metotreksaatin. Ajattelin vain laittaa sinulle lohdutukseksi, että myös minulla meni viikkoja siihen, että hcg tippui kokonaan (oli n. 1000 pistoksen antohetkellä. Aluksi oli kovia kipukohtauksia, mutta viikon jälkeen niitä ei enää tullut. Vuoto jatkui lähes koko ajan ja sitten kun hcg oli negatiivinen niin perään alkoi menkat..Vuosin yhtä mittaa todellakin viikkoja! Itse sain ohjeen olla raskautumatta kolmeen kuukauteen, mutta en halunnut/eikä suositeltu hormonaalista ehkäisyä. Itse asiassa tuo vuotaminen oli jo sinänsä alkuun tehokas ehkäisykeino;) Lohdutuksena haluan sanoa, että kyllä se kolme kuukautta menee nopeasti! Itse tulin raskaaksi sitten kolmannesta tai neljännestä kierrosta tuon jälkeen, mutta raskaus meni kesken 17. viikolla. Ja se oli kyllä paljon pahempi kokemus..Nyt olen jälleen raskaana viimeisellä kolmanneksella ja vähitellen alan uskomaan, että meille tulee pikkukakkonen. VÄlillä käy kyllä mielessä, että jos se kohdunulkoinen olisi ollut normaali raskaus, meillä olisi kohta 1,5 vuotias lapsi..Voimia sinulle Aveena ja tietenkin kaikille muillekin keskenmenon kohdanneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/403 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisku ja Eve, ikävää kun lähdette. Teiltä sai aina niin hyvin tukea ja ymmärrystä. Mutta ymmärrän hyvin pointtinne!

Itse olen niin monta kertaa myös suunnitellut lähteväni tältä palstalta, mutta aina kuitenkin löydän täältä itseni. Nyt olenkin elellyt enemmän hiljaiseloa, mutta käyn aina kuitenkin lukemassa teidän kuulumisia. Tämän palstan tuki on paras tuki. :)

Onnittelut plussanneille, hieno juttu! :)

Aveenalle iso hali, koita jaksaa!

Wenni, ei kuulosta helpolta tuo sinunkaan elämäsi aina olleen. Onneksi nyt kuitenkin olet raskaana ja noin pitkällä. Ehkä se sitten meillä muillakin vielä joskus onnistaa!

Omassa navassa ei mitään erikoista. Nyt odotellaan taas ovulaatiota ja sitä seuraavia piinaviikkoja. Aina vaan sama rumba :P

Onneksi kuitenkin marraskuun alussa päästään niihin ihan oikeisiin tutkimuksiin. Ei tarvitse odottaa montaa kuukautta, mikä on ihan kiva.

Nyt on onneksi muuta ajateltavaa, kun suunnitellaan asunnon ostoa :)

Jaksamisia kaikille ja plussia syystuulien mukana