Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen - kesä 2010

Kommentit (403)

Vierailija
81/403 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi mitä uutisia Heath oli tänne laittanut! Tuhannesti onnea!!! Ihanaa!

Lakka, toivotaan että oireet olis sitä itteään ja vaavi ois kasvamassa!

Evelle pahoittelut menkoista, itselläkin pari negaa testattuna ja tänään jo häivähdys punaista :(

Oon jotenkin aika ihmeissäni, meille ei raskaaksi tuleminen ole koskaan ollu mikään vaikeus. Toisaalta en ihmettele, ettei tärpännyt. Mieskin totesi jotta ei se taida tarttua kiinni. Ja mä aattelin, että on ollu taas viallinen.. No ei auta itku markkinoilla. Uutta yritystä vaan kun on sen aika. Olis se maaliskuu ollu ihan kiva mut ei huhtikuussakaan mitään vikaa ole. Meidän ainoa pimu on huhtikuinen :)

Nyt on pari vapaata niin jaksaa kahdeksan päivän työrupeaman ja kivempi vapaalla vuotaa niin saa rättiä vaihtaa huoleti.

Eve, ollaan samasta kaupungista!!!

Olis varmaan juttuja vielä mutta katsotaan myöhemmin!!!

Vierailija
82/403 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla, että ollaan molemmat Hyvinkääläisiä! :) Ite oon asunut täällä vasta 2 vuotta ja sitä ennen aina espoossa, josta olen kotoisin.

Eilen iski illalla ahdistus/epätoivo... tuntuu ihan mahdottomalta kun yritän olla ajattelematta koko asiaa ja silti tunkee ajatuksiin koko ajan ja kaikista asioista tulee mieleen vauva/raskaus... murrrr. Noh, jos nyt tässä kierrossa tärppäis niin la olisi ihan mun omien synttäreiden tienoilla eli 14.4. Se jääköön nähtäväksi.

Täällä nyt 2,5 päivää pointsittelua takana ja toistaiseksi olen pysynyt kaidalla tiellä ruokien suhteen. Toivotaan, että menestys kestää edes tämän asian suhteen. Eihän sitä tiedä, jos painon pudottaminen auttaisi tähän koko projektiinkin...

Eilen aivopesin itseäni, että tämän kierron otan rauhallisemmin... helpommin sanottu kuin tehty...

Santsu, toivotaan, että meillä olisi menestyksellinen tämä kierto ja voisimme ensi keväänä kaupungilla kävellessämme masut isoina pohtia, että onko tuo vastaantuleva myös raskaanaoleva sinä/ minä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/403 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut plussasta Heathille, toivottavasti me muut tulisimme perässä, kun noita plussa uutisia tuntuu nyt tulevan kitsaasti.

Mie sitten menin tänään ostaan oikein clearblun(hienoo oikein kirjoitusta) kahden testin pakkauksen ja ei raskaana tuli ruutuun, hyvä etten alkanu parkuu, mutta verta ei vielä näy. Joten nyt mennään kp 33 tai 30/30-35.

Terv. Lakka

Vierailija
84/403 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ole täällä raportoitavana. Nyt mennään kp 8 ja yrityskierto 6 keskenmenon jälkeen pyörähtänyt käyntiin. Enää en edes ole kuvitellut olevani raskaana, kuvitellutkin oireet hävinneet loppukierrosta ja tuntuu, että toivo on mennyt. Ei tästä perhana tule koskaan mitään. Zoey taisi kysyä jossain vaiheessa, kuinka täällä porukka uskoo nopeaan raskautumiseen km:n jälkeen. Sanotaanko vaikka näin, että toisten kohdalla kyllä, omalla en... Toisaalta tuska alkaa jotenkin helpottaan, enää toiset puoli vuotta ja sitten päästään tutkimuksiin... Välillä käy mielessä, että olinkohan mä oikeasti edes ikinä raskaana. Niin kuin siitä olisi ikuisuus ja koko juttu olisi tapahtunut jossain toisessa elämässä.

Kesä on onneksi vienyt mun ajatuksia muuallekin, ei koko elämä pyöri enää tämän vauva-asian ympärillä. Tuntui, että km:n jälkeen muutama kuukausi oli vain ja ainoastaan raskautumisen yrittämistä. Googletin kaikki mahdolliset syyt km:lle, ja miten voisi maksimoida hedelmöittymisen mahdollisuuksia. Syytin itseäni, tekojani, ajatuksiani ja kaikkea mahdollista ja mahdotonta... Nyt on ollut jopa päiviä, että en ole miettinyt raskautumista ja vauva-asioita. Sitten on ollut päiviä, kun olen maannut rantsulla ja tuijottanut tippa linssissä lapsiperheiden touhuja... Mutta all in all, olen onnessani, että on kesä ja lämpöä ja aurinkoa ja LOMA :)

Olen taustaillut ja lueskellut kyllä kirjoituksia, mutta en ole jaksanut kirjoittaa muutamaan viikkoon. Nyt tuli tosi omanapainen teksti, seuraavalla kerralla keskityn taas teihin. Tervetuloa kuitenkin uusille, pahoittelut menetyksistänne. Olin tosi pahoillani, Zoey, että näin nimesi tällä listalla. Nimimerkkisi oli jotenkin jäänyt tuolta kuumeilijakuukausilistoilta mieleeni ja olin niin iloissani puolestasi, kun olit plussannut. Tosi kurja juttu, että se meni näin.

Heathille lämpöiset onnittelut plussasta, tosi hieno juttu!

Nipa

Vierailija
85/403 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heath: Onnittelut plussasta!!! :)

eve84: Pahoittelut tädin saapumisesta. :(

Kävin siis HCG-kontrollissa maanantaina. Tulos oli normaali eli en ole raskaana. Eilen sitte alko tuhrua tulemaan ja tänään on vuotanut kunnolla. Mieli on ollut maassa muutaman päivän enkä ole jaksanut käydä täälläkään kirjoittelemassa. Halusin niin uskoa että keskenmenon jälkeen tulee helposti raskaaksi. Miehen kanssa sovimme, että teen ovistestejä myös tässä kierrossa, jos se sitte tärppäis.

santra kp 1/20-42, yk 11

Vierailija
86/403 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Santra

Kurjaa, että olet samassa veneessä meikäläisen kanssa. :(

Samat fiilikset täällä... eilen illalla tuntui ihan ylitsepääsemättömältä koko homma... mutta tänään ollut jo vähän parempi...

Itse pohdin jo, että en enää kyttäisi ovista testeillä, mutta taipanpahan kuitenkin tehdä niin. Yritän vain ottaa rennommin. Mutta jos en testaisi niin sitten ressaisin kuitenkin, niin parempi selvyyden vuoksi vaan testaille...

Voimia sinne ja tsemppihalit!

Eve kp 2/30-34

Vierailija
87/403 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi, Heath, tuhannesti onnea plussasta!! :) Aiva mahtavaa!

Tervetuloa uusille ja pahoittelut tänne joutumisesta!

Niiskurouva, Mä tiedän kans ton miks muille, mut ei meille tunteen.. Veljen vaimo odottaa niiden esikoista ja ne tuli tosi helposti raskaaks. Otti aika lujille. Onneksi nyt jo kerenny tottua ajatukseen. Muutenkin tämä alkaa tuntua siltä, että se oma lapsi käsivarsilla tuntuu TOOOSI kaukaiselta. Minäkö turhautunut?? En ollenkaan :P

Eve84, Voi surku kun menkat tuli! Koita jaksaa!

Santra27, Harmi ettei hcg ollu nousujohdanteinen. En minäkään raskautunu heti keskenmenosta, enkä näköjään paljon myöhemminkään.. Onko tää sit jotain huonoa "tuuria" vai mitä!

Haaveilija83, jospa toi sun hyväntuulisuus olisikin uusi raskaus :) Sä oot kyllä saanu hienosti asioita järjestykseen ja oot tehny aika "rohkeita" siirtoja. Toivotaan että ne tuotti/tuottaa tulosta :) Joko oot tehny testin?

Sit vähän omaa napaa: Tänne ei kuulu juuta eikä jaata. Menkkoja odotellessa. Tänään aamulla tein testin, joka oli puhdas nega :( ja sit onkin jo muutaman päivän tuntunut menkkajomotuksia ja rinnat tosi kipeet. Eli muutaman päivän sisällä ne on odotettavissa. Kyllä on taas mieli matalalla ja v***ttaa aika rankasti kun ei vieläkään tärpänny. Noh, elämä on!

Aurinkoisia päiviä kaikille!

Pupuliini kp 31/29-34

88/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvältä vaikutti pari viikkoa sitten, että mä olin ihan varma plussa-aallon saapumisesta. Mutta totuus näyttää monella olevan toisenlainen :(. Harmi!

Haaveilija, ihania kuulumisia sulla! Oon ihan kade, kun kuulostat noin rauhalliselta ja olet tehnyt tommosia isoja, itseäsi koskevia, terveenkuuloisia päätöksiä. Onnea niistä! Toivottavasti tuolla positiivisuudella on myös joku muu syy :)...

Santsu, pahoittelut tädistä. On se vaan niin kummallista ja turhauttavaa, että vaikka kaiken tekee oikein, oikeaan aikaan ja oikeassa järjestyksessä, tulokset ei ole toivottuja. Voimia uuteen yritykseen.

Eve, ymmärrän tuon ahdistus-epätoivo-olon. Haleja. Niin, ja tsemppiä pointsitteluun. Ei siitä varmaan ainakaan haittaa ole lapsihaaveille. Toivotaan siis päinvastaista.

Lakka, voi harmistus!!! Otan osaa negan johdosta ja todennäköisesti koen itse saman kohtalon ensi viikolla.

Nipa, kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Tuo "kaiken googlettaminen" kuulostaa tutulta. Kaipa ihmisellä on joku perustarve löytää syitä ja vastauksia. Ja sit niitä ei kuitenkaan löydy... Kiva kuulla, että kesä on kuitenkin antanut muuta ajattelemista. Toivotaan, että kesä tuo tullessaan myös sen halutun plussan.

Santra, voi harmi. Mä niin toivoin, että siellä olis arvot huippulukemissa ja uusi asukas yksiössä. Ihan varmasti vetää mielen matalaksi. Voimia.

Pupuliini, pahoittelut negasta myös sinne. Ja toivoa uuteen nousuun ja yritykseen kaikesta huolimatta *halaa*.

Täällä ei edelleenkään ole mitään kerrottavaa. Paitsi, että tätä nykyä mies on paremmin perillä mun kierrosta, kuin mitä itse olen :). Kertoi eilen tädin saapuvan tiistaina. Tosin mies jaksaa uskoa raskautumisen mahdollisuuteen näköjään paljon pitempään, kuin mä. Se on sitä mieltä, että raskaana ollaan, kunnes toisin on todistettu, kun mulla se menee vähän toisin päin. Oireita on turha kytätä, koska niitä oli viime kierrossa niin paljon ja lupaavasti, mutta testi oli silti nega. Mutta tänään ensin kylpylään ja sit äidin hyvään hoitoon viikonlopuksi, joten kyllä elämä silti kannattaa.

Niisku, joka ei jaksa noita päiviä enää laskeskella...

Vierailija
89/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mun tilanne siis se, että tein tiistaina herkän testin, josta tuloksena puhdas nega, silloin tuli vain sormelle punaista, ei paperiin eikä housuun asti. Eilen kanssa samalla lailla punertavaa valkovuotoa, ei mitään alas asti. Ja aika järkyttävät menkkakivut tuli kanssa. Tuskainen päivä oli joo.

Tänään kun nousin, ajattelin heti, joko on niagara auennut. Menkkojen ois kuulunut alkaa viimeistään eilen. No aamupissasta sitten tein prisman kökkötestin ja siihen piirtyi haamu!

En tajua ollenkaan. Vieläkin aavistus vaaleanpunaista muttei mitään valu. Ja oireitahan ei ole edes pissatusta saati mitään tisseissä. Mahtaako olla väärä plussa???

Miehelle sitten soitin... Jutellaan lisää kun tulee himaan.

Sori ku tuli vaan omaa napaa......

Vierailija
90/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todella hämmentävää... musta toi kuulostaa siltä, että olisi sittenkin tärpännyt... Kyllähän se prisman testikin toimii, vaikka onkin halpa.

Nyt ei kai auta kun testa uudestaan! :) Ehkä jos odottais muutaman päivän... Helpommin sanottu ku tehty ;)

Tsemppiä sinne ja mä pidän täällä kovasti peukkuja!!

Vierailija
91/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi teitä, ootte kyllä niin ihania. Kun näitä juttuja lukee, tulee sellainen olo että tää ketju on sitä vertaistukea parhaimmillaan. Ei ärhäköitä kommentteja, syytöksiä ja toisten oikolukutaidon moittimista, vaan aidosti välittäviä ja empaattisia kommentteja.

Nipa, sun myötätuntoisuutesi tekee todella vaikutuksen, tuntuu ihan kummalta kuinka jaksat mulle noin ihanasti kirjoitella, vaikka itselläsi on vielä paljon enemmän tätä tuskaa takana. Toi lomasta ja kesästä nauttiminen on kyllä hyvä juttu, ja oon itsekin yrittänyt keskittyä samaan. :)

Santra27 ja eve84, tsemppiä sitten vaan uuteen kiertoon. Alkukierrossa on ainakin vielä kaikki mahdollisuudet. :)

Santsu, hurjasti onnea haamusta! Mulla kävi raskautumiskierrossa myös noin, eli olin jo ehtinyt tehdä negatestin, ja sitten vasta muutamaa päivää myöhemmin plussa. Pitäisi vaan oppia uskomaan ettei niitä testejä saa tehdä liian aikaisin! :)

Omaa napaa on kurmottanut ja jomottanut nyt koko aamun. Maanantaina jomotti myös, mutta välissä oli ihan oireetonta. Vasemmassa nännissä oli tänään kaksi jotain keltaista möhkyä, jotka olis voinut olla ihonriekaleitakin, paitsi että moiset tuli myös viimeksi raskaana ollessa. Voisiko tommosen ihan kovat, millin kokoiset kellertävät pallurat olla jotain esimaitoa?

Ja onko teillä muilla ollut KM jälkeisellä kierrolla (siis tää mikä on ennen normivuotoa) jotain ylimääräisiä jomotuksia/menkkatuntemuksia kierron mittaan (mulla siis kp15 ja kp18)? Jos nää voivat viitata ihan normaaliin km-jälkeiseen tyhjennyskiertoon, niin en haluaisi turhaan nostaa toiveita. Kuitenkin tissien kipeytyminen/nännien nöpötys joka viimeksi oli selkein oire, samoin kuin runsas valkkari, ovat molemmat loistaneet poissaolollaan...

*muoks* jäipi sanomatta, että vaaleanpunaista tuhruakin tuli tänään, kp18, aamulla. Ja tuli myös kp10-11. Viime raskautumiskierrossakin oli tuhrua (en tiedä enteilikö se km:a vai oliko ihan vaan raskausoire), mutta sen lisäksi nää tuhrut ovat olleet harvinaisia. Toisaalta mun olis helppo kuvitella, että km jälkeen kehoon olisi jäänyt jotain mikä nyt tuhruilee ulos...?

Vierailija
92/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko tulla Santsulle kommentoimaan kun luin kirjoituksesi Prismalla saadusta haaleasta viivasta..

Olen lueskellut tätä teidän pinoanne viime huhtikuusta lähtien jolloin sain km:n rv 4+4 n. 2 vuoden yrityksen jälkeen inseminaatio-hoidolla. Muutama raskauspäivä tuohon kai lisää kuuluisi koska hedelmöitys oli varmuudella normaalia aikaisemmin koska munasoluni kasvoivat niin vauhdilla lääkkeiden ansiosta. Olen kuitenkin laskenut nuo raskausviikot menkkojen mukaan.

En itse ole kuitenkaan koskaan osallistunut teidän keskusteluihin, koska tuntuu että sain km:n niin aikaisin, eikä minulla täten ole mitään tietoa siitä mitä te jotku muut olette joutuneet kärsimään saadessanne sen paljon myöhemmässä vaiheessa.

Mutta siis asiaan... Minä sain viime kierrosta, johon myös tehtiin inseminaatiohoito (eli toiveet oli taas korkealla), haalean haamun Prisman testillä.. Luulin että se oli ollut kemiallinen, koska haalea viiva ilmestyi testiajan sisään ja siinä näytti olevan väriä. Viiva oli todella haalea mutta ei sitä tarvinnut mitenkään tihrustaa.

No tässä kuussa minulla alkoi tiputtelu niinkuin aina ennen menkkoja ja se oli jotenkin kummallista kun se ei yltynyt eikä housuihin saakka alkanut tulla mitään. Menkat olivat jo myöskin myöhässä päivän. Tein Prisman testin ja siihen piirtyi juuri samanlainen haamu kuin minulle on aina ennenkin piirtynyt! Ja pitihän se kyllä sitten miehelläkin testata, koska aloin niin epäilemään tuota testiä sen antaessa aina juuri samanvahvuisenakin sen haamun.. Ja kyllä se miehenkin pissasta sen antoi. Eli suoraan sanottuna perseestä koko testi mun mielestä!

Ajattelin vain tulla sinulle kertomaan minun kokemukseni kyseisestä testistä, en halua mitenkään masentaa sinua tai viedä sinulta toiveita raskautumisesta.. halusin vain että tiedät mitä nämä testit voi näyttää vaikkei olisikaan raskaana.

Toivon tietenkin kuitenkin kovasti että sinun haamusi olisi vahvistuva viiva, joka myös sitten pysyisi mukana loppuun saakka!!

Paljon tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille!

Nelli

Vierailija
93/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut tuota teidän pitkään tuhtaavien pinoa :)

Kiitos kommenteista! Hauska homma, että miehenkin pissasta antoi plussan!!! :D :D :D

Vähän itsekin tuota plussaa epäilen. Mutta katsotaan kuinka käy... Oireita ei kyllä ole minkään laisia... Josko hakis testin apteekista huomiseks.

Vierailija
94/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille teille ihanille ihmisille onnitteluista! :)

Onpa täällä tosiaan tullut paljon negoja nyt viimeisen viikon aikana... :( Pahoittelut teille kaikille negan saaneille! Mutta kuten joku siinä sanoikin, toivon että lippu pysyy korkealla vaan ja uuteen yritykseen. Olisi ihanaa jos tähän pinoon ropisis vähän enemmänkin plussia! :)

Omaa napaa sen verran että hyvin voin ainakin toistaiseksi, tissit ovat vähän turvoksissa ja pitää käydä pissalla useammin. Mutta muita oireita ei ole. Mutta toisaalta joka kerta kuin edes vähän tuntuu jomotusta alavastassa paniikki iskee, että oliko tämä nyt taas tässä... Viimeksi n. 15 min sitten. Eli on tässäkin vähäsen piinaviikkoja edessä. Ja edelleen suhtaudun tähän raskauteen skeptisesti. Mutta tietenkin toivoen että kaikki menisi hyvin.

Enää tämä loppuviikko töissä ja sitten alkaa loma! :) Tänään on muuten todella hiostavaa, mutta minä en vielä valita.. :)

Muuten tosta stressaamisesta ja vauva-touhuväsymyksestä jota monet mainitsi, mun on pakko sanoa, että olen itseki vähän sellainen että jossain vaiheessa saan aina tarpeekseni, asioista kuin asioista. Eli on varmaan ihan terveellistä ottaa taukoa silloin tällöin myös tästä palstaseurailusta, vain sen takia että pystyisi välillä keskiyttymään muuhun elämään. Se on takuulla aika hyvä neuvo ottaa pienen aikalisän, jotta saa itseensä kasaan, jos tuntuu siltä että epätoivontunne ja pettymykset ja vauva-ajatukset ei lopu koskaan. Sit kun on ollut vähän aikaa jo poissa ja löytänyt muut asiat elämässään uudestaan voi tulla takaisin ja nähdä asoita vähän uusin silmin. Ymmärrän täysin teitä jotka taustailette, ihan järkevä valinta.

Niisku, ymmärrän hyvin ettet jaksa aina päiviä laskea, ja se on varmaan ihan hyvää välillä. Ja tuskinpa se ihan myytti on että monet raskautuu vasta siinä vaiheessa kuin lakkaa "yrittämästä". Mutta ihanaa että miehesi kuitenkin on tukenasi! :)

Nipa, toi itsensä syyttely ja googlettaminen kuulostaa kovinkin tutulta... Mutta mukavaa että kuitenkin pystyt nauttimaan kesästä ja lomasta! :)

Pahoittelut teille joille täti saapui, Eve, Santra ja muut. Ja lykkyä muuten Eve pointsitteluun, kiva että oot saanut mies mukaan siihen, on aina kivempi kun on joku siinä messissä! :)

Santsu, toisiaan hämmentävää, mutta toivotaan parasta!! :)

Haaveilija, toivotaan että hyväntuulisuus tosiaan johtuisi myös pikkuisesta matkustelijasta! :)

Nauttikaa hyvät naiset kesästä! Aurinkoa! :)

- Heath & Hope - (rv 4+5)

Vierailija
95/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hermo kestäny joten polkasin apteekkiin ja hain apteekin oman testin. Ei jääny epäilyille sijaa, selkeä viiva piirtyi ruudulle! Pari tuntia pisu ehti rakossa olla, en tosin ole juonut tänään riittävästi. Joten toistaiseksi olen raskaana :)

Toivottavasti olisi pysyvää laatua tällä kertaa...

Hämmentävää silti mutta ihanaa!

Vierailija
96/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes Santsu! Aivan ihana kuulla että sun "prisman haamu" oli oikea sellainen! Jee.. :D Paljon tarrasukkia nyt mukaan! Ei kenenkään tarttis kokea keskenmenoja, saati sitten useampaa sellaista!

Onnea vielä!

Nelli

niin ja *muoks* vielä sen verran että anteeksi jos kävin lietsomassa sinuun epätoivoa aamulla, mutta ajattelin että mielellään kuulisin ainakin itse tuollaisesta seikasta, kuin tippuisin sitten myöhemmin todella korkealta..

Vierailija
97/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea Santsu sulle plussan johdosta.

Nyt toivotaan kovasti että pikkuinen on tullut jäädäkseen.

Tosi mukava kuulla näitä positiivisiakin uutisia, pitää omankin mielen korkealla.

Vierailija
98/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Santsu! Tsemppiä nyt kovasti, että kaikki sujuu hyvin! :)

Eve

Vierailija
99/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!! Toivotaan että matkaaja pysyy kyydissä ja että kaikki menee niin kuin pitääkin! :) Tarrasukkia!

- Heath & Hope - (rv 4+5)

Vierailija
100/403 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille ymmärryksestä ja kannustuksesta.

pupuliini: Pahoittelut negasta. :( Jaksamista yrityksessa eteenpäin.

Santsu: Onnea plussasta!!! :) Todella mahtavaa!

Omaa napaa: Eilen kirjoitin, että testailen ovista tästäkin kierrosta. Laskin netin ovulaatiolaskurilla milloin se olis, jos kierto olis yhtä pitkä kuin nyt. Ovis olis todella huonoon aikaan. Emme ole siihen aikaan luultavasti kotona emmekä välttämättä miehen kanssa edes samassa paikassa. Puhuimme, että jätetään testaaminen siis väliin. Seuraavassa kierrossa sitte testaukset, jos ei nyt tärppää.