Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehdys, olen 32-vuotias mies ja mieltäni askarruttaa

Vierailija
08.06.2010 |

sellainen kysymys, että mikä on totuus tuossa synnyttäneiden naisten alapään kireydessä, onko synnytyksillä siihen vaikutusta vai ei? Olen jutellut asiasta kollegojen ja muiden miesten kanssa, mutta asiasta ei ole yksimielisyyttä löytynyt. Useat sanovat, että väljistyy ja jotkut sanovat että ei. Tosin myöntävät, että välissä saattoi olla kuukausienkin selibaatti, joten muisti saattaa tehdä tepposet.

Syy miksi kysyn tällaista on että seurustelen parhaillaan 28-vuotiaan naisen kanssa, joka ei ole synnyttänyt ja seksielämämme on erittäinkin tyydyttävää. Kuitenkin joku kipinä väliltämme puuttuu ja olenkin yhä enemmän ja enemmän ollut yhteydessä erään työkaverini tutun kanssa, joka on 35-vuotias kahden lapsen äiti. Välillämme on siis todellista sielujen sympatiaa ja olemme henkisesti täysin samalla aallonpituudella.

Nyt minua kuitenkin arveluttaa siirtyä eteenpäin näissä parisuhdekuvioissa juuri tuon seksiasian vuoksi.Olen sitä mieltä, että pettämään en ala nykyistä tyttöystävääni tämän asian vuoksi vaan asia on saatava selvitetyksi muuten.

Pystyttekö auttamaan minua tässä asiassa? Vaikka kysymään miehiltänne tai pyytää heitä vastaamaan tänne?

Kiitos etukäteen arvokkaasta avustanne.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias ihmettelee

ja hän kertoi, että hänen vaimonsa käy sellaisessa paikassa missä tiedetään näistä asioista kaikki ja antoi linkin.

Vierailija
42/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se toosa todellakin on yliarvostettu juttu.

Jos teillä hommat synkkaa tämän uuden naisen kanssa hyvin yhteen, niin suosittelen lämpimästi vaihtoa.

Aika kuluu niin sutjakkaasti, että kohta sinäkin kuitenkin keinut siinä kiikkustuolissa terassilla ja silloin on hyvä olla vierellä ihminen jota edes joltiseltikin sietää, aina parempi mitä paremmin.

Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se toosa todellakin on yliarvostettu juttu.

Jos teillä hommat synkkaa tämän uuden naisen kanssa hyvin yhteen, niin suosittelen lämpimästi vaihtoa.

Aika kuluu niin sutjakkaasti, että kohta sinäkin kuitenkin keinut siinä kiikkustuolissa terassilla ja silloin on hyvä olla vierellä ihminen jota edes joltiseltikin sietää, aina parempi mitä paremmin.

Tero

samaan mielipiteeseen itsekin. Kiitos kannustuksesta kuitenkin.

-ap kysyjä

Vierailija
44/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että tulee ihan yllärinä hänelle se?

Vierailija
45/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista lapsista ja heidän tarpeistaan ja merkityksestään suhteelle on ollut paljon helpompaa jo puhua mesessä ja puhelimessa jne. Minulle nämä kysymykset seksistä ovat vaan vaikeampia mennä puhumaan tai kyselemään. ---

Ja mitä tuohon pettämiseen tulee, niin en missään tapauksessa halua tehdä mitään pettämiseen viittaavaakaan tälle nykyiselle tyttöystävälleni.

-ap kysyjä

Tämä provo sen kuin paranee vaan. Tässähän on oikeasti nyansseja! Siis vaikka TIEDÄN että tämä on sepitetty juttu, oikein tekee mieli ponkaista huomauttamaan että ÖHÖM, flirttailu, soittelu ja mesettely toisen naisen kanssa niin että oikein pohdiskellaan suhteen mahdollisuutta kyllä ON "jotain pettämiseen viittaavaa".

No niin, sitten kirjoitin sen kuitenkin! Ja varmasti rupean pitämään silmällä keskustelua, että miten muut av:läiset tohkeissaan juttua jatkaa.

Aplodit luovalle voimalle tämän ap:n taustalla. ;)

PS. Tuo selittely sen suhteen, miten ap on päätynyt palstalle, oli kyllä liikaa. Liikaa yksityiskohtia, työkaverin vaimoja ja mitä vielä. Hiottavaa riittää vielä!

Vierailija
46/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että tulee ihan yllärinä hänelle se?

-ap kysyjä

Vierailija
47/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista lapsista ja heidän tarpeistaan ja merkityksestään suhteelle on ollut paljon helpompaa jo puhua mesessä ja puhelimessa jne. Minulle nämä kysymykset seksistä ovat vaan vaikeampia mennä puhumaan tai kyselemään. ---

Ja mitä tuohon pettämiseen tulee, niin en missään tapauksessa halua tehdä mitään pettämiseen viittaavaakaan tälle nykyiselle tyttöystävälleni.

-ap kysyjä

Tämä provo sen kuin paranee vaan. Tässähän on oikeasti nyansseja! Siis vaikka TIEDÄN että tämä on sepitetty juttu, oikein tekee mieli ponkaista huomauttamaan että ÖHÖM, flirttailu, soittelu ja mesettely toisen naisen kanssa niin että oikein pohdiskellaan suhteen mahdollisuutta kyllä ON "jotain pettämiseen viittaavaa".

No niin, sitten kirjoitin sen kuitenkin! Ja varmasti rupean pitämään silmällä keskustelua, että miten muut av:läiset tohkeissaan juttua jatkaa.

Aplodit luovalle voimalle tämän ap:n taustalla. ;)

PS. Tuo selittely sen suhteen, miten ap on päätynyt palstalle, oli kyllä liikaa. Liikaa yksityiskohtia, työkaverin vaimoja ja mitä vielä. Hiottavaa riittää vielä!

tänne ruodittavaksi millään tavalla, katsoin sen olevan vain tarpeellista taustatietoa hieman hölmönä pitämälleni kysymykselleni. Selvensin tuota linkkiäkin vain siksi, että minua ei luultaisi joksikin huuhaa-tyypiksi. Lopetan asian käsittelyn osaltani nyt tähän, kiitos kaikille.

-ap kysyjä

Vierailija
48/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on naisen rakenteesta kiinni...pari kk sitten tuli yle teemalta dokkari naisten värkeistä ja "löysempiä" olivat tietyn tyyppiset värkit..siis näiden naisten anatomia on syntyjään sellainen että paksumpi kalu tyydyttää satavarmasti kun taas ohut ja pitkä on kuin heiluttaisi sämpsää messuhallissa...

Vierailija
49/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole samanlainen alapäästäni kuin ennen synnytystä.

Kireydestä tai väljyydestä en osaa sanoa yhtään mitään, mutta tuon eron näkee silmälläkin.

Vierailija
50/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä 4 synnyttäneenä olen vielä todella tiukka, onneksi! meillä ei ole ikinä ollut yli 2 vk selibaattia.

Mutta naiset jotka ovat vaikka ympärileikattuja voivat revetä niin että alapää on kuin kranaatin jäljiltä ja kuset ja paskat ovat housuissa eli pidätyskykykin on mennyt. Ne naiset usein suljetaan afrikassa majaan etteivät tuota häpeää miehelleen. Ja mies etsii uuden kiinniommellun naisen jonka voi repiä hajalle!

Vierailija
51/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä onnella naisesi on synnyttänyt molemmat lapsensa sektiolla, jolloin pelit ja vehkeet ovat kuin uudet.

Pystyisitkö vaivihkaa ja kautta rantain kyselemään tällaista asiaa? Kysyt vaikka mietteitä synnytyksistä jne, monet naiset mielellään kertovat ainutkertaisista kokemuksistaan.

Vierailija
52/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"When researchers surveyed 149 nuns who had never given birth, they found that the nuns were just as likely to develop urinary incontinence as women who had borne children."

Ruotsin Väestöliittoa vastaava instanssi muuten suosittelee ihan virallisissa ohjeissaan, että kaikkien naisten tulisi muutenkin harjoitella lantionpohjan lihaksiaan, ja että jollei jaksa harjoitella, kanattaisi ainakin saada yksi orgasmi päivässä, se on myös hyvää treeniä. (Katsokaa itse heidän sivuiltaan, löytyy pdf:stä).

Puuttumatta siis muuten ko ketjun sisältöön (jonka aitoudesta en ole varma): joidenkin naisten elimiin synnytys toki vaikuttaa, mutta vaurion voi korjata lantionpohjan lihasten harjoittelulla. Tai noilla orgasmeilla!

Vierailija
53/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mietitkö että kannattaako vaihtaa naista? Et kuitenkaan uskalla kun sinua mietityttää jos tämä mahdollinen uusi jo synnyttänyt emäntä omaakin löysemmän pillun...no jo sinulla on ongelmat!

kyllä ne mestat on synnytyksen jälkeen ihan toosana mutta kyllä ne siitä aina on kutistunut!

Vierailija
54/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tälle äitinaiselle ole tehty emättimen pienennysleikkausta?!

Minä 2lapsen äiti väljistyin synnytyksistä erittäin paljon,mutta teetin emättimen pienennysleikkauksen (kaikki lihakset, myös virtsarakon ja peräsuolen lihakset kiristettiin).

Nyt tiukempi, kuin ennen lapsia :).

Tsemppiä ja kaikki on mahdollista!

Vierailija
55/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ole huoleti, sielujesi siskolla on todennäköisesti vallan pätevät vehkeet ja pääsette tuottamaan toisillenne mahtavaa nautintoa vielä vuosikaudet.

lt. lis.

Mistäpä tiedät, vaikka nainen olisi ommeltu umpeen synnytyksen yhteydessä!

Vierailija
56/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemmenlihakset on löysät, mutta jos nainen hoitaa lihaskunnostaan niin ei vagina ole löysä.

Tähän mun miehen kommentti, jos ois yhtään tiukempi niin vois syömäpuikon katkaista, siis geishavertaus...

Ainiin ja lapsia on tehty 4, kaikki alateitse ja isoja lapsia 4-5kg

Vierailija
57/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen sitten valita. Ei kai siinä auta muu, kuin kokeilla. Pistä tyttöystävän kanssa poikki, naida napsauta äiti-ihmistä ja avot, asia selviää ja kellään ei ole paha mieli. Nämäkin kun ovat yksilöllisiä juttuja.

nykyistä tyttöystävääni pelkän kokeilun vuoksi.

Entä jos seksi ei olekaan tyydyttävää? Sitten olen yksin kuin nalli kalliolla =(

-ap kysyjä

Vierailija
58/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei ole NAINEN ennen kuin on synnyttänyt!

Vierailija
59/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin nimittäin kertoa, että mikään ei nypi niin paljoa kuin jos taloudessa on omien lapsien lisäksi vielä yksi ylimääräinen paapottava ja huolehdittava.

Et nimittäin kovin miehiseltä mieheltä vaikuta, tosin eihän sinulla ole vielä tuota ikääkään.

Vierailija
60/63 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä tiukka kuin ennen synnytyksiäkin (4kpl).

Treenaan tosin päivittäin "rakkauslihaksia". Itse huomasin heti synnytysten jälkeen (meillä ollut viikon tauko seksielämässä synnytysten jälkeen) että ei tunnu yhtä hyvältä kuin aiemmin, mutta treenaamisella on mennyt ohi.

Ja yhdyntähän on aivan loistavaa treeniä alapään verenkierrolle. Meillä onkin raskauksien ajan "treenattu" yhdessä useasti viikossa ja uskon että sillä on ollut vaikutusta siihen että tokasta, kolmannesta ja neljännestä raskaudesta selvisin täysin ilman repeämiä.