Tervehdys, olen 32-vuotias mies ja mieltäni askarruttaa
sellainen kysymys, että mikä on totuus tuossa synnyttäneiden naisten alapään kireydessä, onko synnytyksillä siihen vaikutusta vai ei? Olen jutellut asiasta kollegojen ja muiden miesten kanssa, mutta asiasta ei ole yksimielisyyttä löytynyt. Useat sanovat, että väljistyy ja jotkut sanovat että ei. Tosin myöntävät, että välissä saattoi olla kuukausienkin selibaatti, joten muisti saattaa tehdä tepposet.
Syy miksi kysyn tällaista on että seurustelen parhaillaan 28-vuotiaan naisen kanssa, joka ei ole synnyttänyt ja seksielämämme on erittäinkin tyydyttävää. Kuitenkin joku kipinä väliltämme puuttuu ja olenkin yhä enemmän ja enemmän ollut yhteydessä erään työkaverini tutun kanssa, joka on 35-vuotias kahden lapsen äiti. Välillämme on siis todellista sielujen sympatiaa ja olemme henkisesti täysin samalla aallonpituudella.
Nyt minua kuitenkin arveluttaa siirtyä eteenpäin näissä parisuhdekuvioissa juuri tuon seksiasian vuoksi.Olen sitä mieltä, että pettämään en ala nykyistä tyttöystävääni tämän asian vuoksi vaan asia on saatava selvitetyksi muuten.
Pystyttekö auttamaan minua tässä asiassa? Vaikka kysymään miehiltänne tai pyytää heitä vastaamaan tänne?
Kiitos etukäteen arvokkaasta avustanne.
Kommentit (63)
asiassasi ei auta yleiset totuudet ja todennäköisyydet, vaan se on ihan vaan kokeiltava, mikä on oma tuntumasi asiaan.
Vähän kuten kenkäkaupassa, kaverin ihanat uutuudet hiertävät jalkasi piloille.
Olen jutellut asiasta kollegojen ja muiden miesten kanssa, mutta asiasta ei ole yksimielisyyttä löytynyt. Useat sanovat, että väljistyy ja jotkut sanovat että ei.
Jos nyt unohdetaan kummallinen "ongelmasi", vastauksena tähän kysymykseen taitaa olla loogisesti: varmaan se sitten joillain löystyy ja joillain ei. Kudostyyppi vaiuttaa, samoin lantionpohjan lihakset ja muukin lihaskunto (liittyy tietysti liikunnallisuuteen ja täsmätreeniinkin).
Ainahan sitä uuden ihmisen kanssa ottaa sen riskin, että seksi ei pelaa. Ajattelepas naisia, mulkuissa on varmaan vielä isompi vaihteluväli.
Teeppä näin; Kysy siltä, sillähän se selviää! Jos sulla munaa vaan riittää, epäilen vahvasti...
jos joku tulisi kysymään "Hei, onko vehkeesi kireä vai löysä?"
Mietipä sitä. Minulla on sentään jotain käytöstapoja ja tilannetajua
-ap kysyjä
Ap:sta ei ensinnäkään ole uusperheen isäksi, joten unohda koko juttu. Aika urpo pitää ihmisen myös olla, jos ylläpitää välttävää parisuhdetta vain siksi, että pimun pillu kuitenkin on kovin tyydyttävä.
Anteeksi nyt vaan, mutta kylläpä on munaton kaveri.
AP, mitipä omasta näkökulmastasi.
Jos sinä synnyttäsit 2-3 neljäkiloista lasta pippelisi läpi ponnistaen, vehkeesi nahka repeytyisi jokaisessa synnytyksessä kepin puolivarteen asti, siihen 10 tikkiä päälle niin, että kalu olisi suurinpiirtein kasassa niin olisiko keppisi entisellään synnytysten jälkeen?
Hyi-hyi, minä en tuollaista keppiä naisena kelpuuttaisi =)
lantionpohjalihaksiaan kuntoon, voi olla löysempi. Löysä on silloin, jos tampooni ei pysy sisällä. Harvemmilla kai on noin löysä.
Ap:sta ei ensinnäkään ole uusperheen isäksi, joten unohda koko juttu. Aika urpo pitää ihmisen myös olla, jos ylläpitää välttävää parisuhdetta vain siksi, että pimun pillu kuitenkin on kovin tyydyttävä.
Anteeksi nyt vaan, mutta kylläpä on munaton kaveri.
Siis viittaan tuohon uusperheen isäksi kohtaan
-ap kysyjä
Jos sinä synnyttäsit 2-3 neljäkiloista lasta pippelisi läpi ponnistaen, vehkeesi nahka repeytyisi jokaisessa synnytyksessä kepin puolivarteen asti, siihen 10 tikkiä päälle niin, että kalu olisi suurinpiirtein kasassa niin olisiko keppisi entisellään synnytysten jälkeen?
Teeppä näin; Kysy siltä, sillähän se selviää! Jos sulla munaa vaan riittää, epäilen vahvasti...
jos joku tulisi kysymään "Hei, onko vehkeesi kireä vai löysä?" Mietipä sitä. Minulla on sentään jotain käytöstapoja ja tilannetajua -ap kysyjä
Ja voisin samaan syssyyn kysyä, paljonko itseltäsi pituutta löytyy ja tehdä sitten oman päätökseni.
Pippelini mahtuu kenen tahansa normaalin naisen sisään.-ap kysyjä
suhteen sitten valita. Ei kai siinä auta muu, kuin kokeilla. Pistä tyttöystävän kanssa poikki, naida napsauta äiti-ihmistä ja avot, asia selviää ja kellään ei ole paha mieli. Nämäkin kun ovat yksilöllisiä juttuja.
nykyistä tyttöystävääni pelkän kokeilun vuoksi.
Entä jos seksi ei olekaan tyydyttävää? Sitten olen yksin kuin nalli kalliolla =(-ap kysyjä
Niin kylläpä kävisi sääliksi ap:n tyttöystävää, jonka kanssa tämä on pelkästään siksi, että on takuuvarmasti joku (riittävän tiukka). :(
Ja surettaisi myös tuon uuden potentiaalisen kumppanin puolesta. Eipä tuokaan olisi mitään maata kaatavaa rakkautta sitten kuitenkaan.
Varmasti sellaisiakin ihmisiä on.
synnytyksen jälkeen smartballsit sisällä. Guuglaa ja päättele siitä, AP.
yleensäkään erilaisista naisista? Siis synnyttämättömistäkään?
Jos on, olet varmasti huomannut, että eroa on jokaisessa.
Joten sitä ei vaan voi tietää, mutta melkein voin vakuuttaa, ettäjos teillä kemiat osuvat hyvin yhteen, niin ei se mistään alapään kireyksistäkään jää kiinni...
Oli provo tai ei, pitäisi pystyä asiallisesti aiheesta kun aiheesta keskustelemaan..
Itse olen 26 ja kuulemma ei ole värkki miksikään mennyt. Ja uskon kun mies sanoo, hyvin tuntuu myös kelpaavan edelleen... Mutta tosiasiahan on, että vaikka on kaksi lasta, voihan tällä toisella naisella olla muutenkin väljempi eikä syy välttämättä ole siis lapsissa. Ja voi jopa olla, että tämän hetkisellä naisellasi tavara jopa paranee lasten tullessa.. Tätä et voi koskaan oikein saada selville.
Sanoisin, että tee sydämesi mukaan ja tyydy siihen seksiin mitä saat. Aina niitä keinoja löytyy parantaa sitä, jos jotain haasteita tai esteitä tulee. Asennekysymys.
yleensäkään erilaisista naisista? Siis synnyttämättömistäkään?
Jos on, olet varmasti huomannut, että eroa on jokaisessa.Joten sitä ei vaan voi tietää, mutta melkein voin vakuuttaa, ettäjos teillä kemiat osuvat hyvin yhteen, niin ei se mistään alapään kireyksistäkään jää kiinni...
siksi kysynkin täältä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
-ap kysyjä
Oli provo tai ei, pitäisi pystyä asiallisesti aiheesta kun aiheesta keskustelemaan..
Itse olen 26 ja kuulemma ei ole värkki miksikään mennyt. Ja uskon kun mies sanoo, hyvin tuntuu myös kelpaavan edelleen... Mutta tosiasiahan on, että vaikka on kaksi lasta, voihan tällä toisella naisella olla muutenkin väljempi eikä syy välttämättä ole siis lapsissa. Ja voi jopa olla, että tämän hetkisellä naisellasi tavara jopa paranee lasten tullessa.. Tätä et voi koskaan oikein saada selville.
Sanoisin, että tee sydämesi mukaan ja tyydy siihen seksiin mitä saat. Aina niitä keinoja löytyy parantaa sitä, jos jotain haasteita tai esteitä tulee. Asennekysymys.
mieltäni askarruttanut kysymys. Mielestäni olen nyt saanut tarpeeksi asiallisia vastauksia, jotta tiedän miten toimia siirtyessäni elämässäni eteenpäin.
Kiitos tästäkin asiallisesta vastauksesta.
-ap kysyjä
Itse repesin niin pahasti, että kaikki piti ommella kasaan, lopputulos ehkä jopa entistä tiukempi.
Vpoisitko sitten pettää tyttöystävääsi jonkun muun asian vuoksi? Sori ny, mutta vaikutat aika kuspolta. Ja mieti pari kertaa, haluaisitko todella alkaa kahden lapsen isäpuoleksi! Ehkä se on oleellisempaa kuin värkin väljyys?
:D
Itse repesin niin pahasti, että kaikki piti ommella kasaan, lopputulos ehkä jopa entistä tiukempi.
Vpoisitko sitten pettää tyttöystävääsi jonkun muun asian vuoksi? Sori ny, mutta vaikutat aika kuspolta. Ja mieti pari kertaa, haluaisitko todella alkaa kahden lapsen isäpuoleksi! Ehkä se on oleellisempaa kuin värkin väljyys?
:D
noista lapsista ja heidän tarpeistaan ja merkityksestään suhteelle on ollut paljon helpompaa jo puhua mesessä ja puhelimessa jne. Minulle nämä kysymykset seksistä ovat vaan vaikeampia mennä puhumaan tai kyselemään. Tilannekin on hieman outo, sen myönnän.
Ja mitä tuohon pettämiseen tulee, niin en missään tapauksessa halua tehdä mitään pettämiseen viittaavaakaan tälle nykyiselle tyttöystävälleni.
-ap kysyjä
nykyistä tyttöystävääni pelkän kokeilun vuoksi.
Entä jos seksi ei olekaan tyydyttävää? Sitten olen yksin kuin nalli kalliolla =(
-ap kysyjä