Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi tällä palstalla on MIEHIÄ!!!????

Vierailija
08.06.2010 |

Ovatko miehet urkkimassa av:llä mitä heistä kirjoitetaan vai etsimässä ( varattua) naista itselleen?

AV:n tulisi olla VAIN naisten purkautumispalsta!

t. AV-mamma vuodesta 2005

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on laaja asperger ja adhd sekä pakko-oireinen käyttäytyminen sain testin tulokseksi 73 pistettä.

Testin pitäjä kertoi että se vastaa noin 160 pistettä, jos olisin normaali.

Olen siis käytännössä tämän palstan älykkäimpiä ihmisiä. Kunnioittakaa läsnäoloani.

T: 11cm mies

Vierailija
42/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksikään nainen ei ole ikinä täällä haukkunut miestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei olisi miehiä. t: nainen, joka pitää keskustelemisesta miesten kanssa enemmän kuin naisten kanssa, sillä, sori vaan naiset, monet miehet ovat monissa asioissa niin paljon parempaa keskusteluseuraa

IRL miesten kanssa on todellakin mukavempi keskustella, mutta täällä nimettömänä on paha mennä sanomaan, onko Tero, 11cm mies ja tatuoitu jätkä oikeasti miehiä. Ja hattua nostan sille joka oikeasti pitää tatuoidun jätkän kanssa keskustelua mielenkiintoisena.

MIKSI sun pitää saada huomiota miehiltä? Miksi keskustelu naisten kanssa on tylsempää? Vai oletko vaan joku nätti tyhjäpää, jonka kanssa fiksut naiset eivät viitsi edes keskustella, kun jutut on sisällötöntä mökellystä? Miehet jaksaa ne tyhjäpäiset horinat kuunnella, kun voivat samalla tuijottaa sun tissejä. T: Telaketju, hyvin vihainen.

...ja huomion saaminen eivät ole synonyymeja, vaikka niillä jotain tekemistä keskenään varmasti onkin.

Ja kyllä, olen nätti. Tyhjäpäisyyttäni en ala itse arvioimaan, mutta olen matemaatikko ja sain juuri väitöskirjani valmiiksi, eikä pelkät tyttöjen jutut jaksa kiinnostaa.

Vierailija
44/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne "miehet" eksyy kaikkiin isotissi-lihava-laiha-posliiniketjuihin kertomaan oman näkökulmansa ;)

Vierailija
45/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on laaja asperger ja adhd sekä pakko-oireinen käyttäytyminen sain testin tulokseksi 73 pistettä.

Testin pitäjä kertoi että se vastaa noin 160 pistettä, jos olisin normaali.

Olen siis käytännössä tämän palstan älykkäimpiä ihmisiä. Kunnioittakaa läsnäoloani.

Olen 100% varma että olet nainen.

Vierailija
46/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän. Kudo vaikka sukkia tai tee pinaattilettuja

...siitä, miten naiset/tytöt keskenään keskustelevat. Tällaista todellakin on naisten välinen kommunikointi: kaikin puolin erittäin epämiellyttävää (nälvivää, mollaavaa,...). Ja vielä joku ihmettelee, jos joku hengailee mieluummin miesten seurassa :D

Vierailija
47/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täällä pitäisi olla vain naisia, jos todella olet mies.

Vaikka toisaalta, kommenttisi oli ystävällinen moniin "varmasti naisten kirjoittamiin" verrattuna.

Poistun palstalta minäkin.

Annoin vain esimerkin en ollut nainen

Vierailija
48/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita. Aina ne rajat tulevat jossakin kohtaa vastaan.

Vierailija
49/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomion hakeminen ja keskusteleminen eivät ole synonyymeja, niin eivät ole myöskään vähättely ja se että sanoo "pelkät tyttöjen jutut eivät jaksa kiinnostaa" tai "monet miehet ovat monissa asioissa paljon parempaa keskusteluseuraa". Varsinkin, kun vastaa provosoiviin kommentteihin, joiden mukaan olisi jotenkin tuomittavaa, että joku mieskin tänne kirjoittaa.

Tyttöjen jutut kiinnostavat joskus, ja naisten kanssa on kivampi keskustella joistain asioista. Mutta: Tällainen av-palsta vain käsittää kaikki mahdolliset aiheet mitä keksiä saattaa, joten, olisi todellakin sääli, jos täällä olisi vain yhdenlainen ihmistyyppi edustettuna.

Kyllästyttää kyllä itseäni nyt tämä kirjoittelu ja palsta, joten poistun tekemään jotain mukavampaa. Oikeastaan voisi sanoa, että tämä keskustelu on oikeastaan malliesimerkki "tyttöjenjutusta", johon ei olisi koskaan pitänyt mukaan lähteä, vaan jutella vaikka jonkun miehen kanssa jotain muuta. Vaikka autoista.

Vierailija
50/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, inttäjän paluu. :D

Miksi vähättelet omaa sukupuoltasi?

täällä ei olisi miehiä. t: nainen, joka pitää keskustelemisesta miesten kanssa enemmän kuin naisten kanssa, sillä, sori vaan naiset, monet miehet ovat monissa asioissa niin paljon parempaa keskusteluseuraa

IRL miesten kanssa on todellakin mukavempi keskustella, mutta täällä nimettömänä on paha mennä sanomaan, onko Tero, 11cm mies ja tatuoitu jätkä oikeasti miehiä. Ja hattua nostan sille joka oikeasti pitää tatuoidun jätkän kanssa keskustelua mielenkiintoisena.

MIKSI sun pitää saada huomiota miehiltä? Miksi keskustelu naisten kanssa on tylsempää? Vai oletko vaan joku nätti tyhjäpää, jonka kanssa fiksut naiset eivät viitsi edes keskustella, kun jutut on sisällötöntä mökellystä? Miehet jaksaa ne tyhjäpäiset horinat kuunnella, kun voivat samalla tuijottaa sun tissejä. T: Telaketju, hyvin vihainen.

...ja huomion saaminen eivät ole synonyymeja, vaikka niillä jotain tekemistä keskenään varmasti onkin.

Ja kyllä, olen nätti. Tyhjäpäisyyttäni en ala itse arvioimaan, mutta olen matemaatikko ja sain juuri väitöskirjani valmiiksi, eikä pelkät tyttöjen jutut jaksa kiinnostaa.

Vierailija
51/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahmo kuin ne jokaisen Kokoomuslaisen henkilökohtaisesti tuntemat sosiaalipummit. :D

Missä olet tutustunut tähän mieheen? :D

Ainoa tietämäni AV-mies on moniongelmainen reppana, jonka koko elämä näyttää olevan kulkua angstista angstiin. Ehkä niljaisinkin olio kokee olevansa ihminen, kun lukee täältä naisten graafisia analyysejä eritteistään, käsikakkaketjuja ym. aarteistoa.

Ai sinua kiinnostaa? Sinulla on onni myötä, hän on täysin vietävissä kun vähän imartelet.

Joka kerta kun kuulen hänestä, hänellä menee huonosti (erilaisia itseaiheutettuja, tyypillisesti hyvin häpeällisiä kriisejä tms.).

Vierailija
52/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja aina eri lainaaja jokaisessa lainauspinossa.

Sekavaa.

Ja lopulta pelkkää provosoivaa kettuilua, jossa ensimmäisen kommentin kirjoittaja ei ole ollut enää vähään aikaan mukana.

Vaihtakaa keskustelua. Eikö muuta tekemistä ole kuin kylvää negatiivisuutta ympärilleen. Provosoitua kaikesta ja alkaa kettuilla. Ulkona on ihan kaunis sää. Menkää tekin sinne.

Vierailija
53/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tyylisi tunnistaa.

Katsos, assin paluu. :D

Vierailija
54/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me miehet ei osallituttaisi näihin keskusteluihin niin täälähän vallitsisi täysi sotatila.

Vierailija
55/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten kesken jutut on usein vain pelkkää mollaamista tai merkkivaatekeskusteluja. Ei kiinnosta.

pysty muuhun, älä kuvittele, että muut naiset eivät pystyisi.

Vaikutat just sellaselta tyhmältä kanalta, jonka mielestä miehet on "niiiin hauskoja", mutta jos naiset heittää vastaavaa läppää, se on huonoa ja sopimatonta.

Mutta eipä tuo minulta ole pois. Jatka vaan tyhjäpäisellä linjallasi.

Vierailija
56/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me miehet ei osallituttaisi näihin keskusteluihin niin täälähän vallitsisi täysi sotatila.

Vierailija
57/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua risoo tuollainen ajattelu, että naiset keskenään ei saa kuin tappelun aikaiseksi... millä vitun kantimilla yksikään äijä voi sanoa mitään tuollaista, kun katsotaan mitä äijät yleensä porukalla saa aikaan?

Miehet, te saatte olla täällä, mutta älkää kuvitelko, että teitä täällä erityisesti TARVITTAISI tuomaan laatua tai huumoria tai pitämään kuria tms. Perkele.

T: Telaketju.

Vierailija
58/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tyylisi tunnistaa.

Katsos, assin paluu. :D

...ja huomion saaminen eivät ole synonyymeja, vaikka niillä jotain tekemistä keskenään varmasti onkin. Ja kyllä, olen nätti. Tyhjäpäisyyttäni en ala itse arvioimaan, mutta olen matemaatikko ja sain juuri väitöskirjani valmiiksi, eikä pelkät tyttöjen jutut jaksa kiinnostaa.

Sä olet nyt sekoittanut ainakin kaksi eri vastaajaa. Mä olen tuo, joka kirjoitti nimimerkillä telaketju, mutta nuo muut on jonkun muun tekstejä, että sellaiseen "diaknoosiin" yltti matemaatikko.

Ja siis mun puolestani hengaa vaan miesten kanssa. Itsestäsi se eniten kertoo, jos naiset ovat mielestäsi vähäpätöisempiä, tyhmempiä, vähemmän humoristisia kuin miehet. EIhän sitä osaa muilta odottaa sellaista, mitä itsessä ei ole.

T: Telaketju.

Vierailija
59/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatkin olla itse mies?

Niin epätodellinen olet, kun pärähdät laukkaan jokaisesta kommentista, jossa sanotaan miehistä mitään positiivista. Taidat tehdä tota aivan tahallasi. Kukaan nainen ei lisää omaa arvoaan ja uskottavuuttaan noin epätoivoisesti nalkuttamalla. Eihän.

Että mua risoo tuollainen ajattelu, että naiset keskenään ei saa kuin tappelun aikaiseksi... millä vitun kantimilla yksikään äijä voi sanoa mitään tuollaista, kun katsotaan mitä äijät yleensä porukalla saa aikaan? Miehet, te saatte olla täällä, mutta älkää kuvitelko, että teitä täällä erityisesti TARVITTAISI tuomaan laatua tai huumoria tai pitämään kuria tms. Perkele. T: Telaketju.

Vierailija
60/102 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siitä, miten naiset/tytöt keskenään keskustelevat. Tällaista todellakin on naisten välinen kommunikointi: kaikin puolin erittäin epämiellyttävää (nälvivää, mollaavaa,...). Ja vielä joku ihmettelee, jos joku hengailee mieluummin miesten seurassa :D

viikonloppu äijät vetelee toisiaan turpaan ankkikioskilla, voimme vetää siitä sen johtopäätöksen, että just sellaista se miesten välinen kommunikointi on, turpaan vaan, vaikkei edes syytä kunnolla tiedä.

Ja sit vielä joku ihmettelee, miksi joku mieluummin hengaa naisporukassa.