Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih mikä kommentti Papa-näytteen ottajalta:-)

Vierailija
06.07.2005 |

olin siis kunnan tarjoamassa ilmaisessa Papa-kokeessa aiemmin tänään ja arpa osui mulle myös sen suhteen että otti Papillooma-virusnäytteen myös ja se kuulema otetaan joka 3lta seulontakävijältä.

No anyway tämä näytteen ottaja oli oikein mukava naishlö ja tuntui tekevän huolellista työtä kun näytteiden ottokin kesti useamman minutin.Ei heti saanu sitä teras putkiloa sisääni,tai sai sisääni mutta siellä kun sitä pitää jotenkin levittää niin kysyi että " oletkos sinä alakautta synnyttänyt ne 2 lastasi" .

vastasin että kyllä vain,kummankin ja miten niin?

vastaus kuului " no kun tätä on vähän vaikea saada tänne ja levitettyä kun on niin tiukat paikat että yleensä alatiesynnyttäneillä tämä sujuu helpommin ja kohdunsuukin aukeaa nopeammin" .

ja tosiaan kummatkin lapseni oli ihan alakautta synnyttänyt:D

Noo nyt täytyy sitten n.8-vkoa kärvistellä tuloksia:-//

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempi fantasia

Vierailija
2/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten tulla tänne leveilemään. Nyt me kaikki luullaan, että sä olet tiukkapilluinen äiti-ihminen, mutta ketä kiinnostaa sun värkkis?! Etkö saa mieheltäsi tunnustusta sängyssä, kun olet noin epävarma itsestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sinä olet vailla kun olet tosiaan noin hapan vai harmittaako noin pahasti että taitaa sinun alapäästäsi näkyä korvatkin?

ap

Vierailija
5/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

n seksuaalista itsetuntoa.

Olen nimittäin jo vähän liian monta kertaa kuullut tismalleen saman laulun: " OHO! eipä uskois, että kaikki 10 on syntynyt alateitse" . get the point?

Vierailija
6/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki vaan mieli ihmetellä asiaa kun en tosiaankaan tollasta kommenttia alapäästäni odottanut asiantuntijalta vaikka en olekaan synnytyksissä mitenkään vaurioitunut eikä pissa karkaile tms.

Unohdin ettei tällä palstalla saa kuin haukkua muita, muu aiheuttaa tälläisen sodan ja vittuilun, säälittävää sinänsä.

Ap poistuu hymyillen

Vierailija
7/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Mitä sä saat siitä, että kerrot alapäästäsi saamiasi kommentteja vauvapalstalla? (Tuskin tosin olet tuollaista kommenttia saanut)

Vierailija
8/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

91 euroa meni..

Vierailija
9/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet noin ilahtunut päinvastaisesta informaatiosta?

Vierailija
10/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä alakautta tullut 1 vai 5 mukeloa. Toisilla se on vain tiukempi kuin toisilla. Eihän se nyt aivan löröksikään jää synnytyksen jälkeen. Hyvinhän ne paikat palautuu. Näytteenottajalta kyllä mielenkiintoinen kommentti. Itsellenikin lääkäri sanoi alapäästäni, että oikein nätin näköinen! (en ollut vielä alakautta synnyttänyt) Kummastelin sitä silloin, mutta kun eka kertaa katsoin alapäähän peilillä joku aika synnytyksen jälkeen ymmärisin lääkäriä täysin. Olihan siinä jotain eroa nähtävissä :-)

Vierailija
11/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätin näköinen tarkoittaa siistiä, ei kaunista.

Vierailija
12/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli kunnan tarjoama maksuton seulonta minkä tekevät v.70 ja 75 syntyneille ainakin täällä pääkaupunkiseudulla, itse olen vm75 ja kutsu tuli viime viikolla.Yksityisellä gynellä olen itsekin nämä asiat tätä ennen hoitanut mutta nyt kun ilmaiseksi pääsin niin tottakai menin, eipähän tarvitse sitten ensikeväänä mennä ja maksaa yksisyiselle niinkuin oli aikomuksena kun edellisen kerran kävin v.04 toisen synnytyksen ½v päivän jälkeen.Säästänpähän sitten sen rahan vaikka mammografiaan koska sitä en aio odottaa seulontikään saakka eli 50v päivään. 13 onko sulle sitten mies valittanut että olet löysä? kun mulle ei ole ja olisinhan sen jo itsekin huomannut mutta on se vaan kiva kuulla asiantuntijankin suusta positiivista palautetta,toisin kuin tällä palstalla=D

Ap

Vierailija
13/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan oikeasti. Mitä sä saat siitä, että kerrot alapäästäsi saamiasi kommentteja vauvapalstalla? (Tuskin tosin olet tuollaista kommenttia saanut)

Sukujuhlissa nostaa hameen korviin ja toisen jalan tuolille ja näyttää että katsokaapa kun mulla onkin tiukat paikat =DDDD -tuskin.

Vierailija
14/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tuumattu värkistäni, että aika rypylöinen???? Mitäköhän tuo sitten tahtookaan tarkoittaa, en kysellyt häveliäisyyttäni sen enempää. Hyvin on asiansa ajanut ja kaksi lasta olen alakautta maailmaan saattanut ja mieheni tyydyttänyt :DDD

Vierailija
15/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todellakaan kukaan muu huomaa tässä ja palstan melkein kaikissa ketjuissa sama asiaa? Eli sitä kuinka me naiset olemme todellakin susia toisillemme ja kuinka kohtelemme toisiamme huonosti ja alta kaiken arvostelunkin? Näitä kin lukee niin ei todellakaan ihmettele sitä mainetta mikä akkavaltaisilla työpaikoilla on!

Vierailija
16/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisipä itsekin kunnan kustantamaan papaan, ei tarvitsisi itse maksaa.

Vierailija
17/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottu gynellä että on " siisti alapää" tiedä sitten mitä se meinaa mutta kiva sekin oli kuulla näin 4 lapsen äitinä:)

Veikkaan että nuo kitkerät kommentit on yhden ja saman tai mikä pahempaa usean kateellisen kirjoituksia, heillä varmaan sitten peräsuolikin synnytyksessä poksahtanut tai muuta sellaista.

Tai edustavat sitä kuppikuntaa jonka mukaan a. synnyttänyt on ikuisesti ja väistämättä löysä leivinuuni, b. anaaliseksi on homoille ja c. äiti ei saa olla seksikäs/laittaa itseään.

Vierailija
18/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti kaikki joiden mielestä tämä oli typerä aloitus ovat katkeria ja löysiä. :-) Aina sama kuvio näissä ketjuissa.

Vierailija
19/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään saada auki.sinne työnnetään vanupuikko ja jos se ei mene sisälle ilman " avuttamista" niin se on aika vakava tilanne...aika outo ottaja etten sanoisi..tuntuu hiukan epäpätevältä. ja sitäpaitsi alateitse synnyttävän erottaa aina, jos on hiukankaan kokoemusta.

Vierailija
20/71 |
06.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran vanupuikkokaan ei mahdu sisään? Mahtaa teillä olla hekumallista seksiä miehesi kanssa. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi