Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos kuvitellaan että nuorin lapsistasi...

Vierailija
08.06.2010 |

...muuttaa pois kotoa 18-vuotiaana, kuinka vanha olet silloin itse?

Mun täytyy sanoa, että joinain päivinä haaveilen siitä, että kaikki 3 mun lapsista on jo isoja ja on taas aikaa omillekin jutuille:)

Mä olen 47 ja mies 50, kun ollaan taas kahdestaan. Olettaen, että nuorin muuttaa kotoa n. 18-vuotiaana!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos esikoinen saa ensimmäisen lapsensa 18-vuotiaana, niin olen isoäiti jo 34-vuotiaana!

Vierailija
2/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitenkään odota sitä aikaa, meillä on kivat lapset ja meillä on hauskaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi on siihen vielä aikaa.

Vierailija
4/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haaveile oikeastaan tuosta ajasta ainakaan vielä mitenkään erityisen paljon. Elettiin aika pitkään miehen kanssa kaksistaan ennen lasta ja lapsia on vain yksi joten tämä aika on oikein kivaa kun lapsi on pienehkö. :)

Ehkä sitten kun lapsi on teini niin sitä omaa rauhaa rupeaa taas kaipaamaan. ;)

Vierailija
5/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin silloin 48v. Toivon kuitenkin, että saisimme nauttia lapsistamme vielä paljon paljon kauemminkin - ja saisimme lisää vauvojakin.

Vierailija
6/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on 42v.

siksi juuri kannatti saada lapset nuorena :)

Vierailija
7/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omille jutuille, ei tarvitse odotella, että lapset lähtevät alta pois.

Vierailija
8/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin 41v ja mies 42.. Sinne vielä melkein 17v aikaa.. :)

Vierailija
9/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meille ei tule lisää lapsia. Jos tulee, niin olen jo lähellä 50 v, kun nuorin on 18 v.

Vierailija
10/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun sai vielä aloittaa alusta.

Vierailija
11/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haaveile oikeastaan tuosta ajasta ainakaan vielä mitenkään erityisen paljon. Elettiin aika pitkään miehen kanssa kaksistaan ennen lasta ja lapsia on vain yksi joten tämä aika on oikein kivaa kun lapsi on pienehkö. :) Ehkä sitten kun lapsi on teini niin sitä omaa rauhaa rupeaa taas kaipaamaan. ;)

Meillä on aika hyvä tasapaino parisuhde-elämän ja lapsiperhe-elämän kanssa kun lapsia on vain se yksi. Isovanhemmat haluavat osallistua paljon lapsenlapsensa elämään joten meillä on huomattavan kivasti aikaa miehen kanssa tehdä asioita kahdestaan vaikka harvemmin nuo lapsen mummiloissa olot kestävät kuin enintään yhden yön yli (useinmiten vain puoli päivää tai pari-kolme tuntia).

Meillä on kiva pikkuperhe jossa elämä on ollut huomattavan helppoa sen jälkeen kun päästiin ihan pikkuvauva/taapero vaiheen ohi.

Vierailija
12/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävä ajatus että tulisi mummoksi 9v. päästä! Esikoinen on silloin 18v. Mä pidän itteeni niiin nuorena vielä

Vierailija
13/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin 3 lasta, isoimman poismuutto voi olla jo n. 6-7 vuoden päässä. Onneksi pienin on vasta 4, joten saan nautiskella pienten askelten töminästä vielä pitkään. Luulin ennen odottavani sitä aikaa kun lapset muuttavat pois, mutta nyt en enää odotakaan. Luulen, että tulen ahdistumaan tyhjästä pesästä kovasti. Nautin lasteni seurasta ja siitä että talossa on elämää.

En muuten toivo, että lapset muuttavat pois 18-vuotiaana vielä. Vasta siinä 19-20-vuotiaana, sitten lukion jälkeen.

Vierailija
14/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ei tule lisää lapsia. Nyt yksi lapsi 2v. :)

Vierailija
15/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin jää viimeiseksi:)

Vierailija
16/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorin on 18.

Vierailija
17/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorin on 18.

Vierailija
18/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen nuorena saanut lapsia ei minulla ole mitään oman ajan tarvetta.. uskon että eläkkeellä sitäkin on jo aivan liikaa!

Vierailija
19/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

51-vuotiaita.

Luultavasti teini-ikäiset liihottaa kuitenkin sen verran paljon kavereineen, eikä pahemmin kotona viihdy, että ei tarvi teinin lähteä edes pesästä kun saadaan olla aika paljon kahdestaan ;D

Vierailija
20/37 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen silloin 46 olettaen, ettemme saa lisää lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme