Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä, joka keskusteluissa aina vain myötäilee eikä tunnu omaavan omaa mielipidettä mihinkään asiaan?

Vierailija
26.03.2023 |

Tai jos mielipiteensä sanookin, niin se on tosi ympäripyöreä, yleispätevä ja diplomaattinen. Ihminen, josta ei saa ns. mitään irti koskaan. Onko se vahvuutta, heikkoutta, tyhmyyttä, älykkyyttä? Ainakin vaikeahko kommunikoida tuollaisen kanssa, kun ei mistään asiasta saa keskustelua aikaiseksi, vaikka voikin olla ihmisenä mukava ja hyvä tyyppi. Hämmentävää.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo tähän asiaan mitään mielipidettä.

Vierailija
2/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halua jutella syvällisemmin nimenomaan sinun kanssasi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta alkaa väittelemään mistään aiheista kun en muutenkaan ole järin innostunut jauhamaan muuta kuin läheisten kanssa. Täten saatan vain nyökytellä tai heittää jotain ympäripyöreää. Varsinkin nykyään kun ihmiset saattavat vetää herneet kun toisen mielipide eriää omasta.

Vierailija
4/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiasyöppöjä ja läheisriippuvaisia. Tapetinväriset. Huomaat joutuvasi yksinpuheluun heidän seurassaan, mikä ei ole hyväksi mielenterveydelle. Toinen äärilaita tietysti periaatteessa kaikesta vastaanvänkäävät riitapukarit, joita kannattaa väistellä yhtälailla.

Vierailija
5/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kanssa kuulla teidän mielipiteen semmoisista ihmisistä, jotka vain myötäilee eikä ole oikein ollenkaan omaa mielipidettä mihinkään. Niih!

Vierailija
6/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no joo onhan se noinkin joo kyllä.

Vierailija
7/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tommonen niiden kanssa, joiden kanssa oon oikeasti kaikesta eri mieltä. En jaksa alkaa vääntää.

Vierailija
8/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan levittelemään hänestä juoruja. Savustus ulos ja suulaampi tilalle.

Vierailija
9/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että on sosiaalisesti ahdistunut eikä uskalla toisaalta kantaa vastuuta siitä, miltä itse vaikuttaa muiden silmissä. Osin siis selkärangattomuutta ja osin viatonta sosiaalista ahdistusta. Lähde: olen samanlainen

Vierailija
10/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua kanssasi puhua syvällisiä asioita. Syvälliset keskustelut käydään kumppanin kanssa, ei tuttujen kanssa

Vierailija
11/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan levittelemään hänestä juoruja. Savustus ulos ja suulaampi tilalle.

No sun kaltaisten sieluttomien kanssa ei kannata mitään kunnollista sanoakaan.

Vierailija
12/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vaan on erilaisia ja myös eri seurassa erilaisia. Oikein riidan haluisessa seurassa on helpompi myötäillä tai olla hiljaa, samoin jos keskustelukumppani on kauhea päsmäri joka tietää kaikesta kaiken eikä vaivaudu kuuntelemaan muita.

Vierailija
13/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat eivät ole suoraviivaisia. Vaikka joku asia ensituntumalta olisi täysin väärin, niin tarkemmin asiaa tutkittaessa se voi muuttua päinvastaiseksi. Ihminen, joka miettii asioita syvällisemmin, ei välttämättä halua ilmaista mielipidettään, jos tiedä tarkkoja tosiasioita aiheesta.

Vierailija
14/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minä.

Viiden pisteen vihje: pääsen helpommalla.

Jos alkaisin sanomaan, mitä todella ajattelen, olisin pian ongelmissa, joten en tee sitä muiden kuin läheisten kanssa.

Vierailija
15/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myötäilylle voi olla eri syitä. Voi ajatella vaikka, että ei halua tuoda omia mielipiteitänsä julki, koska se saattaisi haastaa toisen mielipiteet ja aiheuttaa riitaa tai loukata. Oma mielipide voi olla myös julkisesti epäkorrekti, jolloin sen kertominen saattaisi pilata oman maineen toisen silmissä. Voihan noita syitä olla vaikka kuinka. Yleisesti myötäilevät ihmiset tulevat hyvin toimeen todella monien eri ihmisten kanssa. Tämä voi olla hyvä strategia, jos ei kaipaa ylimääräistä draamaa elämäänsä.

Vierailija
16/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on minä.

Viiden pisteen vihje: pääsen helpommalla.

Jos alkaisin sanomaan, mitä todella ajattelen, olisin pian ongelmissa, joten en tee sitä muiden kuin läheisten kanssa.

Ymmärrän pointin. Mutta se on uskomattoman rasittavaa ja antaa todella typerän kuvan...eri

Vierailija
17/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan niin tylsät puheenaiheet joista en ole yhtään mitään mieltä. 

Vierailija
18/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet jauhaa niin käsittämätöntä skeidaa, että en edes tajua mistä on kysymys, joten vaikea on sanoa yhtään mitään. Sinänsä kyllä häiritsee monenkin ihmisen ideaköyhyys. välttelen nykyään yhtä tuttavaa, jolla ei ole mielipidettä tai omaa tahtoa minkään asian suhteen, eikä myöskään minkäänlaista tilannetajua. kaikki asiat pitäisi vääntää hänelle rautalangasta kerrasta toiseen, vaikka sama asia olisi tehty miljoona kertaa. Raskasta sellainen.

Vierailija
19/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tuppisuut joilla ei ole ajatuksia ja mielipiteitä ovat raskaita persoonia. Itse välttelen tätä ihmistyyppiä. Mun entinen työpari oli tällainen. Pyysin muihin työtehtäviin ja onneksi sain siirron. Toki syyksi keksin muun asian. Kaikista työhön liittyvistä epäkohdista ilmoittaminen jäi minun vastuulleni. Eli hän oli tavallaan vapaamatkustaja. Kyllästyin totaalisesti tuohon ihmiseen.

Kerran oli piinaava bussimatka töistä pois, kun eräs toinen työkaveri, joka on myös tuppisuu, tuli viereen istumaan. Olin aika väsynyt tuon puolen tunnin jälkeen, kun yritin keksiä jutustelua tuon ihmisen kanssa. Miksi tulla viereen istumaan, jos vierittää vastuun jutustelusta toisen harteille?!

Vierailija
20/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei halua jutella syvällisemmin nimenomaan sinun kanssasi....

Tämähän se. Joillekin ihmisille on parempi kun sanoo vain että juu juu, niin ei tule sitten pahaa mieltä ja ärtymystä. Tai ala juorut leviämään itsestä, osa kun yrittää oikein kaivaa jotain törkyä mitä pääsisi muille levittelemään. Silloinkin on paras sanoa vain että juu juu ja jatkaa töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi