G: Noloin pierukokemuksesi?
Kommentit (183)
Kirkossa. Oli yllättävän kovat ilmavaivat sinä päivänä ja luulin, että pystyn pidättämään. Vieressä istuvan oli vaikeaa pidätellä pokkaa :)
Kerran oli kiire lähteä töistä kotiin ja juostessani kovaa vauhtia portaita ylös pääsi sellainen vauhtipieru. Siinä portaiden alapäässä on pieni toimisto ja ovi oli auki, ja olin ihan varma että siellä oleva työkaveri kuuli kun siellä on niin kuolemanhiljaista. No, sieltä ei kuitenkaan näe kuka portaissa kulkee ellei laita päätä ulos oviaukosta, joten ajattelin pääseväni pälkähästä. Mutta eikös se TOTTAKAI tule sitten juuri silloin ulos sieltä toimistosta ja siihen portaikkoon kun olin lähdössä. Huikkasin moikat ja lähdin kovaa vauhtia.
Toinen työkaveri töissä pierii aina, ja nykyään usein varoittaa että on pierinyt, kun hajut on niin kamalat. On näköjään oppinut sen perussäännön, että juuri kun kuvittelee, että voi turvallisesti pieraista niin kyllä jostain joku siihen ilmestyy.
Kaupan parkkihallissa tänään päästin pari pitkää äänekästä pierua, kun oli pierettänyt koko ostoksilla oloajan. Laitoin lapsen turvaistuimeen, katselin ympärilleni ettei ollut ketään kuulemassa ja sitten annoin persiin laulaa. Viereisestä autosta kuului naurua, siellä istuikin joku mies ja tietenkin sillä oli ikkuna ihan auki. Mä taukki en sitä huomannut!
Päästelin eilisen chilipapupadan tuotoksia toimistossa ja onnittelin itseäni hajuttomuudesta. Sitten tajusin päässäni olevat kuulokkeet! Naapuritoimistosta katsottiin kieroon kun kävelin ohi..
[quote author="Vierailija" time="29.05.2005 klo 22:44"]
[/quote]
Seurustelin ensimmäisen vakavan ja pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa ja hankin kaiken mahdollisen valistuksen sänkytouhuihin Reginasta. Varmaanki " naisten unelmista" olin sitten lukenut, että nainen saa paremman nautinon supistelemalla ns. rakkauslihaksia. Ja siinä kesken petipuuhien sitten tämä oppi juolahti mieleeni ja päätin kokeilla, mutta mutta... Kokemattomuuttani ja osaamattomuuttani siinä sitten yritin itsestäni näitä em. lihaksia löytää ja lihasten supistelun sijasta pierasin sit niin kovasti et poikakaverin pallit senku täris! Se repes nauramaan ja mie perästä, nolouttani peitellen...:) Sekii varmasti muistaa tuon aina vaik erosta on jo 10 vuotta...
pörinät (on ilman vaippaa, tuli pelkkää ilmaa onneksi..) ja seuraavaksi hän poistui hetkeksi hajupilvestä takavasemmalle. Parin minuutin kuluttua palasi syliini istumaan. Oli vierustoveiden kanssa hauskaa. :D
Ajettiin uimarannalle ja menin pukukopin taakse kyykkimään. Olin niin helpottunut kun sain päästää nesteet pihalle kun tuli hirvittävä paukku. Siinä hätäpäissäini aloin heittelemään kiviä, että ääni olis tullut niistä... Ei mennyt läpi!
Olin miehen mukana Motonetissa ostamassa autoon huolto tarvikkeita.
Alkoi kovasti pierettämään, pujahdin suodatin osastolle hyllyjen väliin, koska siellä ei näkynyt ketään.
Nopea varmistus joka suuntaan, eikä missään lähietäisyydellä näkynyt ketään. Sitten kyykistyin suhauttamaan, mutta mutta...
Tulikin aikas kova ääninen päräys, ja voi vi**u kun nousin siitä kyykystä ylös(olin muka katsellut ilmansuodattimia alahyllyltä) oli takana jo joku hilpeän näköinen mies katselemassa suodattimia.
Lähdin todella nopeasti pää punaisena pois, vähänkö mieheni ihmetteli mun punastelevaa naamaani...
Päädyttiin sitten neljästään saunomaan. Istuttiin siinä vähän noloina kuitenkin, kaikki kiuasta tuijotellen. Nostin vähän kankkua kun tuli sellaisia pinkeitä put put put-pieruja. Ainoa joka nauroi, oli mun mies.
Oli lähtenyt hirveällä kiireellä kiertämään taloa, kun luuli sen sortuvan.. Oli ollut anopilla naurussaan pitelemistä, kun mies palasi takaisin sisälle..
Se oli ollut wc:ssä auttamassa aamupesuissa yhtä potilasta, lähes kuuroa ja sokeaa mummoa. Oli sitten ruvennut pierettämään ja tää kaveri oli ajellut että hän varovasti päästää, ei mummo kuitenkaan kuule jos vähän turauttaa. Oli sitten päästänyt ilmat pihalle, kohta mummo oli kysynyt että " oottako työ pierassu?" . Hajuaistissa ei ollut mitään vikaa vaikka näkö ja kuulo oli mennytta :D
Vein muistaakseni pyykkejä alakertaan, takaisin ylös mennessä hississä haisi ihan karsea pierun haju. Minun tuurilla, olin ehtinyt olla 2 sekuntia hississä kun ylemmän kerroksen komea mies tulee viime tingassa samaan hissiin kanssani. Silloin todella teki mieli huutaa: SE EN TODELLAKAAN OLLUT MINÄ!!!!! En keksinyt mitään järkevää kommentoitavaa aiheesta ja mies aivan varmasti pisti haisun minun piikkiini. :(
Minua pieretti mutta pidätin sitkeästi - kunnes nukahdin pää poikakaverini sylissä. Heräsin jonkin ajan kuluttua ja kummatkin kertoivat, että olin pieraissut oikein kunnon töräyksen. Oli noloa!
Kerran aamulla heräsin kummalliseen ääneen, aivan kuin jokin hälytin ulvoisi. Ponnahdin istumaan ja luulin jo kyseessä olevan jonkun yleishälytyksen kunnes tajusin, että se oli vain mieheni harvinaisen pitkä ja soinnikas aamupieru!
Oo pierunaa jee !