Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Noloin pierukokemuksesi?

Vierailija
29.05.2005 |

Kommentit (183)

Vierailija
161/183 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasta oluenjuonnista johtuen ilmaa oli kertynyt vatsaan. Ajattelin ettei kukaan huomaa siinä väenpaljoudessa kuka haisee jos vähän helpottaisi oloa ja alkoholikin oli vähän tuonut rohkeutta lisää. Siinä sitten päästin antaumuksella oikein pitkän tuhnun joka haisi omaankin nenään. Kohta edestäni kulki kolmen hienopierun porukka joista etummainen alkoi nuuhkia nenällään ja tajusi varmaan kohta mikä haisee kun laittoi kädet nenälleen ja lisäsi vauhtia. Siitäpä sai keuhkoihinsa, ehtaa paskan hajua.

Vierailija
162/183 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin tunnilla hiljaisessa luokassa tekemässä tehtäviä. Ajattelin, että tulee äänetön pieru, mutta tulikin ihan kamala kimeä-ääninen "piuuuuuuuuuuuu...."

Edessänin istuvat tytöt räjähtivät nauramaan ja sitten alkoivat kysellä läheltä istuvilta, että kuka se oli. Kaikki katsoivat minuun ja minä yritin vaan muina naisina jatkaa tehtävien tekoa, kuin en olisi kuullut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/183 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joijoi, ei helvata, kauheeta kun ei voi nauraa ääneen ku mies jo nukkuu ja erehdyin tänne pieru-ketjuun! Itseni tuntien, tiedän kyllä olevani paineentasaus-komiikan ystävä mutta et nää naurattaa NÄIN paljon. Kumpa ei pääsis pieru eikun nauru!

Vierailija
164/183 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sit kaupungilla kun olin tulossa himaan, tuli ekaksi normaali pieru, ja sit toisella kerralla tuli pierun kanssa housuun, tunsin et housuun oli tullu kakkaa, noloo vielä valkoset bokserit, samalla alko pippeli jäykistyä kiihottava tunne tehä housuihin..

Vierailija
165/183 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjaimellisesti paska "sama juttu joo".

Vierailija
166/183 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isoveljeni kanssa mökillä metsän laidassa tupakalla, kun veljeni päästi mojovan pöräyksen. Ja joku hirvi tai muu suurelta kuulostava eläin VASTASI metsästä. Lähdettiin äkkiä sisälle, kun pelättiin että sieltä pusikosta rynnii kohta joku kiimainen hirvi ja käy kiinni :D

Vierailija
167/183 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liene kertonut tän täällä joskus aikaisemminkin eri viestiketjussa.

EX-tyttöystäväni oli varsin äänekäs rakastellessaan huohottaen ja valittaen äänekkäästi. Rakastellessa hän sai myös hyvin herkästi orgasmeja ja yleensä useamman peräkkäin.

No, oltiin sitten lomamatkalla espanjsaa jossa menimme päivälevolle..ja kuinka ollakkaan peiton alla aloimme kiihkeän rakastelun. Ex valitti ja voivotteli kiimaisena "uuh ooh ui ui ui ui ui ui uuuuuuuuuiiiiiiiiiiiii....." ja kesken kuumimman aktin kun aloin pikkuhiljaa tuntea oman orgasmin lähestyvän ex päästi piiiitkän valittavan ja aavistuksen naukuvan piereun "piiiiiiiiiiiuiuiuiuiuiuiuiuiui" .. joka noudatti rakastelun tahtia . rakastelun liike loppui välittömästi, jän tuijottamaan naista puoliksi epäsukoisena silmiin jolloin hän häveten ja nolona sopersi "oiiii anteeeksi" ja juuri kun hän sai sanottua anteeksi kuului vielä pieni "piu".

Räjähdin nauramaan vedet silmissä eikä naurustani meinannut tulla loppua. Kun sitten lopulta sain itseni koottuaa jatkui sessio alusta..eikä mennyt sitten pitkään kun jälleen kesken ex:ni valituksen kuului nopea mutta änekäs "piu-iu-iu" ja exääni epätoivoa täynnä oleva valittava huudahdus "VOI EI!!!!!" ja minä räjähdin jälleen nauramaan...

no kolmatta kertaa ei sinä päivänä sitten enään yritettyy. tuon jälkeen sekstailun aloittaminenkin oli minulle tavattoman vaikeaa koska aina kun ex lähestyi minua seksiaikeissa räjähdin nauramaan...

ja ei, kyseessä ei ollut pillupieru vaan ihan kakkosen suolikaasutuotoksia.

Vierailija
168/183 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa täällä, mitä minulle kävi menneenä viikonloppuna. Olin eräissä hautajaisissa, jotka olivat juuri alkaneet, kun tunsin että minulta on tulossa pieru. Pidättelin sitä siinä papin puheiden aikana, ja ajattelin päästää sen vasta ulkona. Noh, sitten tuli vuoroni mennä laskemaan kukkalaite arkun päälle. Kappelissa oli aivan hiirenhiljaista, ja siinä kun kyykistin asettamaan kukkalaitetta, niin eikös se pieru ottanut asiakseen tulla ulos juuri silloin! Oli vielä melko pitkä prööööööt, ennen kuin tajusin itsekään koittaa pysäyttää. Nolotti niin maan perusteellisesti ettei tosikaan. Siinä sitten lausuin äkkiä muistorunon ja kipitin paikalleni häpeämään :D

Vierailija
169/183 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tosin ei itselle sattuneita, mutta miehelle. Oltiin Mäkkärillä syömässä ja siellä oli sellaiset kovat muovituolit. Mies nostaa kankkuaan ja päättää päästää "ilmoja pihalle" kun ei kuulemma millään pysty pidättämään. No sieltähän pärähti oikein kunnolla, otti oikein kaikua tuolista niin että varmasti koko ravintola kuuli pöräyksen... Toinen tapaus sattui täpötäydessä lentokoneessa, jossa vielä tosi ahdasta. Istuttiin kolmen penkin rivissä, minä ikkunapaikalla, mies keskellä ja reunapaikalla joku mummeli. Mies päästi aivan törkeän hajuisen - tosin äänettömän - pierun ja vieressä ollut mummeli alkoi yökkimään... Että näin meillä ;)

Vierailija
170/183 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hirvijuttu ja koira pelästy persettään... reps...

Vierailija
171/183 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin gynen vastaanotolla siinä kun se sit tutki alakertaani, sillon tuli pieni tuhnu joka haisi aivan hirveelle :D kyllä nolotti päin toisen naamaa pierasta :D

Vierailija
172/183 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelläni seisova tyylikäs nainen päästi kamalan, pitkän räkäpierun eikä hievahtanutkaan. Mua alkoi naurattamaan ihan hillittömästi.

Kaverini oli ajamassa kotiinsa ja päästi autossa jättipierun. Äitinsä tuli tiellä vastaan, no kaverini pysäytti auton ja veivasi ikkunan auki. Äiti oli työntänyt päänsä ikkunasta sisään ja samantien hypännyt metrin taaksepäin kiljaisten hyi h***tti mikä haju!

Vanha totuus: oma haju omenainen :)

Vierailija
173/183 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeasti ole niin hauska juttu kuin pieru. Meilläkin miehen kanssa on joskus vitsit vähissä, kun on tässä jo 14 vuotta toisiamme hauskuutettu, mutta pierut naurattaa aina.

Niin kuin viime viikolla, kun jälleen oltiin haettu grillitä tuhdit hampparit ja vedetty ne naamariin kokiksen kera. Sitten pötkähdettiin makkariin sängylle, katottiin telkkaria ja piereskeltiin kimpassa. Oli niin lystiä, että piti laittaa telkkariakin hiljasemmalle, että kuuluisi kaikki hassut nuotit. Siis Piereskeltiin ja naurettiin ja taas piereskeltiin. Lujaa.

Harmi, että tuuletusikkuna oli auki. Tai se oikeastaan oli ihan hyvä juttu, harmillista oli se että naapurin nainen oli päättänyt juuri silloin ruohota puskien juuret tonttien välisestä pensasaidasta. Parin metrin päässä meidän ikkunasta. Eihän se varmaan niitä pieruja kuullut tai haistanut, mutta sen ulvonnan se varmaan kuuli: HEI NYT HILJAA, NYT ON MUN VUORO, OOTA NYT SE TULEE, PRÖÖÖÖÖT, HEHEHEHAHAHAHEHHIHIHIHI.

Ja vaikka ette varmaan usko, niin mulla on sellainen ammatti että saattaisi jopa vähän haitata uskottavuutta, jos ihmiset tietäisi miten hienostunut huumorintaju mulla oikeasti on...

Vierailija
174/183 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika tylsä tarina, se klassinen kaupan kassajonossa pieraisu. Se oli äänetön, mutta hirveän hajuinen. Kassaneiti katsoi epäuskoisena. Hävetti :(

Toinen, ei ehkä niin nolo, mutta ikimuistoinen oli kun laivalla päästin ravintolassa hirveän kaasupilven ja vieressä seissyt humalainen mies sai muiden vihat niskoilleen. Kukaan ei uskonut, että tällainen selvinpäin oleva kiltin näköinen tytteli voisi pieraista reiän otsonikerrokseen. Mies huojui eestaas housunpersus roikkuen ja vieressämme ollut nuori nainen katseli häntä paheksuen. Minä nielin nauruani ja olin vahingoniloinen, siitäs sai jörrikkä.

Vierailija
175/183 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
176/183 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
177/183 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2009 klo 13:30"]Kerran istuskeltiin olkkarissa, koira makoili lattialla umpiunessa. Yhtäkkiä hauvalta pääsi kovaääninen töräys. Koira hyppäsi paniikissa seisomaan, tuijotti takapuoltaan hämmentyneenä ja haukkui persreiälleen varmuuden vuoksi pari kertaa.
[/quote]

Tää n hauska:D

Vierailija
178/183 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin joskus

Vierailija
179/183 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up..

Vierailija
180/183 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ruokakaupassa pieraisin aivastaessani. Olin kuolla häpeään. Yritin sitten pokkana jatkaa ja "narisuttaa" kenkiäni kaupan lattiaan. Ketään ei ollut hajuetäisyydellä, onneksi oli hiljainen kauppa. Toki äänen olisi sopinut peittyä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan