Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Noloin pierukokemuksesi?

Vierailija
29.05.2005 |

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
07.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani raskaana oltiin miehen ja esikoisen kanssa katsomassa käytettyä syöttötuolia yhden perheen luona. Päätettiin sitten ostaa se ja maksettuamme menimme pukemaan kenkiä eteiseen. Kyykistyin solmimaan poikani kengänauhoja ja siitä pystyyn ponnistessani päästin (no, se vaan tuli) ilmoille kaikuvan töräyksen. Onneksi esikoisemme ei kommentoinut ääntä mitenkään, olisin muuten purskahtanut nauruun saman tien... rappukäytävässä nauroin silmät vesissä kun kuvittelin tuon perheen ilmeitä poistuttuamme. Harvoin sitä kukaan umpivieras tulee omaan kotiin paukuttelemaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
07.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parhaita on nää seurustelun alkuaikojen paukut.. Mulla käy kuulemma usein niin, että nukahdan ja sitten kun unissaan töräytän kunnon paukut niin pelästyn sitä itse ja herään pikkuisen.

Mies aina aamulla nauraa, että olipas taas kiva valvoa sun vieressä kun rouva pieraisi ja heräsi ja nukahti ja sama toistui useamman kerran.. =)

Vierailija
84/183 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasten. Pierasin oikein kunnon raikuvan pierun, niin että miehen jalka tutisi. Säikähdin itsekin.. saati sitten mies.

Vierailija
85/183 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi 61:n video oli hyvä :D

Vierailija
86/183 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan kamalaa, muutaman päivän ajan kaikki pierut vaan tulivat, en pystynyt yhtään pidättämään niitä, se oli inhottavaa!

Vierailija
87/183 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppaan johdolla. Seisoimme juuri valtavassa hallissa muun turistiryhmän kanssa ja opas paasaa jotain, kun mieheni päästää kunnon paukun. Yritin vedet silmissä hihittää mahdollisimman hiljaa ja huomaamattomasti. Yllättävän monella kuuntelijalla pysyi kasvot peruslukemilla, meillä ei.

Vierailija
88/183 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna oli täpötäynnä porukkaa. Itse seisoin välikössä ja pitelin kiinni, mistä ikinä sain. Mahassa pyöri ilma ja ajattelin laittaa pienen hajuttoman tuhnun. Ja arvatkaa oliko hajuton. Se lemppas niin vietävän PAHALLE! Ihmiset katteli paheksuvasti ympärilleen, minä muiden mukana mulkoilin. Luulen, että syyllisyys kuitenkin paistoi naamasta. Nolotti terrorisoida sillä tavalla hajulla. Mutta joskus noille ei voi mitään, tiedättehän. Onneksi juna saapui pian hkiin.

Vierailija
89/183 |
08.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui tutulleni. Siis oli ysiluokkalaisten uimapäivä ja siellä oli ohjaamassa törkeän hyvännäköinen mies. No kun tämä mies tuli ohjaamaan kaveria jaloista. oli siis vedessä mahallaan, niin hänellä pääsi kunnon pieru...voitte kuvitella sen ilmakuplan, mikä nousi jalkovälistä...

Vierailija
90/183 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kyllä lirahtaa jotain muutakin tai sitten tulee pieru varren kanssa

Vierailija
91/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on naisten oma sisäsiittooista huumoria, kosk aminua miehenä ei nämä naurata.

Vierailija
92/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen pierassu baarin tanssilattialla ja oli niin hirveen hajunen et koko tanssilattia tyhjeni hetkeks, Kaikki ihmetteli kuka se oli - myös minä..

Vierailija
93/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelin silloin maataloutta.

olin saanut tehtäväksi ottaa rehua tornista täyttöpöydälle. melu oli mahtava ja mulla kuulosuojaimet, mahassa kiersi pari tuntia sitten syöty hernari. päätin siinä pieraista kun luulin olevani yksin, paikalle marssi karjakko (nuori mies) kysyen: "tuleeko sieltä mitään?". en vieläkään tiedä tarkoittiko hän tornia vai peräsuoltani.....

Vierailija
94/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, pieraiseppa sellai ku kotona!"

Vierailija
95/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakalla, kun veljeni päästi mojovan pöräyksen. Ja joku hirvi tai muu suurelta kuulostava eläin VASTASI metsästä. Lähdettiin äkkiä sisälle, kun pelättiin että sieltä pusikosta rynnii kohta joku kiimainen hirvi ja käy kiinni :D

96/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma, mutta läheltä liippaa...

Enoni ajoi aikoinaan maitoautoa ja niiltä ajoilta onkin paljon kivoja juttuja...

Erään kerran hän ajoi maatalon pihaan ja alkoi vetää imuletkua navettaa kohti.

Päästyään kylmähuoneen avoinna olevalle ovelle hän näki (ja kuuli) emännän siellä touhuamassa jotain selin enooni. Tämä emäntä taas ei nähnyt eikä kuullut enoani, vaan paukautti ilmoille raikuvat terveiset ja heti perään "hyhhyh" huitoen rätillä ilmaa. Enoni pysähtyi kuin seinään ja mietti sekunnin verran kohteliasta käytöstä. Hän hipsi takaisin autolle ja tuli sitten suuremmalla kolinalla kylmähuonetta kohti vihellellen samalla jotain, että emäntä varmasti kuulisi. Näin ratkesi tyylikkäästi tilanne, eikä se emäntä varmaan vieläkään tiedä että enoni oli jo paikalla... ;-)

Vierailija
97/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuntotesti ja tein siinä vatsalihaksia ja kaveri laski vieressä että kuinka monta jaksoin tehdä 2minuutissa, Kun viimeiset sekunnit oli käynnissä ja otin kauheen "loppukirin" ponnistin siis oikein kunnolla ylös ja pääsihän siinä oikeen kunnon pierukin :D ei se kyllä enää hävetä yhtään, mutta silloin 13v. ni olin kyl punen ku tomaatti..

Vierailija
98/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa käytetään ahkerasti äänekästä generaattoria jonka ääni todella kuuluu vettä pitkin.

Mies suivaantui todella eräänä lauantai-iltana saunan terassilla ja kun generaattorin ääni viimein hiljeni, hän töräytti ilmoille sellaisen paukun että varmasti kuului toiselle puolellekin. Lahden toiselat puolelta kuului vaivautunut miehen ääni "eiköhän tämä nyt riitä".

Vierailija
99/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana oli pitkä seminaaripäivä, ja mulla hirveät ilmavaivat, joita piti pidätellä. Kun seminaari oli ohi ja siivottiin, mun oli pakko päästää pieni pieru tai oisin kuollut siihen paikkaan. Se oli karema, hirvein ja kauhein pieru mitä olen ikinä saanut aikaiseksi. Onneksi olin yksin ja oli tehokas ilmastointi,kunnes salin portaiden yläpäästä kuuluu: karmea katku täällä! Mistä tää haju tulee? Polttaako joku kytkintä pihalla? Se haju oli siis niin hirveä, ettei kukaan tajunnut että se voi lähteä ihmisestä. Mua hävetti.

Mun vatsa on muutenkin tosi herkkä, lihaliemivalmisteet, einekset, sipuli, omenat, paprikat, melkein kaikki saa sen pörisemään. Ilmeisesti sappileikkauksessa meni jotain pieleen. Mut ton seminaarin jälkeen ollut cuplatonin uskollinen käyttäjä, mulla on ne pillerit aina mukana. Ei ikinä enää!

Vierailija
100/183 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans tultu saunasta ja oli esikoinen mukana. Istulkeltiin kaikessa rauhassa pukuhuoneessa ja juteltiin niitä näitä. Yhtäkkiä mieheltä pääsi tosi kova ääninen pieru ja esikko pelästy sitä hirveesti ja rupes itkeen ja oli ihan paniikissa että oksensi 2 kertaa mun päälle. Mies meni ihan paniikkiin. Yritin siinä lohdutella vauvaa ja pidätellä naurua:)

Olin ekaa kertaa anopilla miehen mukana kylässä ja oltiin juuri syömässä. mua alko pierettää ihan hirveesti ja ajattelin hipsiä hiljaa vessaan pieraseen. Just kun nousin ylös pääsi oikeen kunnon pörinä. Koko pöytä hiljeni ja katto mua, menin ihan punaseks. ´Sitte kaikki repes nauraan ja anoppi muistuttelee aina välil siitä:)