Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa, jos vie vauvan kummille hoitoon suunnilleen joka toinen viikonloppu

Vierailija
06.06.2010 |

muutamaksi tunniksi kerrallaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisivat kuinka läheisiä.

Vierailija
22/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta isompi kummilapsi on siskoni tytar,joten oli aika luonnollista et han oli meilla hoidossa yota ja paivallakin joskus, tama pienempi kummilapsi taas on kaverini lapsi,joten ei olis niin luonnollista et han meilla yota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettä tollasta miettimään.

Kun kysyy kummitädiltä onko sopivasti vai liikaa,siinä vastaus.

Toiset jaksaa toiset ei.

Vierailija
24/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs siinä sitten. Itse en veisi vaikka lapsen kummi onkin rakastava ja innostunut kummi.

Vierailija
25/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäksi tunniksi? Jos on, ehkä kummille vieminenkin tahtiisi olisi ok. Eli ei TODELLAKAAN ole ok.

Vierailija
26/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa tapauksessa tuo on liikaa. Kerran kuussa voisi olla sopiva. Onhan se hyvä, jos kummi hoitaa lasta mielellään, koska lapsella ei ole koskaan liian monta turvallista aikuista lähipiirissä.

Tämäkin keskustelu saa kyllä ihmettelemään, että miten suomalaiset voivat olla näin kylmää porukkaa. Kummiuskin on lähinnä vaan nimellistä. Kuinka monella on oikeasti joku suhde kummilapseensa?

Vierailija
27/27 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta alkoi laskea jo minun varaan esim. kampaamoaikoja. Eli oli varma, että hoitaisin silloin kummipoikaani. Kun kuopukseni syntyi, ajattelin että tilanne rauhoittuisi. No, vauvamme oli viikon ikäinen kun ensimmäinen hoitopyyntö tuli. Oli pakko viheltää peli poikki tuolloin. Sanoin (ihan nätisti), etten vähään aikaan jaksa hoitaa poikaa, mistä pojan äiti loukkaantui. Sen jälkeen ei ole pyytänyt hoitoapua.

Emme ole itse koskaan pyytäneet hoitoapua lastemme kummeilta, koska mielestäni se ei ole kummien velvollisuus. Muuten kyllä olemmme tekemisissä ja kummit ovat lapsillemme tärkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän