Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se lähti...

Vierailija
05.06.2010 |

ja taas mä jäin... yksin vauvan kanssa... taas riita ja mykkäkoulua. kuinka pitkään tällä kertaa? viikko, kaks? taas vihaa ja pahoja sanoja. kuinka pitkään sitä ihminen jaksaa...? on menny huonosti, tosi huonosti, liian pitkään. mutta kun välillä kaikki on hyvin, ihan mukavaakin on.

Katoin telkkarista kun mies kosi naista ihanan romanttisesti ja tajusin etten luultavasti koskaan tuu kokemaan samaa. Minkä takia sitä ihminen jatkaa huonossa suhteessa...? kun olis voimia ja kun tietäis että joskus asiat vois olla taas tosi hyvin jonkun toisen kanssa. Vai voisko ne olla joskus olla tosi hyvin tässä suhteessa?

Miks mä aina päädyn huonoihin suhteisiin? tällä kertaa tehtiin lapsikin, joskus asiat oli ihan hyvin.

Taas mä tuijottelen seiniä ja yritän pitää itteni koossa vaikka tekis mieli kiljua ja huutaa ja juosta niin kovaa karkuun kun pääsen. mutta kun viereisessä huoneessa nukkuu vauva, mihin mä täältä pääsen...

Välillä tuntuu (tai toivoo) että tää kaikki on vaan pahaa unta...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä ole niin kyyninen ja vainoharhainen että jokaisesta vastaantulijasta on heti löydettävä kaikki puolet, enkä toisekseen niin hyvä ihmistuntijakaan. Hienoa että tunnet vain hyviä miehiä, pistä pari postissa tännekin päin.

Vierailija
22/25 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika taitava pitää olla jos onnistuu tällaisen löytämään mutta av-mammat ei petä: he on todellisia kusipäämagneetteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin...

5 ekaa vuotta oli lähes täydellinen mies. 5 seuraavaa vuotta oli normaali mies ja ny viimeiset 2v on mennyt vaan huonompaan :/

t:9

Vierailija
24/25 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Masentui ihan täysin, ei osannut käsitellä surua.

No, eilinen riita sovittiin tällä kertaa jo heti aamusta, ei tullut viikon mykkökoulua. Ollaan muutenkin yritetty puhua ja päästä yli puolentoista vuoden riidoista.

Katsotaan miten käy!

ap

Vierailija
25/25 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ottanut kusipäämiehen, kun ei muutakaan ole saanut, elätteli toivoa että mies muuttuu mutta eihän kusipää miksikään muutu (paitsi entistä kusipäisemmäksi) ja nyt roikkuu sitten hänessä kiinni, kun tietää ettei muutakaan miestä tule koskaan samaan

Se on av-mammojen syndrooma eikä siihen ole hoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi