G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
Näitä viestejä lukiessa ei voi todeta muuta kuin että kaikenlaisia miehiä sitä on olemassakin :)
No, mieleen putkahti ex-mieheni joka seksiä kaivatessaan ehdotteli aina että " mentäiskö hakkaamaan järjettömästi pissavehkeitä vastakkain" . Tosi romanttista ja kiihottavaa. Joten ei varmaan tarvii ihmetellä miksi ko. mies on nykyään ex ;o)
yhden illan juttu oli yhden ystäväni kanssa, jonka kanssa oltiin aina flittairtu ja naurettu. Kerrottu toisillemme omista mies ja naisseikkailuista.
Yhden biletysillan jälkeen päädyttiin sitten kuitenkin keskenämme pussailemaan ja niin eespäin.
Kun tämä ville sitten oli sisälläni, hän pysähtyi katsoi minua silmiin ja sanoi, tämän lähemmäs ei ihminen voi toista päästä, ymmärrätkö? Minä nyökkäsin hieman hämilläni. Sitten tämä ville jatkoi ajattele me rakastelemme ja tämä jotenkin pyhää. Me olemme kietoutuneita toisiimme .
Siinä vaiheessa mulla lopahti into. En todellakaan toivonut mitään näin yltiöromanttista. Ja sitä paitsi yhteen kertaan jäi, molempien puolelta.
Kuinkas sen muuten sanois ? Esim. Voisinko käyttää kieltäni tyydyttäessäni sinua ulompien synnytinelinten kautta ? Näinkö ?
No, en sit pomppinu. Luovutin, mutta mies kyllä innostui aika pian kunnon rakasteluunkin :)
Sanoin just tossa vähän aikaa sitten miehelle (en omalleni;), kun se vonkas seksiä (oltiin siis sängyssä kattelemassa telkkaria), että " koita aatella jotain kivaa... ja kohta kysyin, että no tulitko" , miestä ainakin naurati ihan hulluna;)
ja halusin tietenkin miehenkin nauttivan. otin siinä sitten suihin ja ratsastin. Miehellä tulikin ja totesi hetken päästä, että saat sä sitten huomenna ja alkoi nukkumaan.
Eipä siinä paljoa uni tullut kun edellen panetti niin vietävästi ja otti lisäksi päähän miehen itsekkyys.(tietää, että ratsastus ei tunnu minulla oikestaan missään, ainakaan miehen lemppari tyylillä)
Kaverille kävi :
oli toisilla vai kolmansilla treffeillä lupaavan herrasmiehen kanssa , menivät naisen kämpille ja suutelivat ja koskettelivat toisiaan lupaavasti . Makoilivat sängyllä vain alusvaatteet päällä ja juttelivat mukavia pikku tuhmia . Mies silitteli naisen pakaroita hellästi ja tokaisi : Oletko ajatellu salille mennä ? Ajattelin vaan kun te naiset rupsahdatte niin nuorena ja selluliittiakin tulee jo noin nuorille . Eivät pitäneet tämän jälkeen enään yhteyttä .
Toiselle kaverille kävi näin että oli myös pari kertaa tavannut aivan sairaan hyvännäköisen portsari miehen ja olivat miehen kämpillä . Nainen oli polvistunu miehen eteen ja otti hellästi suihin kunnes mies pieraisi , ei muuten mitään mutta mies alkoi yskimään peitelläkseen pieruansa . Ei nainen ton illan jälkeen mieheen enään yhteyttä pitänyt vaikka mies pitkän aikaa vielä yritti .
" sulla on ihan kiva pillu, mut vittu, ku sulla on pienet tissit!"
Se sessio päättyi siihen, eikä niitä juurikaan senkään jälkeen ollut.
Siis oikeesti, ruumis!!!
Tarkotti kylläkin vartaloa, mutta jostain syystä sano ruumis....
Ite se ei sitä hoksannu, mutta mulla meni pasmat ihan sekasin ja tunnelma heti vex että oli pakko mainaista heti et mä oon hei hengis jos et oo huomannu!!!
Selitin siinä sitten että kun työssäni kohtaan oikeita ruumiita viikoittain (hoidan kuolevia ihmisiä heidän loppu aikanaan) niin tuollainen lausahdus on kyllä kaikkea muuta kun kiihottava.
Oli muuten eka ja vika kerta ku sano niin... =)
On varmaan yksi pisimpään listoilla roikkunut :)
AP
minä VUONNA olet tän alottanu??? noissa lukee vaan päivämäärät, muttei vuotta..
ei sen puoleen.. tosi hyvä ketju.. on saanu nauraa ittensä kipeeks :)
Pillu tai pimppi, what ever. Ei kaikkea tarvi niin vakavasti ottaa.
Riippuu varmaan siitä, missä kunnossa tavara on. Reva tai vittu ei välttämättä ole oikea nimi timmistä ja käyttökelpoisesta tavarasta...
mä taas luulin ensin että sä repesit sille että aikuinen nainen puhuu omastaan nimellä pimppi...
pikkulikoilla kun on sellainen pimppi ja aikuisilla naisilla jotain ihan muutaterkuin:
Nainen, ulkomailta ;)
ei varsinaisesti sanottua, mutta miehen röyhtäys kaulaa imutellessa ja pieru kesken panon on koettu
kerran kun oli oltu sängyssä, mies sanoi, että "olet sen näköinen, että sinusta ei kyllä olisi arvannut että seksi kiinnostaa".
Oli kai tarkoitettu kohteliaisuudeksi, mutta kyllä tuli paha mieli :(
Exä ei ollut mikään järjenjättiläinen ja tilanteita riittikin. Oltiin teinejä ja kokemattomia ja hän vihdoin sai rohkeutta kosketella minua alapäästä. Sen jälkeen valitti monta päivää, että " Tiedätkö, miltä mun käsi haisee, ei saa millään sitä hajua pois" . Ihanaa...
Nykyinen mies heittää aina välillä näitä " Ei sun tarvii mitään tehdä, kunhan makaat vaan" -juttuja, mutta ne on onneksi aina läppää.