G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
Ja melkein joka kerta mies pomppaa kesken hommien päältäni pois ja kirmaa innoissaan ikkunaan kotsomaan, ketä sillä kertaa on pysäytetty. Joskus näen ihan selvästi, että sitä harmittaa, kun just hyvällä hetkellä ulkonakin tapahtuu jotain mielenkiintoista - JA SILTI SE HYPPÄÄ TAAS IKKUNAAN, ja parhaimpina hetkinä se pyytää, että minäkin tulisin katsomaan.
Meillä on pimennysverhot aamuauringonn takia, mutta ratsiailtoina se ei laske niitä alas.
Ihan kiva mies se on noin niinkuin keskimäärin, ja eihän ne ratsiat siinä joka ilta ole, mutta olis kyllä ihan kiva jos pysyis paikallaan eli minun päälläni. Miehellä on ikää 38 vuotta.
Ja melkein joka kerta mies pomppaa kesken hommien päältäni pois ja kirmaa innoissaan ikkunaan kotsomaan, ketä sillä kertaa on pysäytetty. Joskus näen ihan selvästi, että sitä harmittaa, kun just hyvällä hetkellä ulkonakin tapahtuu jotain mielenkiintoista - JA SILTI SE HYPPÄÄ TAAS IKKUNAAN, ja parhaimpina hetkinä se pyytää, että minäkin tulisin katsomaan. Ei voi sanoa, että minua kiinnostaisi juuri sillä hetkellä.
Meillä on pimennysverhot aamuauringon takia, mutta ratsiailtoina se ei laske niitä alas.
Ihan kiva mies se on noin niinkuin keskimäärin, ja eihän ne ratsiat siinä joka ilta ole, mutta olis kyllä ihan kiva jos pysyis paikallaan eli minun päälläni. Miehellä on ikää 38 vuotta.
Mun mielestä kaikki viestit oli todella tylsiä, enkä niitä jaksanut edes lukea, yksikään ei saanut edes hymyä huulille. Ihmeellistä porukkaa. No, mä oon aina tiennyt, että suurimmalla osalla on todella ihmeellinen huumorintaju
Yksi, ei ihan niitä intellektuellimpia, kehui minua kerran onnistuneen suihinoton jälkeen vakavalla naamalla:" Oot niin hyvä, että tästä voisi vaikka maksaa" .
No, yritin suhtautua asiaan kohteliaisuutena.
älähti " ei perseeseen" ja hyppäsi ylös kun kokeilin pyllynreikää suihinoton yhteydessä. Erektiokin lerpahti siihen ja mies painui nyreän näköisenä takaisin puuhiinsa.
olisi romanttisesti voinut ilmoittaa, ettei halua sormea perseeseen?
Vierailija:
älähti " ei perseeseen" ja hyppäsi ylös kun kokeilin pyllynreikää suihinoton yhteydessä.
hyvät naurut pitkästä aikaa. Ihme jos noiden jälkeen vielä hommista tulee mitään:)
Vierailija:
Joka kerta tullessaan seksin aikana: " Anteeksi,mä tuun nyt,anteeks,anteeks...." ja tulee... Oon puhunut tästä,et on aika turn off mutta toistuu silti.
Muita:
-onkohan se hyvin siellä? (siis vehkeensä sisälläni)
-ei mua haittaa nää finnit mut eiks nää käy sulle kipeetä? tääl on pari aika pahan näköistä! (takaapäin ottaessaan. raskauden aikana tuli finnejä peppuun)
-plöplöplölölöllllööö (nuoli pillua samalla)
-mun pikkuinen on aika nopeesti valmis (sellaisella " pikkulapsen" äänellä)Noh,näistä huolimatta ihana,kunnon mies :)
Se on " heiluttaa polakkaa porttikongissa"
Vierailija:
Eikä suuren rakastajan maine tainnut kasvaa silloinkaan, kun nuolin tosi karvasta pillua sillä seurauksella, että yskin äänekkäästi karvoja pois kurkusta lopunyötä.
Vierailija:
Eikä suuren rakastajan maine tainnut kasvaa silloinkaan, kun nuolin tosi karvasta pillua sillä seurauksella, että yskin äänekkäästi karvoja pois kurkusta lopunyötä.
Luettuani tätä ihmettelen, millaisia miehiä te naiset oikein päästätte sänkyihinne!
Nyt arvostan entistä enemmän ihanaa, hienotunteista miestäni joka korkeintaan kuiskii " kulta" tai " mä rakastan sua" . En kestäisi jos hän sanoisi jotakin tökköä tai rivoa.
että sitä pimppaa ei tarvi yrittää aina saada lepertelemällä ja mielistelemällä. Miksikä se sillä kummenee? Meillä toimii ihan hienosti kun asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Itse kysyn ihan suoraan että jaksaisitko pyllistää tänään tai että saisko nousta selkään. Vaimo käyttää kyllä hienompia ilmaisuja mutta mulle sopisi ihan hyvin siltäkin suora " saanko munaa" tai vastaavaa kysymys.
alkoi suudella niskaan ja kaulaan, välillä aina nosti suunsa mun korvan kohdalle ja hönki " HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" " HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" sellaisella käheällä äänellä :) Niin, siis yritti lämmitellä...
Vierailija:
Täällä haisee perävakohiki! Kyllä oli kauan ilman.
mä sanoin kerran, että " kato, tepsi voitti" , kun takaapäin vetäessäni katoin samalla urheiluruutua.
se tuskin oli kovinkaan romanttista :)
Vierailija:
Olin vasta lopettanut imetyksen ja rintani näyttivät siinä vaiheessa lähinnä tanhupuvun taskuilta. Olin juuri riisuutunut kun huomasin mieheni katselevan rintojani ja hän sanoi huomaamattaan ääneen " raasu" .
Exä ei ollut mikään järjenjättiläinen ja tilanteita riittikin. Oltiin teinejä ja kokemattomia ja hän vihdoin sai rohkeutta kosketella minua alapäästä. Sen jälkeen valitti monta päivää, että " Tiedätkö, miltä mun käsi haisee, ei saa millään sitä hajua pois" . Ihanaa...
Nykyinen mies heittää aina välillä näitä " Ei sun tarvii mitään tehdä, kunhan makaat vaan" -juttuja, mutta ne on onneksi aina läppää.
Joka kerta tullessaan seksin aikana: " Anteeksi,mä tuun nyt,anteeks,anteeks...." ja tulee... Oon puhunut tästä,et on aika turn off mutta toistuu silti.
Muita:
-onkohan se hyvin siellä? (siis vehkeensä sisälläni)
-ei mua haittaa nää finnit mut eiks nää käy sulle kipeetä? tääl on pari aika pahan näköistä! (takaapäin ottaessaan. raskauden aikana tuli finnejä peppuun)
-plöplöplölölöllllööö (nuoli pillua samalla)
-mun pikkuinen on aika nopeesti valmis (sellaisella " pikkulapsen" äänellä)
Noh,näistä huolimatta ihana,kunnon mies :)